ساعت دقیق بازی آرسنال - لیورپول / جدال مدعیان در لیگ برتر را چه تیمی می برد؟

به گزارش رکنا، لیورپول روز یکشنبه در چارچوب دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در یک بازی بسیار حساس و تماشایی در ورزشگاه امارات و در حضور هواداران آرسنال باید روبروی این تیم به میدان برود و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز این بازی که برای آنها بسیار ارزشمند است تلاش خواهند کرد. لیورپول در جایگاه دوم و آرسنال در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر قرار دارند.

آرسنال و لیورپول تاکنون ۲۴۲  به مصاف یکدیگر رفته اند که ۹۵ بازی را توپچی‌ها و ۸۳ بازی لیورپول پیروز از زمین خارج شده است. ۶۴ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

شاگردان میکل آرتتا در ۴ بازی اخیرشان مقابل لیورپول ۲ پیروزی و ۲ تساوی به دست آورده اند و آن‌ها امیدوارند امروز نیز در ورزشگاه خانگی شان پیروز شوند تا به روند موفق شان مقابل لیورپول ادامه دهند.

در بازی پیش رو ویلیام سالیبا به دلیل دریافت کارت قرمز مقابل بورنموث از همراهی توپچی‌ها محروم است. مارتین اودگارد، تاکهیرو تومیاسو و کیران تیرنی نیز که مدت هاست در بند مصدومیت هستند. یورین تیمبر، بوکایو ساکا و ریکاردو کالافیوری هم دچار مصدومیت هستند و معلوم نیست در این بازی بتوانند تیم شان را همراهی کنند.

 آلیسون بکر، فدریکو کیه زا، هاروی الیوت و کانر بردلی هم مصدومان لیورپول هستند.