فعالان عرصه رسانه از انتشار هرگونه آمار در خصوص نتایج انتخابات خودداری کنند

به گزارش رکنا از لرستان، احسان یاوری روز جمعه در ستاد انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به حماسه حضور و اهتمام مردم لرستان پای صندوق رای، اظهار کرد: اگرچه بعد از ساعت ۶ هم طبق قانون وزیر کشور این اختیار را دارد که زمان رای گیری را تمدید کند، اما با توجه به ازدحام جمعیت در ساعات پایانی انتظار داریم که مردم سریعتر رای خود را به صندوق‌ها بیاندازند.

وی با اشاره به اینکه تنها منابع مجاز و رسمی برای اعلام نتایج وزارت کشور است، گفت: انتشار نتایج انتخابات در فضای اجتماعی تخلف انتخاباتی است و قطعا با افرادی که اقدام به انتشار آمار رای گیری کنند برخورد می‌شود.

معاون استاندار لرستان افزود: فعالان عرصه رسانه استان در راستای حفظ آرامش روانی جامعه از انتشار هرگونه آمار در خصوص نتایج انتخابات خودداری کند.

یاوری با اشاره به اینکه پایان رای گیری در روستاها و صندوق‌های سیار گفت: به فرمانداران تاکید کرده‌ایم که تا قبل از اتمام رای گیری به هیچ وجه آرا شمارش نشود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان در خصوص وضعیت تعرفه‌ها ادامه‌ داد: توزیع تعرفه‌ها در شعب اخذ رای استان بر اساس سابقه انتخابات گذشته است و تا این لحظه هم برای تامین تعرفه‌ها مشکلی نداریم.

کدخبر: 1012890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟