تصویربرداری فیلم کوتاه «شیب تند »به پایان رسید

به گزارش رکنا، فیلم «شیب تند» به همت موسسه فرهنگی و هنری آوای هنر ارسباران در ژانر اجتماعی و برای جوانان تهیه و تولید شده است و سعی به تصویر کشیدن معضلات بلندپروازی در بین جوانان و ترویج ازدواج آسان را دارد.

خلاصه داستان:

امیر و ستاره، پسر و دختری جوان که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند، امیر اوضاع مالی خوبی ندارد و همسرش با توجه به شرایط همسرش انتظارات زیادی ندارد ولی امیر تصورات دیگری در سر دارد و می خواهد در شروع زندگی بهترین ها را داشته باشد. تا اینکه یک روز اکبر آقا...

 

محمد مرادی فر کارگردان این اثر در زمینه تئاتر نیز فعال  بوده است و آثاری چون: از انتهای زمستان تا ابتدای بهار، جنگ هدیه ای برای تولد یک انسان، زامبینیسم و... را به نگارش و اجرا در آورده و در زمینه فیلم کوتاه نیز سابقه ساخت فیلم‌های کوتاه متعددی از جمله، قرمز ایست، سبز زندگی- یک شب...یلدا- کلمه روی سیاه و سفید نوشته می شود و... را در کارنامه خود دارد. اکثر آثار او در ژانر اجتماعی هستند و خود او دغدغه‌اش را مسائل اجتماعی مشترک بین انسان‌ها می داند.

فیلم سینمایی شیب تند

او هدفش از ساخت این فیلم را تلنگری به بلندپروازی‌های بدون تلاش افرادی نامید که بدون زحمت و کار و تلاش در پی رسیدن به ثروت هستند که در این راه باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای خود و خانواده و گاها اجتماع می شوند. او ابراز امیدواری کرد که این فیلم بتواند امید به موفقیت با کار و تلاش را جایگزین بلندپروازی‌های بدون تلاش کند.

مهدی شهداد ، مهدی علایی، نگار عظیمی، الناز کریمی، سیما موجودی، آسو صباغی، محمد امین حسن زاده، مهدی کاظم آبادی فراهانی، مجید خیرالهی، ویدا کریمی، نازنین رضایی، محمد حسین کاظم آبادی فراهانی، محمد برهانی، منوچهر محمدی، بهاعلایی، شهین نصیری و علی امامی از جمله بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

عوامل فیلم:

عواملی که در تهیه و تولید این اثر همکاری داشته اند عبارتند از:

مدیر تصویربرداری: میثم امینی، صدابردار: یوسف رضا مرادی، طراحی گریم: سارا کرمی، مجری طرح: عباس شاه محمدزاده، مدیر تولید: مرضیه کاظم آبادی فراهانی، مدیر برنامه ریزی: محسن فروغی دهنوی، مدیر ارتباطات رسانه‌ای و تبلیغات: رضا مقدمی، دستیار اول کارگردان: مرضیه کاظم آبادی فراهانی، دستیار دوم کارگردان: محمد مهدی سهیلی راد، منشی صحنه: رضا مقدمی، دستیار تصویربردار: علی امیری و مجری گریم آقایان: امیرحسین اسماعیلی اشاره کرد.

شیب تند

این فیلم پس از تدوین به صورت اکران خصوصی به نمایش در خواهد آمد و از یکی از شبکه های سیما به نمایش درمی آید و پس از آن برای نمایش به جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه تهران و جشنواره‌های جهانی ارسال و ارائه خواهد شد.

نسترن اسکندرپور

کدخبر: 1036393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟