پیام تسلیت علی اکبر ولایتی درپی شهادت یحیی سنوار

به گزارش رکنا، متن پیام علی اکبر ولایتی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت فرمانده شجاع و فداکار آقای یحیی ابراهیم حسن السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس که تا آخرین نفس شجاعانه در راه مبارزه با اشغالگران ایستادگی کرد و به مقام والای شهادت نائل گردید موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

شهید یحیی سنوار از رهبران و فرماندهان برجسته حماس بود و شجاعانه تا آخرین لحظه در میدان نبرد جنگید و شهید شد.

بی تردید با شهادت این مردان شجاع، مقاومت و مبارزه علیه این رژیم جعلی انگیزه بیشتری خواهد گرفت و راه آزادی تا پیروزی نهایی توسط غیور مردان مقاومت و فلسطین ادامه خواهد داشت.

این یک محاسبه غلط است که رژیم صهیونیستی تصور می‌کند با ترور رهبران و فرماندهان مقاومت اسلامی، می‌تواند خود را از شرایط بسیار سخت و بحرانی و تهدیدهای موجودیتی که در آن گرفتار است نجات دهد ولی این حقیقت را نباید فراموش کنند که خون پاک شهید سنوار قطعا هزاران سنوار دیگر می‌آفریند و بی تردید مقاومت و مبارزه در برابر ظلم و جنایات صهیونیست‌ها را دو چندان می‌کند.

دشمن جنایتکار و سفاک صهیونیستی و حامیان بین المللی آن، خصوصاً آمریکا بدانند که ترور این مجاهدان و فرماندهان بزرگ و ارزشمند مقاومت هیچ خللی در عزم آهنین، مقاومت اسلامی، حماس و جهاد اسلامی و سایر گروه های مقاومت در مبارزه با رژیم جنایتکار و تروریست صهیونیستی ایجاد نخواهد کرد.

اینجانب شهادت این مجاهد آزاده، مومن و پرهیزکار را به آزادگان جهان، ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و یاران ایشان تبریک و  تسلیت عرض می‌کنم و برای ملت مبارز فلسطین و مردم مظلوم غزه از خداوند متعال طلب نصرت، عزت و پیروزی خواستارم.

کدخبر: 1053058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟