گفتگوی اختصاصی رکنا با نویسنده و کارگردان سریال بازنده + فیلم

به گزارش رکنا، امین حسین پور از نویسندگان و کارگردانان جوان کشورمان است که تازه ترین اثر خود را در قالب سریال معمایی و جنایی ساخته است. این اثر بازنده نام دارد که قرار است جمعه 30 شهریور ماه از فیلیمو پخش شود. به همین بهانه با نویسنده و کارگردان سریال بازنده مصاحبه ای را انجام دادیم که در ادامه خواهید خواند.

آقای حسین پور! خسته نباشید می گوییم به شما بابت ساخت سریال بازنده؛ اگر می شود یک توضیح کوتاه درباره این سریال بدهید و زحماتی که برای آن کشیدید.

ساخت سریال بازنده از یک سال قبل کلید خورد و ما سعی کردیم سریالی را در ژانر معمایی، جنایی و پلیسی بسازیم که درنهایت تصمیم بر این شد تا با فیلیمو همکاری کنیم. سریال بازنده از 30 شهریور ماه 1403 پخش می شود و امیدواریم که اتفاقات خوبی بیفتد.

قرار است سریال بازنده از فیلیمو پخش شود؛ تجربه همکاری با فیلیمو را چگونه ارزیابی می کنید؟

خیلی عالی؛ به نظرم فیلیمو خیلی همراه است و مثل یک کوه که پشت آدم است پشت کار ایستاده و با همه سختی ها و شرایطی که داشت خدا را شکر خوب جلو رفت و در انتها سریال بازنده به مرحله پخش رسید.

آیا سوژه بازنده براساس واقعیت انتخاب شده یا خیالی بوده است؟

نه، کاملا خیالی بوده ولی برداشت آزاد از یک رمان بوده است و درواقع سریال بازنده در 11 قسمت نوشته شده اما کاملا خیالی بوده است.

این کار چندمین تجربه شما در کارگردانی است؟

قبل از این کار من کاری را داشتم به نام درمانگر که آن هم از پلتفرم فیلیمو پخش شد و قبل از آن هم چند کار کوتاه دیگر را داشته ام.

به نظرتان استقبال مردم از سریال بازنده که قرار است جمعه آن را ببینیم چقدر خواهد بود؟

ما فعلا نمی توانیم این موضوع را تشخیص و نظری بدهیم اما هدف و تمام تلاش من این بوده که طوری متن بازنده را بنویسم و بسازم که مردم درنهایت زمانی را که برای تماشای این سریال می گذارند هدر نرود و آن را دوست داشته باشند.

آقای حسین پور! بسیاری از کارگردان ها تجربه نویسندگی کارشان را هم دارند. شما هم در سریال بازنده از این قاعده مستثنا نبوده اید. این اتفاق کار را برایتان سخت تر کرد یا راحت تر که 2 کار مهم در ساخت فیلم به عهده خودتان بوده است؟

خب من ترجیح می دهم در دنیایی که خودم می بینم خودم بنویسم و خودم به تصویر بکشم. احتمال دارد که خیلی ها راحت تر باشند که یک اثر یا فیلمنامه را برای فرد دیگری بخواهند به تصویر بکشند اما من ترجیحم این است که خودم کشف کنم و خودم بسازم و دنیایی را که دارم را خودم به تصویر بکشم.

با تشکر از وقتی که در اختیار رکنا قرار دادید و با آرزوی توفیق در استقبال از سریال بازنده.

کدخبر: 1041640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟