طالع بینی شخصی امروز / 14 دی ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دوره تغییرات برای شما آغاز شده است. یک انگیزه ی هنری را در خود تغذیه کنید، باشجاعت به آینده نگاه کنید و بعضی اوقات با دوستانتان دور هم جمع شوید. وقت خیلی خوبی برای نشنان دادن توانایی های هوشیتان است. باید هرگونه برنامه برای قرار گذاشتن یا تلاش برای بهبود روابط شخصیتان را کنسل کنید. احتمالا این برنامه ها منجر به شکست های سنگینی می شوند. برعکس، یک مواجهه ی دوستانه بسیار رضایت بخش خواهد بود. روحیه شادی در محل کار دارید. یادتان باشد که قدرت در منابع درونی شماست. در حالیکه دیگران در بیرون از خودشان دنبال جواب می گردند، شما فرد هوشمندی هستید که در درونتان دنبال جواب می گردید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما نیازهای دیگران را جلوتر و ارجح تر از نیازهای خودتان قرار می دهید. تعادل مهمی بین خودخواهی و از خودگذشتگی وجود دارد. خودتان را فدای خدمتکار شدن برای دیگران نکنید. مهم است که فقط به خودتان فکر نکنید و بدانید که کارهای شما بر دیگران اثر می گذارد. امروز شما رو به گذشته می نمایید. این فقط به بیزاری می انجامد و منابع احساسی و فیزیکی شما را تحلیل می برد. امروز روزی است که شما با گفتن هر حرفی نمی توانید در بروید. اگر در مورد چیزی زیاد صداقت نداشته باشید، پس آن را اصلاً نگویید بهتر است، بدین ترتیب در ذهن عشقتان زنگ هشداری روشن می شود و این از یادش نمی رود. کل این چیزها دوباره در لحظه ای خجالت آور دوباره رو می شوند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما می‌توانید به طرف یک نقطه عطف نسبتاً مهم بروید، اما شما هنوز می‌خواهید باور کنید که می‌توانید همه کارها را مثل قبل ادامه دهید. حقیقت این است که همه چیز امروز باید تغییر کند، شما برای مدیریت کردن این فشار توانایی دارید، اما احساسات شما آنقدر شدت می‌یابند که شما نمی‌توانید جلوی آنها را بگیرید. تمام افرادی که به نوعی گرفتاری دارند به جای جبهه‌گیری در مقابل ناشناخته‌ها اگر آنها را با آغوش باز پذیرند، زندگی راحت‌تری خواهند داشت. مثل اینکه جشن و مهمانی تمام شده است!! اما در آخرین روزی که خورشید در نشانه شما حضور دارد می‌توانید موج شدیدی از انرژی را در خود احساس کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما خیلی تلاش می‌کنید که دامنه اطلاعات کامل و خوبی داشته باشید، اما مثل اینکه به خاطر شخصی که در زمینه گزارش دادن حقایق خیلی مورد اطمینان نبوده است دچار سوءتفاهم شده‌اید. هم اکنون افراد دیگر شاید حتی متوجه هم نشوند که بخش خیلی مهمی ‌از حوادث روی داده را از دست داده‌اند، اما شما مانع آنها نشوید و بگذرانید فرجام و نتیجه غلطی که دلشان می‌خواهد را در ذهنشان ترسیم کنند. فقط به افراد دیگر تکیه نکنید که حقیقت را بهتان بگویند، شما تنها کسی هستید که می‌توانید به طور کامل حقیقت را به خودتان بگویید!صداقت داشته باشید و راستش را بگویید تا امروز شما به بهترین وجه پیش برود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز زیاده از حد اشتیاق نشان می دهید. امروز در برهه ای از روز از خود بیخود می شوید و تا شب حس می کنید که از مرزهای خود فراتر رفته اید. افسوس و پشیمانی در شما رخنه کرده است و شما در مورد چیزهایی که گفته اید و کارهایی که کرده اید، احساس گناه می کنید. قبل از حرف زدن یا عمل کردن خوب به کار یا حرف خود فکر کنید تا این اتفاق نیفتد. شما قدرت تأثیرگذاری بر دیگران در سطح عاطفی عمیقی را دارید. از این قدرت عاقلانه استفاده کنید. هر کسی در درون خود کمی رمانس دارد و حتی ممکن است جنبه آموزشی و جدی داشته باشد. ولی ممکن است جا و مکان آن فرق کند، و به روشی متفاوت روشن می شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد کاملاً قادر هستید برنامه‌هایتان را مدیریت کنید، تا آنجایی که می‌توانید هر کاری را که لازم است انجام دهید، اما اکنون ادامه دادن این روش مشکل شده است. این مشکل به این دلیل نیست که هم چیز برای شما پیچیده‌تر شده است. فقط شما چیزهای بیشتری از زندگی می‌خواهید. درحین روز پر مشغله‌ای که دارید، زمانی را برای استراحت کردن اختصاص بدهید تا از فشارهای عصبی کاری شما کاسته بشود. امروز شما باید در مورد چیزهایی حرف بزنید که از ذهنتان به دور هستند، اگر بتوانید آن فرد خاص را متقاعد کنید، شانس بیشتری خواهید داشت. شما وقتی می‌بینید که چگونه به موضوعی که ابتدا زیاد برایتان مهم نبوده علاقه مند شده‌اید خودتان هم شگفت زده خواهید شد!

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید شما برای هفته‌های متمادی روی صحنه بودید! ولی حالا زندگی شما کاملاً آماده ورود به مراحل بعدی است. شما پیش از این احساس می‌کردید انرژی تان در حال کمتر شدن است، اما هنوز هم مباحثی که مربوط به ابراز کردن احساسات می‌شود فوق العاده قدرتمند هستند. به جای اینکه در جستجوی راه‌های جدیدی برای نشان دادن خودتان و حرف زدن باشید، تجربیات به یادماندنی خود را مطرح کنید. دوباره بازگو کردن داستان‌هایی که مربوط به حوادث گذشته هستند بهتان کمک می‌کند تا احساسات‌تان را در مورد اتفاقات جدید بیان کنید. همان طوری که رویاها و خیالات رشد پیدا کرده و بزرگ می‌شوند، گرفتاری‌ها نیز شروع می‌شوند. حالا شما باید به طور کامل با لزوم و اهمیت فکر کردن دوباره به کل زندگی خود مواجه شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد حس می کنید که انگار توجه یا عنایتی که لایقش هستید و به آن نیاز دارید را دریافت نمی کنید. به همین دلیل، از افرادی که فکر می کنید باید از آنها توجه دریافت کنید، بیزارید. این رفتار باعث می شود که دیگران اصلاً سراغتان نیایند و نجاتتان ندهند. چه کسی دوست دارد نزدیک کسی باشد که اینقدر محتاج و ناراحت و ناخشنود است؟ روی خودتان تمرکز کنید و خودتان را درمان کنید قبل از آنکه مسائل خود را برای دیگران ببرید. مشکل شما این است که شما هر چقدر تلاش کنید استعداد دروغ گفتن را ندارید. شما تشویق می شوید که در مورد موضوع خاصی با کلمات بازی کنید. ولی هرگز نمی توانید به مدتی طولانی حقیقت را پنهان کنید و در مقابل پلک می زنید یا نخودی می خندید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ملاک قرار دادن رویاهایتان برای زندگی اکنون برای شما یک موهبت به شمار می‌آید. از یک سو آنها به شدت الهام بخش هستند، خصوصا وقتی که ایده‌های خود در مورد آینده را با یکی از دوستان خود مطرح می‌کنید. ولی از سوی دیگر شما امروز می‌توانید چنان غیر واقع بین باشید که خودتان را در دام شکست بیندازید. برای کسب کردن بهترین نتیجه با استفاده از عقل سلیم بین رویاهایتان تعادل برقرار کنید. سرتان را بالای ابرها نگه دارید، اما پاهایتان را محکم روی زمین بچسبانید!برای آنکه شب رمانتیک و خوبی داشته باشید، از همان اول آنچه باید گفته شود را بگویید و خلاص شوید. برایتان خوب است که روی رویاهای خود دوباره سرمایه گذاری کرده و بهترین کارهایی که در توانتان است را انجام دهید تا آنها را زنده کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است نیروهای انطباقی شما امروز مفید هستند و به شما تولرانس بالایی برای موقعیت های بد و دشوار می دهند. با این حال گاهی این خصلت به اندازه مفید و مؤثری به کار شما نمی آید و به دردتان نمی خورد. ممکن است در نهایت در رابطه دشوار یا در شغل غیر رضایتبخشی گیر بیفتید، زیرا از چیزهای جدید می ترسید. زندگی کوتاه است. اگر می خواهید موقعیت خود را بهبود ببخشید، باید مسئولیت آن را بپذیرید. دوراندیش باشید. امروز ممکن است عشق را در مکان های عجیب و غیرمنتظره ای بیابید، ولی این بدان معنا نیست که برایتان معنادار و عمیق نخواهد بود. شاید عشق احتمالی شما همان انسانی باشد که مادرتان در مورد او به شما هشدار داده بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد این روزها شما شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید! برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه اعمالتان اهمیت می‌دهید. با وجود این شاید تا آخر عید کمی تغییر کنید! شما امسال دوست دارید کارهای زیاد و مهمی انجام دهید و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید. ولی قبل از اینکه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه شما کسی نیستید که به خاطر رضایت دیگران و جلب توجه کردن کاری را انجام دهید. تنها راه برای فهمیدن مشکلات سوال کردن است، با آنکه این موضوع می تواند گمراه کننده باشد. سعی کنید به ریشه آنچه شما را ناراحت می کند پی ببرید. شما در زمان آب و هوا و شرایط عاطفی و احساسی هستید. حس می کنید که انگار کسی به احساسات شما صدمه می زند و شما را دلخور می کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد تظاهر کردن دیگر فایده‌ای ندارد!! شما نمی‌توانید برای همیشه نشان دهید که فرد خوش بینی هستید. البته این موضوع نباید باعث نگرانی تان شود. عجیب اینکه حتی احساس آسودگی و فراغ بال می‌کنید؛ چرا که به هیچ وجه مجبور نیستید احساساتتان را از افراد دیگر مخفی کنید. سهیم کردن دیگران در ترس‌ها و نگرانی‌هایتان درهایی را به روی شما می‌گشاید که به سمت گفتگوهای زیادی در مورد موضوعات مهم سوق داده می‌شوید. به جای اینکه در برابر این تغییر مقاومت کنید، زندگی جدید خود را با آغوش باز بپذیرید. شاید شما ترسیده اید یا خجالت می کشید. شاید حس نمی کنید که بتوانید احساس خود را آنطور که می خواهید بیان کنید. اگر اینطور باشد باید دلیل آن را کشف کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟