انتقاد فرماندار پلدختر از کیفیت نامطلوب نان/ نانوایی‌ها زیر ذره‌بین نظارت

به گزارش رکنا ازلرستان؛ احسان علی پوری در بازدید سرزده از تعدادی ازواحدهای نانوایی سطح شهر پلدختر از تشدید نظارت و بررسی تخلفات توسط اداره صمت و تعزیرات حکومتی خبرداد.

وی  ضمن اظهار نارضایتی از وضعیت نامطلوب نان در برخی از نانوایی ها برلزوم نظارت بیشتر برنانوایی ها تاکید کرد و افزود: به منظور رعایت حقوق مصرف کننده ، فعالیت نانواییها  و کیفیت نان زیر ذره بین گشت های بازرسی این فرمانداری  قرار می‌گیرد.

فرماندار پلدخترگفت: در بازدیدی که از وضعیت نانوایی های سطح شهر صورت گرفت کیفیت نان از نزدیک بررسی و میزان رضایتمندی مردم مشخص شد که متاسفانه تعدادی از نانوایی ها زمان پخت را رعایت نمی کنند و اقدام به تعطیلی خودسرانه می کنند که این امر موجب نارضایتی شهروندان شده است.

وی با بیان این که کیفیت و بهداشت نان در نانوایی ها باید سرلوحه کار این واحدها قرار گیرد ، افزود: در زمینه سیر تهیه و پخت نان به عنوان کالای اساسی . ضروری هیچ گونه کوتاهی و کم کاری  قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

علی پوری بر رعایت ساعت پخت نانوایی ها تاکید کرد و یادآورشد:با توجه به این که نان قوت لایموت و مهمترین ماده غذایی و برکت سفره ما مسلمانان است و باید با کیفیت به مردم عرضه شود و نانوایی ها باید در موعد مقرر شروع به فعالیت و پخت نان کنند و نان با کیفیت و مرغوب به مردم عرضه که این حق و مطالبه شهروندان است.

فرماندار پلدختر در این بازدید از زحمات نانوایی های وظیفه شناس به ویژه در هوای گرم تقدیر کرد و به آنان توصیه کرد: نانوایی ها زمان تخمیر ، زمان پخت ، استفاده نکردن از افزودنی های غیر مجاز را رعایت و  با بهبود کیفیت نان رضایت مردم را جلب کنند.

مهدی زکی‌پور/ لرستان 

کدخبر: 1010126 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟