برخورد قاطع دادستانی با متصرفان حریم رودخانه مشی گلوگاه مازندران

به گزارش رکنا از مازندران؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلوگاه اظهار کرد: با توجه به برداشت غیر مجاز شن و ماسه از حریم رودخانه مشی گلوگاه، دستورات قضایی لازم برای برخورد قانونی با متخلفین صادر شده است.

علی اصغر قاسمیان عزیزی افزود: در پی بازدید سرزده از رودخانه مشی گلوگاه با همراهی رئیس اداره محیط زیست و نماینده اداره جهاد کشاورزی، برداشت غیر مجاز شن و ماسه از حریم رودخانه مشاهده و در این راستا دستورات قضایی لازم برای برخورد با متخلفین صادر شده است.

وی برخورد جدی با متصرفین را از اولویت های دادستانی شهرستان گلوگاه برشمرد و تصریح کرد: ضمن اعمال قانون و صدور دستور توقف برداشت شن و ماسه از حریم و بستر رودخانه، دستورات لازم جهت توقیف و انتقال ادوات و ماشین آلات متخلفین به پارکینگ نیز صادر شد.

قاسمیان عزیزی با بیان اینکه برخورد قاطع مقامات قضایی با متخلفان برداشت کننده شن و ماسه موجب کاهش جرائم در این خصوص شده است، تاکید کرد: هرگونه اقدام به حفاری اکتشافی، استخراج، برداشت و بهره‌برداری مواد معدنی بدون اخذ پروانه اکتشاف یا بهره‌برداری و یا اجازه برداشت، تصرف در اموال عمومی و دولتی محسوب شده و با فرد متخلف برابر قوانین و مقررات مربوط برخورد خواهد شد.

مازندران / مسعود پاشنا

کدخبر: 1051482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟