استاندار لرستان: نقش روحانیون و ائمه جماعات در ایجاد نشاط اجتماعی اساسی است/ سازمان تبلیغات و حوزه علمیه برنامه ریزی کنند

به گزارش رکنا از لرستان؛ ابوطالب شفقت جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی لرستان عنوان کرد: ترویج نشاط اجتماعی یک رکن اساسی در مبارزه با آسیب های اجتماعی است.

وی ادامه داد: تمامی مدیران دستگاه ها موظف هستند وظیفه دستگاهی خود را در قبال ایجاد نشاط اجتماعی ترسیم کنند.

استاندار همچنین به نقش اساسی روحانیون و ائمه جماعات در ایجاد نشاط اجتماعی اشاره کرد و گفت: از سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه انتظار داریم برای ترویج نشاط اجتماعی از مساجد و محلات با استفاده از روحانیون و ظرفیت های مردمی برنامه ریزی کنند. 

شفقت همچنین بر نقش کلیدی حوزه ی سلامت استان در امر پیشگیری از بسیاری از آسیب های اجتماعی که زمینه ی مشکلات روانی دارند تاکید کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی می بایست یک یکپارچگی خاص را در سطح شبکه های بهداشت و درمان در سراسر استان شکل داده و گزارش اقدامات و تاثیرات آن را مبسوط کند.

وی تاکید کرد: نیاز است که برای هر کدام از آسیب های اجتماعی به ترتیب اهمیت و اولویت جلسات تخصصی تری تشکیل و برنامه ریزی شود.

استاندار تصریح کرد: در شهرستان ها فرمانداران می بایست بر موضوع مبارزه با آسیب های اجتماعی نظارت لازم را داشته و نتیجه اقدامات انجام شده را گزارش دهند.

کدخبر: 1043183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟