قولی که نکونام ترجیح می دهد هواداران فراموش کنند

​به گزارش رکنا، جواد نکونام برای فصل پیشِ رو کار بسیار سختی دارد و علاوه بر لیگ برتر و جام حذفی باید استقلال را آماده مصاف با رقبای قدرتمند در لیگ نخبگان آسیا کند و عدم نتیجه‌گیری در هیچ یک از این سه جام نمی‌تواند توجیه چندانی برای هواداران استقلال داشته باشد. 

نکونام فصل پیش برای استقلال یک نوع سبک بازی اتخاذ کرد که مطابق میل اکثر هواداران این تیم نبود. اما به لطف صدرنشینی در طول فصل، این نارضایتی زیاد به چشم نمی‌آمد و هواداران هم چندان به این موضوع نمی‌پرداختند. اما بعد از تساوی بدون گل در برابر نساجی و از دست دادن صدر جدول و در نهایت جام قهرمانی بسیاری از هواداران استقلال به منتقد درجه یک نکونام بدل شدند و رفتار‌ها، حواشی و سبک بازی تیم را مورد انتقاد خود قرار دادند. 

جواد نکونام

بعد از حواشیِ به وجود آمده نکونام گویا در استقلال ماندنی شده و باید تیمش را آماده مصاف با رقیبان در فصل آتی کند. نکونام تاکنون هیچ مصاحبه‌ای درباره وضعیت استقلال در نقل و انتقالات انجام نداده و به‌گونه‌ای رفتار می‌کند که انگار همه چیز مطابق میلش است! چون با اتفاقات و رفتارهایی که در فصل پیش از سوی او رقم خورد بسیار بعید به نظر برسد که او نخواهد درباره ریزترین مسائل باشگاه صحبت کند. 

نکونام باید این را به خوبی بداند که هیچ چیزی جز قهرمانی در لیگ برتر و عملکرد آبرومندانه در لیگ نخبگان آسیا هواداران استقلال را راضی نخواهد کرد و قطعا او با ماندن در این تیم قمار بزرگی برای ادامه مسیر شغلی‌اش انجام داده است! 

شاید خود نکونام هم به این موضوع واقف نباشد و یا آن را از یاد برده باشد اما او در تابستان سال گذشته و در شرایط خاصی که استقلال داشت در مصاحبه خودش با خبرنگاران به صراحت اعلام کرد که " آدمی نیستم که برای قهرمانی نجنگم، برای سال اول تمام تلاشم را می‌کنم اما برای سال دوم قول قهرمانی می‌دهم.." 

نکته مهم این است که همین حالا صدای بسیاری از هواداران به خاطر بازیکنانی که در حال جذب شدن هستند و حتی نام‌شان به سمت استقلال لینک می‌شود درآمده و از این وضعیت آشفته در نقل و انتقالات به شدت ناراضی هستند. 

این تحت شرایطی است که جواد نکونام فصل گذشته عنوان کرده بود که استقلال بازیکن بزرگ می‌خواهد اما حالا دستور به جذب بازیکنانی را به مدیریت می‌دهد که از نگاه هواداران دوران‌شان به پایان رسیده است و نمی‌توانند به تیم کمک کنند. البته نکونام در این باره سکوت کرده است در حالیکه در فصل گذشته مرتب به مدیریت اعتراض می کرد.

کدخبر: 1016386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟