انتظاری: شیرازه ویستاتوربین پاشید/ پرسپولیس مستحق پیروزی بود

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 10بازی و 19 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه3 بر یک به برتری رسید. پرسپولیس همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس 29 آذر ماه سال جاری در جام حذفی به مصاف ویستا توربین رفت.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل ویستا توربین در جام حذفی اظهار داشت: همانطور که از قبل انتظار می‌رفت و می‌دانستیم تیم آنها ناشناخته بود و مشخص بود که دفاعی و تدافعی مقابل پرسپولیس بازی کنند و تاکتیک آنها استفاده از ضد حملات باشد. مشخص بود که زور آنها به پرسپولیس نمی‌رسد. بازهم صحبت‌های خودم را تکرار می‌کنم اینکه آنها حربه دفاع و حمله می‌خواستند بهره ببرند. در نیمه نخست ویستا توربین خیلی خوب توانست مقاومت کند و گلی دریافت نکند اما در نیمه دوم با تعویض‌های یحیی گل محمدی ورق برگشت.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب بازی کردند و مستحق این پیروزی بودند. برد خوبی کسب شد از این جهت که روحیه آنها در ادامه لیگ با این پیروزی بهتر از قبل خواهد شد تا هم در لیگ و هم در جام حذفی روند بهتری را سپری کنند. جا دارد به بازیکنان و همچنین کادرفنی خسته نباشید بگویم بابت این برد شیرین. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد ارنج شروع بازی هم از سوی کادرفنی پرسپولیس گفت: خوب فکر می‌کنم یحیی ارنج خود را در این بازی طوری چیده بود تا بازیکنانی که کمتر در لیگ حضور داشتند بهره ببرد و این فرصت برای آنها مغتنم بود تا بتوانند خودی نشان دهند. بازیکنی مانند علی شجاعی هم در این دو بازی دو گل به ثمر رسانده و هم توانسته خوب کار کند.  اینکه یحیی به بازیکنانی نظیر امیری، ترابی و .... استراحت دارد بهترین تصمیم ممکن بود. این اتفاق سبب شد تا همه بازیکنان در شرایط مسابقه‌ای قرار گیرند و فشاری به بازیکنانی که در این مسابقه نبودند وارد نشود تا در ادامه لیگ با شرایط آماده‌تری برای پرسپولیس به میدان بروند.

انتظاری ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس مزد زحماتشان در نیمه اول را در نیمه دوم گرفتند. تیم حریف خیلی در لاک دفاعی فرو رفته بود و همین امری شد تا تیم پرسپولیس با صبر و حوصله به دنبال شکستن لایه‌های دفاعی تیم حریف باشد هنگامی که گل اول به ثمر رسید شیرازه تیم حریف از هم پاشیده شد و پس از آن نیز خیلی سریع گل دوم هم زده شد تا با این اتفاق بازی از دست تیم حریف در برود. نیمه دوم خوبی بازیکنان هم برای خودشان و هم هواداران رقم زدند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: انرژی مثبتی برای بازیکنان و همچنین هواداران است که پنجره پرسپولیس باز شده و خوشبختانه این خبر خوبی است چرا که باید برای سه جبه بجنگیم و مهمترین آن مربوط به حضوری قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیاست. بالاخره دو بار به فینال آسیا رفته ایم و یک بار هم در نیمه نهایی حضور داشته ایم و با این تفاسیر و اتفاقات چند سال اخیر هواداران از آنها قهرمانی در آسیا می خواهند. در کارنامه افتخرات بازیکنان تیم قهرمانی در آسیا کم است. یحیی بدون شک چاره ای می اندیشد تا بازیکنان جدیدی را بگیرد. کمبود که در تیم احساس می شود هر چند که با همین نفرات فعلی می توانیم در لیگ عنوان نخست را تصاحب کنیم اما در آسیا به بازیکنان چغرو قلدر نیاز داریم. البته در این شرایط باید ببینیم چه بازیکنانی آزاد هستند تا به تیم بیایند. به نظرم باید هزینه شود قطعا خود یحیی نظر و در ذهنش این موضوع شکل گرفته تا چه بازیکنانی به تیم پرسپولیس بیایند. مطمئنم هر چقدر قویتر شویم در آسیا شرایط بهتری خواهیم داشت.

انتهای پیام/

کدخبر: 753652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟