طالع بینی شخصی امروز /  17 دی ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز مراقب غول مشکلات باشید که جلوی رویتان ظاهر می شود. احتمال دارد قایق دوستی های شما با صخره های سنگی برخورد کند. البته این مساله شاید لطمه جدی به رابطه هایتان وارد نکند اما به هر صورت تاثیر بدی دارد. پس خیلی مراقب زبان و رفتار خود باشید. افرادی که انرژی منفی دارند را از زندگی خود حذف کنید. اگر نمی توانید به تنهایی رفتار یا زندگی خود را سامان بدهید، بهتر است از یک مشاور کمک بگیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز باید کنترل بیشتری روی مسایل کاری داشته باشید. برای همه کارهایی که انجام می دهید، برنامه ریزی داشته باشید و حتما به نتیجه و پیامد آن فکر کنید. در هر حالتی به این فکر کنید که دقیقا چه می خواهید و در همان حوزه هم فعالیت و تلاش کنید. وقتی مسیر درست خود را مشخص کنید، می توانید از دوستان و همکاران نیز در این راستا کمک بگیرید. از افرادی که تجربه و دید بهتر از شما دارند، غافل نشوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد از مسیری که انتظار داشتید طی شود کمی فاصله گرفتید و دور شده اید، اما به زودی زنگ خطری برای شما به صدا در خواهد آمد و شما متوجه خواهید شد اگر هوشیار باشید و صدای زنگ را بشنوید به مسیر درست و صحیح باز حواهید گشت. متاسفانه شما انعطاف پذیری خود را از دست داده‌اید و به همین علت از لحاظ روحی ضعیف شده‌اید اما باید بدانید که سورپرایز بزرگی در انتظار شما می‌باشد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز زندگی شما پیچیده تر شده است و وقتی در یک چنین شرایطی دیگران از شما درخواست می کنند شما نمی توانید بهشان جواب منفی بدهید. شاید شما نمی خواهید آنها ناامید شوند. شاید شما فکر می کنید که اگر الان به آنها کمک کنید بعداً خواهید توانست به آنها تکیه کنید. به هر دلیلی که شما به آنها جواب مثبت دادید، درحالیکه بر اساس نیازهای خود، نه نیازهای یک نفر دیگر، تصمیم می گیرید، فرصت رویارویی با ترسهای خودتان را از دست ندهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما می‌خواهید که از طرف اعضای گروهتان مورد پذریش قرار گیرید، اما ممکن است این احساس را داشته باشید که آنها حتی به طور کامل حقیقت وجود شما را نمی‌شناسند. تأیید کردن این بخش از شما امری حیاتی است، برای اینکه شما نگران این هستید که دیگران شما را دوست نداشته باشند و ممکن است تمایل نداشته باشید دیگران را وارد جهان درونی خود کنید. متأسفانه ترس از واکنش دیگران می ‌واند مشکل‌سازتر است. با نشان دادن آسیب پذیری تان خطر کردن را بپذیرید. شاید این کار، کار راحتی نباشد، اما از نظر احساسی بسیار شما را ارضا خواهد کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید درحالیکه شما خود را با دقت با واقعیت تنظیم می‌کنید، می‌توانید مدافع قضاوت کردن باشید، اما امروز کاملاً به این موضوع پرداختن اوضاع را بدتر می‌کند. برای این ممکن است امروز خیلی افراطی عمل کنید. ستاره بخت شما با پیش رفتن به سمت طرز فکر شما در مورد کمال شما ممکن را به اشتباه می‌اندازد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که در حالیکه شما با شرایط آشفته ی حاضر خود را وفق داده اید، همه چیز در حال عوض شدن است. شما امروز در محیطی آرام تر و ساکت تر قرار دارید. به جای فعالیت کردن ، امروز را کاملا ً به استراحت اختصاص داده و اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. ممکن است کمی احساس بی حوصلگی کنید، اما شما در حال حاضر واقعاً به استراحت کردن نیاز دارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امیدوارید که هر رویدادی که در پیرامونتان اتفاق می‌افتد به نفع شما تمام شود. امکان این وجود دارد که مسائلی که در حد یک رویا در ذهن شما وجود دارند، به زودی در روزهای آینده تبدیل به واقعیت بشوند. ولی دیگران را مجبور به انجام کاری کردن می‌تواند خطرساز باشد. خونسرد بودن به تثبیت کردن شرایط کمک می‌کند، شما می‌توانید کارهایتان را به روزهای بعد موکول کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که شما دوست دارید بفهمید که چرا به خاطر کارهایی که امروز انجام داده‌اید تحسین نمی‌شوید. ممکن است شما احساس کنید در اوج قرار گرفته‌اید، برای اینکه همه کارها را درست انجام داده‌اید و می‌دانید که لیاقت بهترین چیزها را دارید. اما اگر شما قبول داشته باشید که الان رسیدن به اهدافتان زمان زیای می‌خواهد، ممکن است که خیلی ناامید نشوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد حتی وقتی که همه چیز خوب پیش می‌رود، ممکن است شما احساس تضاد کنید. توانایی‌های شما در بالاترین حد قرار گرفته است؛ ولی به نظر می‌رسد که هرکاری که باید انجام دهید نیاز به زمان بیشتری دارد و شما باید بیشتر از حد انتظار تلاش کنید. برای مدتی اهداف بلند مدتتان را فراموش کنید. برای اینکه حالا باید بر روی هماهنگ شدن با زمان حال تمرکز کنید. تا موقعی کار کنید که بتوانید زمان خالی برای استراحت کردن پیدا کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد هدفی که مدت ها به دنبال آن بوده اید هنوز هم از شما بسیار دور است. همین باعث می شود تا امروز بی خیال آن بشوید و دیگر آن را پیگیری نکنید. اما این بار به این معنی نیست که شما هرگز نمی توانید آن را محقق کنید. شاید این وقفه باعث شود بهتر فکر و تصمیم گیری کنید. اصلا ناامید نباشید. در عوض، امروز این شانس را دارید تا به فرد دلخواه خود نزدیک تر شوید. شما با جاذبه فکری و ظاهری خود می توانید او را به خود جلب کنید. لطفا در گرفتن نتیجه عجله نکنید تا ناامید نشوید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532424 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟