چنگیز: برد و باخت در بازی تدارکاتی مهم نیست/ می‌توانیم در جام جهانی شگفتی‌ساز شویم

عبدالعلی چنگیز در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص شکست تیم ملی در مصاف با الجزایر گفت: باخت به الجزایر افت محسوب نمی‌شود بلکه حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی و کیفیتی که نشان می‌دهد مهم است. بازیکنان ایران در بازی با الجزایر در سطح فنی استاندارد خودشان نبودند و این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد.

وی افزود: بازیکنان حرفه‌ای دنیا خود را با شرایط به روزرسانی می‌کنند و خودشان را در شرایط پایدار حفظ می‌کنند اما اینکه چرا بازیکنان ایرانی از این شرایط برخوردار نیستند جای بحث بسیار دارد. در بازی مقابل الجزایر کیفیت تیم ملی مطلوب نبود و مهم نیست مقابل چه تیمی قرار گرفته‌ایم و باید روی تیم خودمان تمرکز کنیم و هرچه سریعتر نقاط ضعف را پیدا کرده و ترمیم کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص انتقادات به کادرفنی تیم ملی فوتبال گفت: نمی‌دانم در مدت باقی‌مانده تا جام جهانی می‌شود مربی قوی‌تر و ایده‌آل‌تری به تیم ملی آورد یا خیر، اما این موضوع بستگی به افرادی دارد که در این موضوع تصمیم گیرنده هستند. یک مربی باکیفیت می‌تواند چهره زیباتر و بهتری را به فوتبال ایران در جام جهانی بدهد و بازیکنان ما مستحق این مهم هستند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان تصریح کرد: ایران می‌تواند با اجرای فاکتورهای مهم در جام جهانی شگفتی ساز شود. آنالیز نقاط ضعف و قوت تیم ملی می‌تواند ما را به سمت پیشرفت سوق دهد و امیدوارم در بزرگترین رویداد فوتبال در دنیا بتوانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 792060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟