بررسی آخرین وضعیت توریست های پرسپولیس در تهران

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 10بازی و 19 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید. پرسپولیس همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس 29 آذر ماه سال جاری در جام حذفی به مصاف ویستا توربین می رود.

به گزارش رکنا، از زمان پیوستن «وحدت هنانوف» و «منوچهر صفراف» 2 بازیکن تاجیکستانی به پرسپولیس هنوز قرارداد این بازیکنان به صورت رسمی به ثبت نرسیده است. چرا که باشگاه پرسپولیس پس از شکایت «گابریل کالدرون» سرمربی آرژانتینی سابق خود با بسته شدن پنجره نقل و‌انتقالاتیش مواجه شد.

اما با این وجود بازیکنان تاجیک پرسپولیس از عملکرد باشگاه و کادرفنی این تیم رضایت دارند. این در حالی است که این «هنانوف و صفر‌اف» می‌دانستند، که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته است. به همین خاطر احتمال می‌دانند که به ثبت رسیدن قراردادشان با این تیم طول بکشد.

با این حال امروز خبر مصدومیت صفراف منتشر شد. در همین رابطه علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس در خصوص وضعیت مصدومیت بازیکن تاجیکی اظهار داشت: در جریان تمرین روز گذشته سرخپوشان، بازیکن تاجیکی تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی است به همراه منوچهر صفراوف با تیم تمرین می‌کند، در یکی از صحنه‌های تمرین، از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد.

وی افزود: در این مصدومیت، پوست مچ پای این بازیکن دچار پارگی شد که دیروز بلافاصله برای درمان اولیه عازم بیمارستان شد و امروز جراحی لازم روی پای او انجام خواهد شد. انشاالله از دو، سه هفته دیگر می‌تواند با انجام مراقبت‌های لازم و تمرینات ویژه، دوباره به تمرینات گروهی و تیمی باز گردد.

پیش از این یحیی گل محمدی بازیکنان تاجیک را توریست خوانده بود.

کدخبر: 753134 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟