خرید احتمالی استقلال برابر نیمار و زلاتان/ هافبکی چغر و بدبدن! / دیدیه اندونگ کیست؟

دیدیه اندونگ، خرید احتمالی استقلال سابقه بازی برابر ستارگان فوتبال دنیا را دارد.

به گزارش رکنا، استقلال در چند سال اخیر فوتبال ایران خریدهای خارجی پرنوسانی داشته و کمتر پیش آمده بازیکنی سطح فنی خود را در حد ایده‌آل نگه دارد.

استقلال در لیگ بیست‌وسوم چهار بازیکن خارجی باکیفیت داشت. کوین یامگا، گوستاوو بلانکو، جلال‌الدین ماشاریپوف و رافائل سیلوا بازیکنانی بودند که در ترکیب استقلال عملکرد قابل قبولی داشتند و در لیگ بیست‌وچهارم هم شاهد حضور آن‌ها در نفرات استقلال خواهیم بود.

البته کوین یامگا باتوجه به مصدومیتی که از ناحیه چشم دارد، باید با تایید ایفمارک و در صورت لزوم با عینک مخصوص در زمین حاضر شود.

آبی‌پوشان پایتخت قرارداد گائل کاکوتا را نهایی کرده‌اند و به‌زودی از این بازیکن رونمایی می‌شود، در این بین اما نام بازیکن خارجی باکیفیت دیگری هم به گوش می‌رسد و او کسی نیست جز دیدیه اندونگ.

اندونگِ گابنی سابقه بازی در لوشامپیونه فرانسه و پریمیرلیگ انگلیس را دارد. اندونگ ۳۰ ساله می‌تواند عصای دست نکونام در خط میانی باشد زیرا این بازیکن هم می‌تواند در سه پست هافبک دفاعی، مرکزی و تهاجمی بازی کند.

این بازیکن سابقه بازی برابر ستارگان دنیای فوتبال مانند نیمار و زلاتان را دارد و قطعا حضور او می‌تواند کمک زیادی به استقلال کند.

قاب‌های مشترک اندونگ مقابل نیمار و زلاتان از آن دست تصاویر است که هواداران استقلال می‌توانند از آن لذت ببرند.

کدخبر: 1025093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟