طالع بینی شخصی امروز / 11 اسفند ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که شرایط امروز از خوش بینی درونی حمایت می کند. همچنین در بعضی شرایط لطیفه گفتن بسیار نامناسب است. تاوقتی که کارها و گفته هایتان گشوده و اصیل باشند، همه چیز عالی خواهد بود. روز خارق العاده ای برای رشد کردن، مطالعه، شرکت در سمینار و غیره است. باید به یاد داشته باشید که کارهای روزمره هم می توانند سرگرم کننده باشند. اگر مردم بامزه، باهوش و روشن فکری دوروبرتان را گرفته اند، اصلا متوجه گذر زمان نمی شوید. وقت سودمندی برای آنهایی است که در زمینه های خلاقانه و فکری کار می کنند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برای شما روزی کاملا عمل گرایانه است، برای اینکه شما ترغیب شده‌اید که به گونه‌ای رویاپردازی کنید که رویاهایتان به واقعیت نزدیک باشند. این سخن به معنای این نیست که شما نمی‌دانید بهترین کاری که می توانید انجام دهید چه کاری است؛ بلکه فقط بدین معنی است که شما فقط به دلیل اینکه معمولاً پاهایتان روی زمین قرار دارد، از اینکه بخواهید همیشه در آینده زندگی کنید خسته می‌شوید. حتی اگر اکنون نظر دیگران برایتان اهمیت ندارد، زمانی که خواستار لذت و تفریح هستید مواظب باشید که دچار آشفتگی نشوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که برای کاری که نیت کرده اید اگر تلاش کنید خیلی زود به مرادتان می رسی. شانس به شما رو کرده، حیف است اگر آن را از خود دور کنید. روزگارتان آنقدر خوب می شود که تمام غم ها و غصه های گذشته را فراموش می کنید. برای رسیدن به مرادتان کمی سختی می کشید ولی اگر عاقل باشید به راحتی به نیات خودتان می رسید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز نیرویی قوی بر خلاف شما عمل می کند. نگرش شما نمی گذارد که به موفقیت دلخواه خود برسید. زمان بگذارید و آن روی ماجرا را هم ببینید. بدین ترتیب می توانید دیدگاه وسیعتری بدست آورید و به تعادل سالمی برسید. فقط بدین دلیل که فرد دیگری با شما موافق نیست نباید از دیدگاه و نظر خود چشم بپوشید. امروز اجتماعی شدن و بیرون رفتن ایده خوبی به نظر می رسد و راه حل مشکلات حیات عشقی شماست. چه شما مجرد باشید، چه در رابطه ای باشید، جریان ایده های نوی حاصل از ملاقات با افراد جدید و صحبت هایی که بین شما می شود، امروز خیلی بالاست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برای مذاکرات خیلی خوب است. شما باید این مساله را در یک زمینه غیررسمی داشته باشید: قادرید که سرگرمی را با کسب و کار به خوبی ترکیب کنید. ممکن است یک دوست جدید پیدا کنید. یا یک حامی داشته باشید. کار در یک گروه خیلی موثرتر از تلاش های فردی است. نباید در تغییر برنامه ها یا رها کردن اصولتان در عجله باشید. امروز روز امتحان است و باید استقامت و تحمل خود را نشان دهید. هرچه برای رسیدن به اهدافتان مصمم تر باشید، عبور از موانع هم برایتان سخت تر خواهد بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که قصد دارید آشفتگی‌های خود را کاهش دهید، بنابراین می‌توانید به طور کامل بر روی چیزهایی که نیاز دارید و می‌خواهید امروز اتفاق بیفتد تمرکز کنید. اما وقتی حس کنکاوی شما تحریک شود، موضوع پیچده‌تر می‌شود. برایتان سخت است که اطلاعاتی را که در اطرافتان وجود دارد را نادیده بگیرید، برای اینکه بخشی از آنها بسیار مهم هستند. از طرف دیگر اطلاعات بیشتر داشتن احتمالاً باعث می‌شود که طرز فکرتان تغییر کند. الان شما خودتان می‌دانید که چه کاری باید انجام دهید، پس همان کار را انجام دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز به سختی می توانید درک کنید که چرا این قدر خسته هستید. وقتتان را هدر ندهید. بهتر است همه چیز را آنطور که هست بپذیرید و بگذارید دیگران هم هیجان خودشان را داشته باشند. زمان خود را هدر ندهید. کار شما این است که تعادل را حفظ کنید. گفتن این حرف از انجام دادنش راحت تر است. شما روی مسائل دشواری کار می کنید، ولی چیزی نیست که نتوانید از عهده اش برآئید. عشق بیشتر از چیزهایی در مورد شور و رمانس است، به خصوص با انرژی ای که امروز در کائنات در جریان است. وقتی برای موضوعی که به آن علاقه دارید پژوهش و جستجو انجام می دهید، با فردی وارد گفتگو می شوید که تأثیر زیادی بر روی شما می گذارد. شما در محیطی قرار می گیرید که گفتگو با آن شخص برایتان جالب می شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دوره تغییرات برای شما آغاز شده است. یک انگیزه ی هنری را در خود تغذیه کنید، باشجاعت به آینده نگاه کنید و بعضی اوقات با دوستانتان دور هم جمع شوید. وقت خیلی خوبی برای نشنان دادن توانایی های هوشیتان است. باید هرگونه برنامه برای قرار گذاشتن یا تلاش برای بهبود روابط شخصیتان را کنسل کنید. احتمالا این برنامه ها منجر به شکست های سنگینی می شوند. برعکس، یک مواجهه ی دوستانه بسیار رضایت بخش خواهد بود. روحیه شادی در محل کار دارید. یادتان باشد که قدرت در منابع درونی شماست. در حالیکه دیگران در بیرون از خودشان دنبال جواب می گردند، شما فرد هوشمندی هستید که در درونتان دنبال جواب می گردید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد سیاره بهرام هم اکنون وارد ششمین خانه شما شده و شما را تحریک می‌کند که راندمان و کارآیی خود را به طور کلی افزایش بدهید، دراین هنگام تحولی در وقایع روزمره زندگی شما به وجود می‌آید. یک روش برای بالا بردن کارآیی توجه کردن به محیط پیرامونتان می‌باشد. با وجود اینکه امروز با مشکلات زیادی مواجه می‌شوید، هدفهای کنونی شما عرصه‌ای برای شما فراهم می‌کنند که بتوانید در روزهای آینده فعالیتهای خاصی را آغاز کنید. برنامه خود را در صدر کارها قرار دهید. بدین ترتیب بیشتر دیده می شوید و به موفقیت می رسید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که امروز یکی از آن روزهایی است که باید اقدامی صورت دهید وگرنه بر علیه شما کاری می کنند. نیروهای لجوجانه و پرخاشگرانه بر علیه اهداف شما کار می کنند. اگر مراقب نباشید این نیروها شما را مغلوب می کنند. زیاد نگران آنچه مردم می گویند نباشید. به آنچه می دانید درست است اطمینان داشته باشید. بجای ادامه دادن با همان روتین همیشگی، چرا زمانی را به صحبت با عشقتان و شناخت واقعی او اختصاص نمی دهید؟ اکنون فرصتی ایده آل دارید تا درباره هر چیز و همه چیز حرف بزنید. اگر به مکان های مورد علاقه خود بروید یا با هم غذاها بخورید خیلی بهتر است. اکنون زمان درخشش شماست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز تمرکزتان فقط روی ارتباطات خواهد بود. می توانید انتظار داشته باشید مکالمات خوبی با اطرافیان، بچه ها و جوانان داشته باشید. میل خیلی زیادی دارید که درمورد ایده های عالیتان به تمام دنیا بگویید. شاید در نهایت روابط آنلاین را به همه ترجیح بدهید. بسیاری از شما به تنها چیزی که فکر می کنید آرامش و آسایش است، ولی برایتان واقعا سخت خواهد بود که آسایش داشته باشید. قبل از اینکه بتوانید کمی استراحت کنید باید به شدت کار کنید. در این دوره ممکن است کند و تنبل شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز حتی اگر از سوی دوستان قابل اطمینان خود تحت فشار قرار گرفتید، زمانی را برای دنبال کردن رویاهای تحقق نیافته‌تان اختصاص بدهید. اکنون که نپتون و اورانوس متوجه دنیای درون شده‌اند شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و سیر و سفری سرگرم کننده به دنیای درون خود داشته باشید. با وجود اینکه لزومی ندارد انگیزه‌های خود را برای دیگران توضیح دهید، اما در نهایت به دیگران اجازه بدهید که بفهمند شما در خلوت خود چه دورانی را سپری کرده‌اید. شما در محل کارتان نفوذی بیشتر از آنچه فکر می کنید دارید. دیگران به شما احترام می گذارند یا به ایده هایتان ایمان دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟