شادی گل جالب آل کثیر/ اعتراض نیمکت‌ نشین های پرسپولیس به اکبریان

به گزارش رکنا، امیر ارسلان مطهری پس از خطا روی محمد حسین کنعانی‌زادگان دست زد و سپس مقابل گل محمدی قسم خورد که پای مدافع پرسپولیس را نزده است.

در دقیقه 51 وحید امیری پس از اعلام خطا روی مهدی مهدی‌پور و دریافت کارت زرد به هم تمی خود به دلیل ارسال پاس اشتباه اعتراض کرد.

عیسی آل کثیر پس از به ثمر رساندن گل اول پرسپولیس در دقیقه 56 و شادی جالب خود، سه بار مشتش را گره کرده و با گرداندن آن به این شکل شادی گل خود را تکمیل کرد.

در دقیقه 59 در شرایطی که عیسی آل کثیر در برخورد با مسعود ریگی روی زمین افتاده بود بازیکنان استقلال طبق نظر فرهاد مجیدی از بیرون زدن توپ خودداری کرده و بازی را ادامه دادند. این حرکت سبب اعتراض نیمکت‌نشین های پرسپولیس شد و به همین دلیل اکبریان یکی از آنها را با کارت زرد جریمه کرد.

در دقیقه 63 شهریار مغانلو بار دیگر با سیاوش یزدانی برخورد کرد و به شکل جالبی به کمک داور اول بازی گفت: دیدی چه کار کرد؟

در دقیقه 65 داور حامد لک را به دلیل اتلاف وقت جریمه کرد. البته پس از نشان دادن این کارت زرد اکبریان از بازیکنان ذخیره پرسپولیس که پشت دروازه مشغول گرم کردن خود بودند خواست کمتر صحبت کنند.

در دقیقه 68 پس از اعلام نشدن خطا روی بازیکن سرخ پوشان، نیمکت‌نشین‌های این تیم به علیرضا ایلدروم کمک داور اول مسابقه اعتراض کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کن

 

کدخبر: 687341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟