طالع بینی شخصی امروز /  14 اسفند ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دریافت هایی که از محیط پیرامون تان دارید وضوح بیشتری یافته اند، اما باید سعی کنید میزان اطلاعاتی را که دریافت می کنید محدود سازید، در غیر این صورت ممکن است هر لحظه نظرتان را تغییر دهید. ایده های جدید توجه تان را جلب می کند، به همین خاطر تمایل دارید آن ها را به کار گیرید. به جای این که شتاب زده عمل کنید و مدام از یک فکر به فکر دیگر بپرید، بهتر است یک چیز را انتخاب کنید و همان را تا به انتها انجام دهید. با اعتماد به نفس حرکت کنید، اما خوش بینی کورکورانه نداشته باشید. شاید فکر کنید که کنترل همه چیز را در دست دارید، اما این را هم بدانید که ممکن است همه چیز به ناگاه عوض شود. حد و مرزهای تان را مشخص کنید و به آن ها وفادار بمانید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما معمولا ترجیح می دهید حرف هایتان را در دل خودتان نگه دارید، اما امروز بدتان نمی آید که به یک فعالیت گروهی بپیوندید. شاید بعضی از دوستانتان شما را به یک دور همی در یک رستوران دعوت کرده باشند، یا همسایه تان به شما پیشنهاد کرده باشد سری به او بزنید. فرقی نمی کند که در چه گروهی قرار بگیرید، در هر صورت حضور در این جمع برایتان خوب خواهد بود و هم حالتان را خوب می کند و هم زمینه ی آشنایی با افراد جدیدی را برایتان فراهم می کند. امروز سعی کنید به ترس هایی که در رابطه با به دست آوردن خواسته هایتان در رابطه عاطفی خود دارید غلبه کنید، این ترس ها تنها موانعی هستند که جلوی احساس خوشبختی شما را می گیرند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که سرعت اتفاقات چند روز گذشته کمی کند به نظر می رسد، اما امروز همه چیز سرشار از انرژی خواهد شد و ترغیب می شوید که از یک ایده به ایده ی دیگر بپرید. اکنون کارهای زیادی دارید که باید انجام شان دهید، به همین خاطر تصمیم گیری درباره ی قدم بعدی برای تان دشوار است. سعی کنید در حد توان تان فعالیت کنید، برای این کار باید ابتدا اولویت های تان را مشخص نمایید. اول فکر کنید و بعد دست به کار شوید. اگر تعهدات خانوادگی کمتری داشته باشید، زندگی برای تان راحت تر خواهد گذشت. پس بیهوده قول ندهید که بعداً مجبور شوید زیر قول تان بزنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز نسبت به دعوت هایی که از شما می شود و افراد جدیدی که در مقابلتان قرار می گیرند با روی باز برخورد کنید. تغییرات برای شما در راه هستند و شما برای این که این تغییرات به خوی و به نفع شما پیش بروند باید آنها را پذیرا باشید. حتی اگر مجرد باشید این امکان وجود دارد که با یک نفر آشنا شوید که به شریک راهتان تبدیل خواهد شد. به احساسات خود توجه کنید و اجازه دهید حس درونیتان در این زمینه راهنمایتان باشد و خیالتان راحت باشد که اشتباه نخواهید کرد. شما در حال حاضر ترجیح می دهید زیاد در مورد احساسات خود حرف نزنید، لزومی ندارد که احساستان را همه جا جار بزنید، اما آن را از عشقتان مخفی نکنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد افکارتان مشوش است و نمی توانید طولانی مدت روی چیزی تمرکز کنید. بهتر است از این وضعیت به نفع خودتان استفاده کنید، مثلاً یک جای ساکت و آرام پیدا کنید و مدتی از آشفتگی ها دور شوید. اگر امکان دارد مدتی دست از کار بکشید، اما این تنبلی نیست، بلکه نیاز به تنهایی است. بگذارید ذهن تان پرواز کند و به هر کجا که می خواهد برود. شاید ناگهان به فکر یک ایده فوق العاده بیفتید، آن وقت خواهید دید که این انزوا به نفع تان بوده است. شما امروز از لحاظ عاطفی خیلی حساس تر شده اید و همین زمینه ساز ایجاد صمیمیتی بیشتر در رابطه عاطفیتان خواهد بود و یا اگر هم مجرد باشید به شخص جدیدی علاقمند خواهید شد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز شما درکی عمیق تر از آنچه واقعا برایتان اهمیت دارد پیدا خواهید کرد و آنچه کشف می کنید شما را غافلگیر خواهد نمود. مادیات برای شما خیلی کمتر از معنویات اهمیت دارند و شما بالاخره پس از مدت ها به این واقعیت پی خواهید برد. داشته هایتان در مقابل خانواده و دوستانتان برای شما هیچ ارزشی ندارند و عزیزانتان برایتان در اولویت هستند. تحت شرایط کیهانی به وجود آمده ممکن است طی چند هفته ی آینده روابط عاطفیتان تا حدود زیادی از کنترل شما خارج باشند. اگر بتوانید با صحبت کردن در مورد احساساتتان و آنچه در دلتان می گذارد یخ به وجود آمده را بشکنید، به طرف مقابلتان نیز همین فرصت را خواهید داد و اوضاع تا حدودی به نفعتان تغییر خواهد یافت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید اگر از شرایط فعلی خود راضی نیستید امروز کمی جدی تر به این موضوع فکر کنید و ببینید کدام یک از اتفاقاتی که اخیرا در زندگیتان افتاده اند باعث ناراحتی و کدام یک باعث خوشحالی شما شده است. برای حس خوشحالی و خوشبختی باید خودتان را همین طور که هستید پذیرا باشید. شما ذاتا آدم رمانتیکی هستید و امروز هم عشق و روابط عاطفی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. به شخصی که دوست دارید فکر می کنید و بخاطر داشتن او خدا را شکر می کنید، و یا اگر هنوز تنها هستید در دلتان آرزو می کنید که ای کاش می توانستید هر چه زودتر نیمه ی گمشده ی خود را پیدا کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است بحث به جاهای باریکی بکشد، اما پافشاری شما می تواند هر مشکلی را حل کند. فقط حرف زدن کافی نیست، برای پیشرفت لازم است که هر دو طرف انعطاف پذیری نشان دهید. حتی اگر جواب را می دانید، به شما توصیه می شود که به حرف های دیگران هم گوش دهید. بی دلیل بر موضع تان اصرار نکنید. همه چیز را راحت تر بگیرید تا برنده از میدان خارج شوید. شما احساس خیلی خوبی نسبت به خودتان دارید و فکر می کنید که ظاهرتان هم خیلی بهتر از همیشه شده است؛ فقط شما اینطور فکر نمی کنید، دیگران هم متوجه این موضوع شده اند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز تمام مدت در حال رویاپردازی خواهید بود. شاید موضوع این رویاها برایتان اهمیت چندانی هم نداشته باشد، فقط دلتان می خواهد خودتان را در عالم خیال غرق کرده و از دنیای واقعی فرار کنید. اما خودتان خیلی خوب می دانید که چنین راه حلی در دراز مدت به کارتان نخواهد آمد. امروز اهدافی که در مورد رابطه عاطفی خود دارید ناگهان برایتان اهمیت زیادی پیدا کرده اند و به فکر آینده ی این رابطه هستید. اگر شرایط فعلی آن چیزی که شما انتظار داشته اید نیستند خودتان را سرزنش نکنید. عشق چیزی نیست که بشود برای آن برنامه ریزی کرد، کمی به خودتان و طرف مقابلتان وقت بدهید؛ هیچ عجله ای در کار نیست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که برقراری ارتباط با یک دوست امروز می تواند در زمینه ی کاری به نفع شما تمام شود. شاید یک کسی که زیاد او را نمی شناسید بتواند کمک تان کند. اکنون نباید کسی یا چیزی را به باد انتقاد بگیرید، فقط باید همه ی فرصت ها را با آغوش باز بپذیرید. اتفاقات زیادی در حال وقوع است و شما از همه ی آن ها اطلاع ندارید، پس قضاوت را به زمان دیگری موکول کنید. نباید عجله کنید، بگذارید همه چیز روال طبیعی خودش را طی کند. شما موجودی اجتماعی هستید و امروز توجه زیادی را به خود جذب خواهید کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که قصد دارید فضایی آرام و هماهنگ در اطراف خود ایجاد کنید، اما برقراری تعادل، آن هم امروز، کار ساده ای نخواهد بود، زیرا شما نگران حفاظت از خودتان و احساستان نیز هستید. تحت شرایط کیهانی موجود شما دوست دارید که از لحاظ عاطفی احساس امنیت کنید، اما باید مواظب باشید که برای به دست آوردن این حس ثبات و امنیت کار اشتباهی نکنید. شما استعدادهای ناشناخته ای دارید که ممکن است امروز برایتان آشکار شوند. شاید مسئولیت جدیدی که به عهده تان گذاشته شده باعث شود به این توانایی خود پی ببرید و از این کشف خود بسیار خوشحال خواهید شد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مساله ای که بسیار برای شما مهم است در حال تغییر است. این مساله فکر شما را مشغول می کند که آیا این موضوع آینده ای دارد یا خیر. این مساله می تواند در زمینه کار یا زندگی شخصی شما باشد. به هر صورت ذهنتان بسیار مشغول آینده این موضوع است و بسیار نگران آینده آن هستید. از اینکه آینده نامعلوم داشته باشید عصبی می شوید. اما برای تصمیم گیری ابتدا باید همه این افکار و نگرانی ها را دور بریزید. رابطه کنونی شما با فرد موردعلاقه تان به جایی رسیده است که می خواهید خانواده را در جریان بگذارید و آنها یکدیگر را ملاقات کنند. امروز متوجه می شوید این عشق و رابطه چقدر برای شما ارزش و اهمیت دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟