فال ابجد امروز / 31 شهریور + فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : ج ج آ

تعبیر فال ابجد: یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دست تان برمی‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. مطمئن باشید این فرد لطف شما را پیش خودش نمی‌گذارد و در اولین فرصت جبران می‌کند. به مهمانی رسمی یا جلسه کاری مهمی دعوت می‌شوید. در این مراسم شرکت کنید و تجربه‌های زیادی را به کوله‌بار زندگی تان اضافه کنید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر فال ابجد: با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. مدت‌هاست که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید اما تاکنون از این سرمایه‌گذاری خبری نبوده و سودی روانه جیب تان نشده است. امروز سایه همای سعادت بر سر شما می افتد و از محل این سرمایه‌گذاری سودی روانه حساب‌های بانکی تان خواهد شد.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : د آ ج

تعبیر فال ابجد: انسان مهربانی هستید و همیشه به کمک به دیگران فکر می‌کنید اما در این کار زیاده‌روی می‌کنید و گاهی اوقات به‌رغم اینکه اطرافیان نیازی به کمک شما ندارند به اصرار می‌خواهید به آنها کمک کنید. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای کمک قصد فضولی در زندگی آنها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح تان نیست و باید در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : آ د ج

تعبیر فال ابجد: روز خوبی را به لحاظ مالی آغاز نکرده‌اید و بهتر است هرگونه معامله یا عقدقرارداد مالی را به آینده موکول‌ کنید، در غیر این‌صورت احتمال ضرر مالی شما وجود دارد. کم‌محلی به همسر یا عشق ‌زندگی تان را کنار بگذارید و از در احترام و محبت با ایشان وارد شوید. کار پسندیده‌ای را انجام داده‌اید. امروز این کار در نظر دوستان و اطرافیان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. کارهای امروز آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند اما بیش‌ از‌ حد سخت نگیرید و مطمئن باشید در روزهای آینده کارها راحت‌تر از چیزی که فکرش را کنید انجام خواهد شد.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : ب آ آ

تعبیر فال ابجد: همسر یا عشق زندگی تان امروز اشتباه بزرگی مرتکب می‌شود و شما را حسابی به دردسر می اندازید. برای انجام این کار نادرست بیش‌از‌حد با او مشاجره نکنید و با چشم‌پوشی از خطایش بزرگواری خود را ثابت کنید. در چند روز آینده به مهمانی دعوت می‌شوید. این دعوت را با کمال میل پذیرا باشید و اطمینان داشته باشید که حسابی به شما خوش می‌گذرد. تصمیم مهمی پیش روی شما قرار دارد. به صلاح تان است که اصلا بی گدار به آب نزنید و قبل از اتخاذ تصمیم‌های مهم نظر افراد باتجربه را جویا شوید.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : ب آ ب

تعبیر فال ابجد: به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و امروز بیشتر از همیشه صبر پیشه کنید. همفکری با افراد باتجربه را دست‌کم نگیرید و برای حل مشکلات از اطرافیان چاره‌جویی کنید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهایتان روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری را به کوله‌بار زندگی خود اضافه کنید. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دست تان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید سری به وکیل حاذق بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی پیش‌ پای شما قرار خواهد داد.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: امروز برنامه‌های خود را از یک کار مهم با بزرگان فامیل در میان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهداف تان تنها نمی‌گذارند. فردی که خصومت بی‌دلیلی با شما دارد امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شماست، این فرد را هرچه سریع‌تر پیدا کنید. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطاران تان عقب انداخته ‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخاست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها ایده بگیرید. در انجام کارهای روزانه کوتاهی نکنید و با به پایان رساندن سریع کارها فرصتی را برای استراحت و تفریح پیدا کنید. همسر یا عشق ‌زندگی تان امروز با انجام کاری زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر فال ابجد: اتفاق ناگواری پیش ‌روی شما قرار دارد. به صلاح است که امروز بیشتر از همیشه حواس تان را جمع کنید. از سلامت خود غافل نشوید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. یکی از آشنایان از شما تقاضای پول دارد. هر کاری که از دست تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و مطمئن باشید پولی که به وی قرض می‌دهید را زودتر از چیزی که فکرش را بکنید باز پس می‌دهد. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌ به‌ نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : آ ج ب

تعبیر فال ابجد:  تغییر مهمی در زندگی شما ایجاد می‌شود. با این تغییر کنار بیایید و مطمئن باشید که همه‌چیز در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد. به فکر خرید کالایی افتاده‌اید و امروز بهترین زمان برای خرید این کالاست، این خرید را انجام دهید و از کالایی که خریداری می‌کنید کمال استفاده را ببرید.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : ب آ ب

تعبیر فال ابجد: اتفاق‌های ناخوشایندی در زندگی شما رخ داده و این اتفاق ها امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده است. به صلاح شما نیست که به این اتفاق‌ها اهمیت بیش‌ از حد بدهید و باید از اخبار ناخوشایند و رویدادهای ناراحت‌کننده دوری بگیرید. فرصتی دست می‌دهد تا با ورزش و تحرک انرژی زیادی را به دست بیاورید و سالم و سلامت بمانید. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دست تان می‌رسد. بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند. امروز بخت با شما یار است، از این فرصت برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر بهره بگیرید.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : ج آ د

تعبیر فال ابجد: یکی از آشنایان شما در بستر بیماری است و باید در اولین فرصت به عیادت وی بروید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را به بهانه‌‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید. به عشق ‌زندگی تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : ب ج ب

تعبیر فال ابجد: روزی سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید، از این انرژی برای کمک به دوستان و آشنایان بهره بگیرید. روحیه‌‌ای خودخواه دارید و زندگی را به کام خود و اطرافیان تلخ کرده‌اید، امروز بهترین زمان برای ترک این رفتار است. فردی پیشنهادی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌‌گذارد. این پیشنهاد را با چشم بسته قبول نکنید و قبل از هرگونه تصمیمی جوانب کار را در نظر بگیرید.

کدخبر: 929688 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟