شوک به پرسپولیس: عطیه الله نمی تواند به پرسپولیس بیاید

به گزارش رکنا ، مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از رایزنی‌های چندباره با یحیی عطیه‌الله و پاسخ منفی این بازیکن، همچنان امیدشان به جذب مدافع چپ مراکشی است و گفته می‌شود با توجه به روابط خوان کارلوس گاریدو و دستیاران او با عطیه‌الله و البته تماس‌های مکرر ایوب العلمود، عطیه‌الله راضی شده با پرسپولیس قرارداد امضا کند و اکنون قرمزها به جذب این بازیکن نزدیک هستند.

پرسپولیس البته باید مبلغ رضایتنامه این بازیکن را پرداخت کند و طبق شنیده‌ها جذب ستاره مراکشی هزینه زیادی روی دست مدیران پرسپولیس می‌گذارد. 

در این بین اما یک موضوع می‌تواند تبدیل به دردسر جدید پرسپولیس شود. طبق قوانین فصل گذشته، دو سهمیه خارجی پرسپولیس به‌علت حضور نداشتن نبیل باهویی و وحدت حنانوف در 60 درصد مسابقات سوخته است و اکنون قرمزها 1+3 سهمیه بازیکن خارجی دارند. 

گئورگی گولسیانی، ایوب العلمود، الکسیس گوئندوز – یا با تلفظ دیگر، گوندوز - و اوستون اورونوف چهار بازیکن خارجی پرسپولیس برای لیگ بیست‌وچهارم هستند و طبق قوانین گذشته، رضا درویش دیگر نمی‌تواند بازیکن خارجی جذب کند.

طبق شنیده‌ها پرسپولیس در حال رایزنی با کارگروه نقل‌وانتقالات است تا دو سهمیه خارجی از دست رفته، دوباره به قرمزها برگردد و آن‌ها بتوانند با یحیی عطیه‌الله و یک بازیکن خارجی دیگر قرارداد امضا کنند. گفتنی است اگر سهمیه‌های خارجی پرسپولیس برنگردد، این باشگاه در صورت امضای قرارداد با عطیه‌الله، باید یک بازیکن خارجی را از لیست خود خارج کند. اکنون باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار سهمیه‌های خارجی پرسپولیس است و آیا آن‌ها می‌توانند با تمام قوا در لیگ بیست‌وچهارم شرکت کنند یا نه.

کدخبر: 1026157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟