الهامی: از تصمیم خودم درباره عباس‌زاده عقب نشینی نمی‌کنم

به گزارش  رکنا، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پس از بازی برابر استقلال و کسب یک امتیاز از این دیدار، درباره وضعیت محمد عباس‌زاده گفت: محمد عباس‌زاده چون کاپیتان تیم من بود می‌توانست یک فرجه داشته باشد. در اردوی ترکیه او را کنار گذاشتم و بعد از صحبتی که با هم داشتیم دوباره به ما ملحق شد اما در هفته گذشته و قبل از بازی با پرسپولیس با ما تمرین نکرد و روز بازی لباس پوشیده بود تا بازی کند و من هم طبق عرف و برای اینکه قداست مربی زیر سوال نرود، او را بازی ندادم و بعد گفتند که او یک استوری گذاشته و جواب سیامک نعمتی را داده است.

او ادامه داد: محمد می‌توانست گوشی را بردارد و به عنوان کاپیتان تیم به نعمتی بگوید استوری را بردارد، نه اینکه کاپیتان تیم به او جواب بدهد. او باید به قدری بزرگ باشد که فقط با من در ارتباط باشد چون به او قدرت داده بودم. اکنون دوره استوری گذاشتن نیست. او باید حاشیه تیم را جمع کند اما خودش برای تیم حاشیه شد. به همین دلیل تصمیم گرفتم او را در اختیار باشگاه قرار دهم. زندگی من نساجی است. من نباید از بودن در نساجی خود را گم کنم. حال مردم شهرم اکنون خوب است. عباس‌زاده اسطوره‌ای است که باید مجسمه‌اش در شهر ساخته شود. سیامک نعمتی یک بار به عباس زاده نگفت محمد، همیشه گفت آقا محمد. از تصمیم خودم درباره عباس زاده عقب نشینی نمی‌کنم.

الهامی درباره بازی دادن به جوانان مازندرانی هم گفت: مازندران باید سه تیم داشته باشد. من به بازیکنانم به خاطر اینکه بومی هستند، لطف نمی‌کنم. اگر کسی بازی می‌کند حق او است. شناسنامه در دست کسی نیست که بیاید بگوید من بومی‌ام پس بازی کنم. همه ما یک تیم هستیم.

 

 

کدخبر: 1042765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟