ترکیب تراکتور مقابل فولاد مشخص شد

به گزارش رکنا ، تیم فوتبال تراکتور که نمایش موفقی در فصل جدید لیگ برتر داشته و توانسته خیلی زود خودش را به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کند، امروز در جدال حساس خانگی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.  

شاگردان دراگان اسکوچیچ که در 6 مسابقه اخیرشان 13 امتیاز کسب کردند، امروز در صورت کسب پیروزی مقابل فولاد خوزستان صعود سه پله‌ای خواهند داشت و بالاتر از سپاهان قرار می‌گیرند و دوباره صدرنشین می‌شوند ولی کار سختی برابر شاگردان گل‌محمدی دارند.

تراکتور که در مسابقه اخیرش در لیگ برتر پیروزی ارزشمند و مهمی در اصفهان مقابل سپاهان به دست آورد، در شرایطی امروز برابر فولاد خوزستان قرار می‌گیرد که دراگان اسکوچیچ تنها یک تغییر اجباری در ترکیب تیمش به وجود آورده و مهدی شیری را جانشین مهدی ترابی محروم کرده و به 10 بازیکن دیگر دست نزده است.

ترکیب آغاز کننده بازی برای تراکتور مقابل فولاد در آخرین مسابقه هفته هفتم لیگ برتر که از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز می‌شود را این نفرات تشکیل می‌دهند:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، دانیال اسماعیلی‌فر، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی شیری، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکالی

کدخبر: 1048634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟