سازمان لیگ زیرحرفش زد/ اورونوف در لیست بزرگسال پرسپولیس

به گزارش رکنا ، در شرایطی که فرشید طاهری پیش از این اعلام کرده بود اوستون اورونوف به واسطه این که فصل قبل به دلیل پر بودن لیست زیر ۲۳ سال پرسپولیس در لیست بزرگسال پرسپولیس قرار گرفته، این فصل می‌تواند از لیست بزرگسال به لیست زیر ۲۵ سال منتقل شود، صبح امروز رای سازمان لیگ تغییر کرد و به شکل رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام شد که اورونوف باید در همان لیست بزرگسال پرسپولیس بازی کند.

باشگاه پرسپولیس که از چندی پیش خواستار خروج اوستون اورونوف از لیست زیر بزرگسالان شده بود، حالا نامه رسمی خود را برای حضور او در فهرست زیر ۲۵ ساله به سازمان لیگ ارسال کرده است.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس با اشاره به استعلام مثبت باشگاه نساجی برای امیرمحمد هوشمند که ۷ ماه از اورونوف بزرگتر است و توانسته در سهمیه زیر ۲۵ قرار بگیرد، درخواست کرده تا نام اورونوف هم در این لیست قرار بگیرد.

البته نکته مهم این است که در نهایت کمیته تعیین وضعیت بازیکنان پاسخ این استعلام را خواهد داد، اما با توجه به اینکه باشگاه‌ها باید از طریق سازمان لیگ با فدراسیون ارتباط برقرار کنند، پرسپولیس هم نامه را به سازمان لیگ ارسال کرده است.

در صورت موافقت با درخواست پرسپولیس برای خروج نام اورونوف، این باشگاه امکان خرید دو بازیکن بزرگسال دیگر را هم خواهد داشت.

 

کدخبر: 1034678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟