خطیبی: امیدواریم آلومینیوم اراک سربلند از زمین خارج شود

هدایت آلومینیوم اراک در فصل بیستم لیگ برتر به عهده رسول خطیبی است.  دو تیم آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم می‌روند. آلومینیوم اراک از 10 بازی با 20 امتیاز در رده سوم لیگ برتر قرار دارد. آلومینیوم اراک در هفته دهم مهمان نساجی بود و به تساوی یک بر یک رضایت داد.

به گزارش رکنا، «رسول خطیبی» سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل گل‌گهرسیرجان اظهار داشت: فکر کنم با تیمی بازی داریم که با برنامه ریزی خوبی در لیگ برتر عمل کردند و از لحاظ ساختاری و امکاناتی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستند. گل گهر از کادرفنی خوبی برخوردار است. استاد ما آقای قلعه نویی در این تیم است. این تیم را آنالیز کردیم، کیفیت خوبی دارند.

وی ادامه داد: ما هم از تیم های خوب لیگ برتر هستیم. مطمئن باشید که هدف همیشگی خودمان یعنی ارائه بازی زیبا را در دستور کار داریم و در این بازی هم خواهید دید. امیدوارم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و از این بازی هم سربلند بیرون بیاییم. می‌دانیم که بازی سختی داریم. امیداورم از هر دو طرف بازی زیبا و تماشاگرپسند ببینیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره وضعیت بازیکنان تیمش برای این دیدار گفت: علیرضا نقی‌زاده یک مصدومیت جزئی دارد. سجاد آقایی هم چند هفته‌ای مصدوم بود. این دو بازیکن را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

کدخبر: 754520 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟