فدراسیون مماشات کند تیم ملی از جام ملت‌ها حذف می‌شود

کمتر از یک روز به پایان مهلت ارسال مدارک چهار باشگاه ایرانی حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان به کنفدراسیون فوتبال آسیا مانده و هنوز خبر خوبی در این رابطه منتشر نشده است و بالعکس خبرهایی که در این مورد شنیده می شود برای فوتبال ایران ترسناک هستند.
فدراسیون ، باشگاه های بدهکار و تیم ملی
در این فاصله اندک چهار باشگاه استقلال،پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت تهران باید رضایت طلبکارانشان را کسب کرده و بتوانند مجوز حرفه ای را از کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیرند. اتفاقی که به نظر می رسد کار دشواری باشد. پرسپولیس و استقلال Esteghlal بین 50 تا 70 طلبکار و شاکی هستند و باید رضایت همه آن ها راجلب کنند. تراکتورسازی هم سه میلیارد تومان بدهی و حدود 30 فقره بدهی دارد و باید در این فاصله کم رضایت آن ها را به دست بیاورد.
اما اگر این اتفاق رخ ندهد کنفدراسیون فوتبال آسیا همانطور که تیم هایی از کشورهای عربستان و امارات توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا کنار گذاشته شدند این احتمال هست که تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان نیز مجوز حرفه ای نگرفته و از این مسابقات حذف شوند.
رضایت شاکیان را بگیرید
باشگاه ها اگر رضایت شاکیانشان را نگیرند آن قوت حذف خواهند شد مگر آنکه فدراسیون فوتبال مماشات کرده و یا دست به سندسازی بزند تا مشکل این تیم ها موقتا حل شود. اما اگر این اتفاق بیفتد و فدراسیون بتواند بر روی مشکلات تیم های بدهکار سرپوش بگذارد آن وقت در صورت شکایت های بعدی از این باشگاه ها این احتمال وجود دارد که کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی ایران را از رقابت های جام ملت های آسیا کنار بگذارد. پس باید دعا کنیم که تیم های باشگاهی مان مشکل بدهی هایشان را حل کرده وفدراسیون نیز این بار با این باشگاه ها مماشات نکند تا لطمات جبران ناپذیری به فوتبال ایران و تیم ملی وارد نشود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 321741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟