خاتون صعود کرد و عذرخواهی کرد!

به گزارش رکنا ، روز گذشته خاتون بم ، نماینده فوتبال زنان کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان زنان آسیا با تاریخ‌سازی به جمع هشت تیم برتر آسیا رسید. گلرهای این مسابقه را برای خاتون شهناز جعفری و زهرا قنبری به ثمر رساندند. اما درحالی که عکس منتشر شده از شادی زهرا قنبری موجب ایجاد حواشی شده است؛ خاتون با انتشار بیانیه‌ای کوتاه در این خصوص توضیح داده است؛ متن بیانیه خاتون به شرح زیر است:

تصویر منتشر شده از شادی گل پیروزی بخش زهرا قنبری که موجب صعود خاتون بم، یگانه نماینده فوتبال کشورمان به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان زنان آسیا گردید، حاصل یک اتفاق طبیعی فوتبالی بوده و در آن لحظه خارج از اختیار و اراده گلزن خاتون بوده است. با این حال، متاسفانه بازهم برخی رسانه‌های معاند بصورت هماهنگ‌ شده و هدفمند اقدام به بازنشر این تصویر و سوء‌استفاده از آن در راستای اهداف خود نموده که این اقدام به هیچ عنوان ارتباطی با باشگاه خاتون بم نداشته، خارج از حیطه اختیارات این باشگاه رخ داده و نیز مورد تایید این باشگاه نمی‌باشد.

خاتون بم

لازم به ذکر است باتوجه به جریحه‌دار شدن افکار عمومی این باشگاه ضمن عذرخواهی اعلام می‌دارد، باشگاه خاتون بم و کلیه ارکان و اعضای آن من‌جمله بازیکنان، مربیان و اعضای کادر فنی، سرپرستی و رسانه‌ای، همواره خود را ملزم به حرکت در راستای موازین اسلامی و اخلاقی و چهارچوب‌های قانونی جمهوری اسلامی ایران دانسته و در این راستا کوشش نموده است.

لذا این باشگاه ضمن تقبیح این اقدام، از کلیه ملت شریف ایران که همواره با حمایت‌ها و دعای خیر خود، پشتیبان دختران افتخارآفرین این سرزمین بوده‌اند، تقدیر و قدردانی می‌نماید.

کدخبر: 1051135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟