اولین تغییر در مربیان لیگ برتر/ مارکو اورلیو سرمربی خیبر شد

به گزارش رکنا از لرستان؛ بعد از نتایج نه چندان مناسب تیم خیبر در ۵ بازی اول در پی نشست مسئولان باشگاه خیبر با رضا مهاجری، این سرمربی باتجربه از سمت خود در تیم خرم‌آبادی خیبر برکنار شد و دستیارش مارکو اورلیو جانشین وی گردید. 

 برد برابر بنفش‌پوشان پایتخت، اولین و آخرین پیروزی خیبر در لیگ برتر محسوب می‌شود این تیم بعد از کسب برد مقابل شاگردان مهدی رحمتی، در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر، برابر سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز مغلوب و از فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان تساوی گرفت.

در حالی مدیران باشگاه خیبر در ابتدای فصل، تصمیم گرفتند تا سرمربی تیمِ قهرمان را ابقا کنند که رضا مهاجری تجربه حضور در لیگ برتر با تیم‌های مختلف از جمله نساجی، ماشین‌سازی و پدیده را در کارنامه خود داشت .

 سرمربی تاریخ ساز سفید و سبزپوشان خیبر که برای لیگ برتر شدن این تیم از هیچ تلاشی دریغ نکرد نتوانست به قول خودش این تیم را با تفکرات حرفه ای وارد زمین کند و نتایج ضعیف اخیر خیبر علی رغم فوتبال زیبا سبب شد تا خداحافظی زودهنگام مهاجری با نیمکت شکل بگیرد و اتفاقی که نباید رخ می‌داد ،رخ دهد .

رضا مهاجری که روزهای تلخ‌ و شیرینی را در فوتبال ایران گذرانده، بعد از رکوردشکنی‌های سریالی در فصل گذشته لیگ آزادگان و کسب عنوان قهرمانی، کار خود را با کسب ۵ امتیاز از ۵ بازی ابتدایی فصل جدید لیگ برتر آغاز کرد که این عملکرد موردپسند مدیران باشگاه خیبر نبود و همین سبب شد تا خبر پایان همکاری مهاجری با خیبر از سوی باشگاه اعلام شود و برکناری رضا مهاجری، اولین تغییر روی نیمکت تیم‌ها در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران باشد.

گفتنی است، عملکرد رضا مهاجری در بازی آخر مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفت .

امین پارسا/لرستان

کدخبر: 1044111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟