مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را مایوس کنند

به گزارش رکنا از لرستان، ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، امروز، یکم تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلای این شهر برگزار شد، با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تسلیت به‌مناسبت ایام شهادت شهدای قوه قضائیه به‌ویژه شهدای لرستانی شهید سیدنورالدین رحیمی و شیخ محمد صادقی، گفت: شهید آیت‌الله بهشتی و یارانش دارای صفات بارز و همواره در مبارزه با منافقین در خط مقدم بودند.

وی افزود: قضات و کارکنان دادگستری لرستان همواره در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و اجرای عدالت را سر لوحه خود قرار می‌دهند. 

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: جمعه آینده برگزاری چهارمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری را در کشور داریم که می‌طلبد مردم در این انتخابات با مشارکت حداکثری خود در انتخابات دشمن را از رسیدن به اهدافش که همانا کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات است را مأیوس کنند.

وی با اشاره به اینکه آثار برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری همانند معجزه است، به شهادت شهیدجمهور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت اشاره کرد و افزود: حضور مردم در خاکسپاری شهید جمهور به نظام اسلامی اعتبار جهانی بخشید و باید با حضور در انتخابات، این سرمایه و اقتدار را حفظ کنیم.

شاهرخی ادامه داد: کشور دارای ظرفیت‌های مختلف در حوزه‌های نظامی و امنیتی است اما تأثیر حضور مردم بیش از همه امنیت‌آفرین است بنابراین باید ادامه‌دهنده راه بیش از ۲۲۰ هزار شهید انقلاب باشیم.

امام جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه حضور در عرصه انتخابات رقابت برای خدمت‌رسانی است، اظهار کرد: آنانی که هشت سال کشور را تعطیل کردند و با جنگ ترکیبی دشمن همکاری داشتند باید به‌جای مطالبه‌گری، پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در مشارکت مسائل انقلاب هیچ جایگزینی ندارد بنابراین باید با مشارکت بالا زمینه اقتدار هرچه بیشتر نظام را فراهم کنیم، گفت: رئیس جمهور، اختیار بالا، انتخاب وزرا و توزیع امکانات را در اختیار دارد پس باید فردی را انتخاب کنیم که تخصص لازم و تعهد کافی داشته باشد تا دستاوردهای انقلاب برای همگان شیرین شود.

 

 

کدخبر: 1010678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟