فرصت مناسب اسکوچیچ برای ارزیابی بازیکنان ذخیره

تیم ملی فوتبال ایران تا کنون 5 بار موفق به حضور در جام جهانی شده است.تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر با هدایت دراگان اسکوچیچ پای به این مسابقات گذاشته است. تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی از 6 با 16 امتیاز در رتبه نخست جدول رده بندی گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی قراردارد. تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 7 بهمن 1400 به مصاف عراق می‌رود.

به گزارش رکنا، بعد از حضور حدود 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برای تماشای مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق که منجر به جشن صعود تیم ملی ایران به جام جهانی شد، ملی‌پوشان کشورمان باید فردا از ساعت 18 به مصاف تیم ملی امارات بروند.

ایران درحالی به مصاف امارت خواهد رفت که بازی قبلی خود مقابل عراق را با نتیجه یک بر صفر پشت سر گذاشت. تا خیال اسکوچیچ از صعود تیمش به جام جهانی راحت باشد. این مربی 53 ساله بتواند از این بازی‌ها به عنوان دیدارهایی برای محک بازیکنان دیگر تیمش بهره ببرد.

آن طرف میدان، امارات برای بازی فردا و سایر دیدارهایش استراتژی کاملا متفاوتی دارد. آن‌ها به عنوان تیم سوم گروه، امیدوار به حضور در پلی‌اف هستند. به همین دلیل هر 3 بازی بعدی‌شان، حکم دیدار مرگ و زندگی برایشان دارد. امیدوارند که بدون امتیاز از ورزشگاه آزادی خارج نشوند هر چند که امتیاز گرفتن از تیم اسکوچیچ، اصلا کار راحتی نیست و مربی کروات به دنبال چهاردهمین بردش در پانزدهمین دیداری است که روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند. 

البته که ایران در دیدار فردا «علیرضا بیرانوند» را به دلیل ابتلا به کرونا، «میلاد سرلک» را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ و «احسان حاج صفی» را نیز به خاطر شرکت کردن در بازی‌های تیم آاک یونان در اختیار نخواهد داشت. اما به دلیل پرمهره بودن نیمکت تیم ملی بعید است که کار ما مقابل امارات سخت شود.

لازم به ذکر است شاگردان اسکوچیچ با 19 امتیاز از 7 بازی صدرنشین گروه اول هستند و امارات 9 امتیازی تیم سوم جدول است.

کدخبر: 768516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟