دعای روز بیست و پنجم ماه مبارک رمضان + صوت

در دعای روز بیست و پنجم ماه مبارک رمضان دوستی با اولیای الهی و دشمنی با دشمنان او را درخواست می‌کنیم، زیرا همراهی و محبت ورزیدن با اولیای الهی و نیز دشمنی ورزیدن با دشمنان خداوند موضوعی است که در آموزه‌های اسلام با عنوان «تولّی» و «تبرّی» شناخته می‌شود. تأثیر این رفتار از آنجا اهمیت می‌یابد که دوستی ورزیدن به هر شخص و گروهی باعث تبعیت و پیروی از رفتار و گفتارشان و دشمنی ورزیدن با هر شخص و گروهی باعث دوری از رفتار و کردار آنها می‌شود.

اما شیعیان در اوج اولیای الهی دوستی‌شان را در مسیر اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) قرار داده‌اند، بزرگوارانی که در اوج ارزش‌ها و صفات الهی قرار دارند و تبعیت از آنها باعث سعادت دنیا و آخرت می‌شود. بنابراین نقطه مقابل ایشان همان دشمنان الهی قرار دارند که اکنون با چهره‌ها و قالب‌های مختلف خود را بروز می‌دهند که باید قلباً از آنها و رفتارشان تبرّی و دشمنی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ اجْعَلْنی فیهِ محبّاً لأوْلیائِکَ ومُعادیاً لأعْدائِکَ مُسْتَنّاً بِسُنّةِ خاتَمِ انْبیائِکَ یا عاصِمَ قُلوبِ النّبییّن.

خدایا در این روز برایم حب و دوستی دوستانت و دشمنی دشمنانت و پیروی کردن از سنت خاتم پیغمبرانت قرار بده؛ ای نگهدار دل‌های پیامبران.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حجم فایل صوتی: 841.63K | مدت زمان فایل صوتی: 00:01:47
کدخبر: 274856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی