شناسایی ۴۴۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان، به طرح برخورد با متخلفان تغییر کاربری غیرمجاز اشاره کرد و گفت: ۴۴۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز از ابتدای سال تا کنون شناسایی ، و برای متخلفان اخطار صادر شده و توقف عملیات صورت‌گرفته است.

وی تصریح کرد: ۴۲ مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ به‌دنبال شناسایی‌ها و صدور اخطاریه‌ها برای تغییر کاربری اراضی اجرا شده، که نسبت مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته است.

سرهنگ مویدی، بیان کرد: بیشترین تغییر کاربری‌های غیرمجاز ثبت شده در سامانه cms مربوط به شهرستان‌ خرم‌آباد با تعداد ۱۵۱مورد بوده است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در دریافت گزارش‌ها و همچنین هماهنگی با نیروهای منابع طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان از ویژگی‌های بارز یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان، گفت: گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی در سطح استان لرستان فعال هستند و با گشت مستمر و باهدف جلوگیری از تخریب و تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز از طریق سامانه ۱۳۱ و یا با مراجعه به نشانی https://cms.laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند

 

 

کدخبر: 1011512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟