گفتگوی رکنا در باره حواشی های ورزشگاه شهر قدس با یک مسئول  استقلال / برق رفت! برق گرفت! اما بازی برگزار می شود

به گزارش رکنا، دیشب خبر عجیبی درباه مشکل برق در ورزشگاه شهدای شهر قدس منتشر شد. کمی بعد تصاویری از آسیب دیدگی نسبتا شدیدی دو کارگر در ورزشگاه منتشر شد که حواشی بسیاری داشت. بعد از انتشار این خبر حواشی زیادی درباره عدم برگزاری بازی استقلال و الغرافه دست به دست می شد.

کمی بعد تیم الغرافه نیز به دلیل کمبود برق در ورزشگاه با ناراضایتی تمرین آخر خود را انجام داد تا خبر شکایت از میزبانی ایران نیز به حواشی اضافه شود اما با پیگیری های انجام شده در نهایت این بازی انجام می شود.

صبح امروز ویدیوهایی از سیم کشی های ناامن ورزشگاه شهدای شهر قدس در نزدیکی جایگاه هوادران منتشر شد که واکنش مجری برنامه صبح ایرانی را در پی داشت. این مجری ادعا کرد جان هوادارانی که به ورزشگاه می روند در خطر است و باید مواظب خود باشند. به همین بهانه با باشگاه استقلال تماس گرفتیم تا صحت این اخبار و ایمنی ورزشگاه برای برگزاری را بررسی کنیم.

پژمان ماندگاری مسئول روابط عمومی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که تصاویری از ورزشگاه شهر قدس نگرانی برای جان هوادران را ایجاد کرده است و گفته می شود احتمال برق گرفتگی در ورزشگاه وجود دارد، گفت: این خبر اصلا درست نیست. نمایندگان ما بعد از حادثه دیشب دوباره برای چک کردن ابعاد مختلف ورزشگاه در شهر قدس حضور پیدا کردند و از آمادگی مقدمات بازی مطمئن شدند. هیچ حادثه ای در پی برق گرفتگی و یا از این قبیل حوادث برای تماشاگران اتفاق نمی افتد پس نگران نباشند.

البته باید یادآور شوم که اتفاق ورزشگاه درحالی  که ما آن را اجاره کرده ایم افتاده است و مسئولیت آن با باشگاه استقلال نیست. البته ما جویای حال این دو کارگر زحمت کش شده ایم و نماینده ای برای ملاقات با آن ها فرستاده ایم. اما صادقانه این حادثه بر اثر خطای انسانی و رعایت نکردن نکات ایمنی اتفاق افتاده است و نه باشگاه استقلال و نه فدارسیون در برابر آن مسئول نیستند.

ماندگاری در پاسخ به شایعاتی که درباره شکایت تیم الغرافه از میزبانی ایران عنوان شده است، افزود: ماهم اگر بودیم شکایت داشتیم. شرایط تمرین و مقدمات بازی باید به درستی انجام شود. و هرتیمی باشد شاکی می شود. بازهم تاکید می کنیم ما نمایندگانی برای بررسی دوباره ورزشگاه فرستاده ایم و همه چیز برای برگزاری بازی مهیا است. رفتن برق در استادیوم در همه جای دنیا اتفاق می افتد و غیر معمول نیست.

آیا استقلال ورزگاه جایگزینی برای شهر قدس دارد؟

آماده سازی های ورزشگاه آزادی بیشتر از آنچه همه فکر می کردند طول کشید پس ما مجبور به معرفی ورزشگاه جایگزین بودیم و ورزشگاه شهر قدس یکی از ورزشگاه های واجد شرایط برای آسیا بود.

ورزشگاه آزادی به بازی با النصر می رسد؟

ما با حرف آقای دنیا مالی موافقیم که نباید برای آماده سازی این ورزشگاه عجله کنیم. تنها امیدواریم که ورزشگاه آزادی اصولی و به موقع آماده شود.

کدخبر: 1041373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ریحانه عابدینی
آیا این خبر مفید بود؟