ماشاریپوف و کری خوانی های عجیب برای ایران

به گزارش رکنا، جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ملی پوس استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاران در نشست خبری بازی ازبکستان حرف های جنجالی زده است.

"ایران لژیونرهای زیادی در امارات دارد و مهدی طارمی نیز جزء بازیکنان ذخیره اینتر محسوب می‌شود. تیم ملی ایران اسکواد قوی‌تری دارد یا ازبکستان؟" ماشاریپوف در پاسخ به این سوال گفت: بازیکنان ایرانی هم خیلی قوی هستند اما فکر می‌کنم بازیکنانی که به مسابقات امارات رفتند برای فوتبال نرفته‌اند. همه این را می‌فهمند. ما الان تیم خیلی خوبی داریم.  

اظهارات ماشاریپوف در باره بازی با تیم ملی ایران در تمرین دیروز نیز جنجالی شده بود و به نوعی کری خوانی برای بازیکنان محسوب می شد. ماشاریپوف دیروز در پاسخ خبرنگاران اینگونه جواب داد:

* آیا دیدار با ایران صدرنشینی گروه را مشخص خواهد کرد؟

– هنوز برای صحبت در این مورد زود است. زیرا تا کنون تنها دو بازی انجام شده است. مهم این است که ۳ امتیاز را کسب کنیم. وظیفه اصلی ما صعود به جام جهانی است. اینکه از طریق رتبه اول یا دوم این کار را انجام دهیم، اهمیتی ندارد.

* در دو مسابقه ابتدایی پیروزی‌های مشابهی به دست آوردیم. اما حریفان بعدی بسیار جدی‌تر هستند. در این شرایط، نبود سرمربی مشکل‌ساز نخواهد شد؟ آیا در این دو مسابقه تغییرات تاکتیکی خواهید داشت؟

– قطعاً ما به همان سبک قبلی خود ادامه خواهیم داد. فکر نمی‌کنم تغییرات جدیدی ایجاد شود. برای تغییر سبک نیاز به زمان زیادی است.

* آیا بازی‌های ابتدایی مقابل تیم‌های قدرتمند در زمین خودی به نفع ماست یا باعث فشار می‌شود؟

– قطعاً این موضوع به نفع ماست. می‌گویند حتی دیوارهای خانه هم کمک می‌کنند. دیدار با ایران آسان‌تر از بازی مقابل قرقیزستان خواهد بود، زیرا همسایگان ما بیشتر دفاعی بازی می‌کنند. اما بازی با ایران کاملاً متفاوت خواهد بود، زیرا ما آن‌ها را به خوبی می‌شناسیم و در سال‌های اخیر بارها مقابل آن‌ها بازی کرده‌ایم.

* چه تاکتیکی از سوی ایران برای ما راحت‌تر خواهد بود؟

– مهم نیست ایران چگونه بازی کند، مهم این است که ما بازی خود را انجام دهیم. اگر بتوانیم به شیوه‌ای که می‌خواهیم عمل کنیم، نوع بازی آن‌ها اهمیتی نخواهد داشت.

کدخبر: 1049700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟