طالع بینی شخصی امروز / 13 دی ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در حال حاضر شما از زندگی خود راضی هستید، ولی هنوز آمادگی رویارویی با هر چیزی را ندارید. حتی ممکن است شما برخی از برنامه‌های شخصی مهمتان را برای اینکه زمان خالی بیشتری داشته باشید به تعویق بیندازید. نگران تغییراتی که به وجود آمده نباشید برای اینکه تقدیر اینگونه بوده است و همه چیز به موقع خودش درست می‌شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اینکه شما تشخیص داده‌اید رویاهای شما می‌توانند مهم‌تر از حقایق سرد و بی روح باشند، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده‌اید و تمام اطلاعاتی را که می‌توانستید گرفته‌اید، هنوز چیزی کم است. داده‌ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده‌های دیگران معتبرتر است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد حتی اگر امروز روز خوبی باشد، ولی شما به راحتی نیت یک فرد دیگر را بد تعبیر می‌کنید. ممکن است که شما معتقد باشید که دیگران از شما حمایت نمی‌کنند، و یا حتی بدتر، به ضرر شما کار می‌کنند، و برای این باور خود دلایلی هم داشته باشید. اما دلیل این کار این است که شما از تسلیم شدن می‌ترسید. برطرف کردن سستی‌های خودتان مهم‌تر از تسلط داشتن بر افراد دیگر است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگرچه شما از یک مرحله جدید عبور کرده‌اید، اما اکنون آماده مقداری تفریح و بازی هستید. خوشبختانه، شما ممکن است شیطنت‌هایی را که بدنبالش هستید را پیدا کنید. متاسفانه، این بیش از آن است که شما در جستجویش بودید. به یاد داشته باشید که خیلی راحت می‌شود شادی و خوشی لحظه حال را از دست داد. خود جوش باشید، اما همچنین یک پای خود را بر روی زمین استوار نگاه دارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با برقراری ارتباط بیشتر به دیگران می توانید عشق بیشتری به زندگی خود بدهید. احساسات و خاطرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. با این روش شریک زندگی تان از حقایقی باخبر خواهد شد که تاثیر زیادی بر نزدیکی بیشتر شما به یکدیگر خواهد داشت. شاید برخی تغییرات غافلگیرتان کند اما در نهایت همه چیز به بهترین شکل پیش خواهد رفت. در روابط خود صداقت، عشق و گشاده رویی را از یاد نبرید. وقتی عاشق می شوید، دوست دارید طرف مقابل تان را تصاحب کنید. این احساسی است که امروز شما را درگیر خود کرده است. نگران نباشید زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز بیشتر ذهن شما درگیر مهمانی و تفریح است. دوست دارید با دوستان یا خانواده شاد باشید. سفر یا مهمانی بروید. امروز می توانید هماهنگی های لازم را انجام دهید تا آخر هفته پرباری داشته باشید. دست رد به سینه هیچ دعوتی نزنید. از مهمانی های فامیلی گرفته تا دورهمی های دوستان، همه را در نظر داشته باشید و هر کدام بهتر بود، آن را انتخاب کنید. البته مراقب رابطه عاطفی خود هم باشید. اگر مجرد هستید زمان آن رسیده تا در میان افراد موردنظر، یکی را انتخاب کنید و به او پیشنهاد دوستی بدهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز بهترین زمان برای ساختن ایده های بزرگ برای پیشرفت است. در جمع افرادی که به نظرتان صلاحیت نظر دادن دارند حاضر شوید و در مورد طرح هایتان با آنها حرف بزنید. اگر به مهمانی دعوت شدید حتما بپذیرید. برای خود برنامه های بزرگ داشته باشید. از اینکه آرزوهای بزرگ داشته باشید نهراسید این به شما کمک می کند تا به جایگاه های ارزشمندی دست پیدا کنید. خوش بین باشید. به جای فوکوس کردن روی مسایل منفی ارتباط ها، به خوبی های آنها فکر کنید. اگر مجرد هستید، در میان انسان های جدیدی که ملاقات می کنید، افرادی که بیشتر با روحیه شما سازگاری دارند را زیر نظر داشته باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد از محدودیت خارج شوید. از پیله تنهایی بیرون بیایید. چقدر برای خودتان محدودیت تعیین می کنید! از این روند دست بردارید. بهترین لباس های خود را بپوشید و حسابی به سر و ظاهر خود برسید و در جمع های دوستانه یا خانوادگی حاضر شوید. بیشتر روی کیفیت کارها، رابطه ها و … تاکید داشته باشید تا کمیت آنها. این فرصت را دارید تا تغییرات اساسی در زندگی ایجا کنید و استارت آن را از همین امروز بزنید. در مسایل عاطفی، به خاطر داشته باشید که دوستی و عشق همانند آینه است. یعنی هرطور رفتار کنید، همان طور بازخورد خواهید گرفت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما همیشه کارهای گروهی را بیشتر از تک‌روی دوست دارید. امروز نیز این علاقه شما بیش از گذشته است و دوست دارید در مورد همه افکار و طرح های خود حرف بزنید. ایده هایتان را مطرح کنید. این عالی است. فقط اگر با مخالفت یا انتقاد یروبه رو شدید، به هیچ عنوان واکنش منفی نشان ندهید. طوری رفتار کنید که نه تنها خودتان که اطرافیان نیز خوشحال باشند. رابطه عاطفی شما به سمت بهبود پیش خواهد رفت. از انرژی های امروز برای برنامه ریزی و تعیین هدف استفاده کنید. شما هر دو می توانید به هم کمک کنید تا موانع از بین بروند. اگر هم تنها هستید، مراقب باشید انتخاب نادرست نداشته باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است امروز در میان خانواده و در خانه شادمانی بیشتری خواهید داشت. از آنها می توانید برای کارهای خود مشورت بگیرید. اگر دوستان کارشناسی هم دارید که می توانند ایده های خوبی برای طرح های شما داشته باشند، نیز گزینه های خوبی برای مشورت گرفتن هستند. فقط این را در نظر داشته باشید که ممکن است در برخی موارد با مخالفت مواجه شوید. اما نباید واکنش نشان دهید. اگر به مهمانی یا شام دعوت شدید، حتما قبول کنید. در جمع ها یدوستانه ممکن است با فردی آشنا شوید که روحیه متناسب با شما دارد. اگر در رابطه هستید، امروز با هم در مورد مشکلات حرف بزنید و با همفکری هم آنها را برطرف کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد هشدار انباشتگی احساسات! مراقب باشید. همه چیز را در دل خود نریزید. از این همه محدودیت که برای خود تعریف کرده اید بیرون بیایید. سعی کنید بیشتر با اطرافیان تعامل داشته باشید این به شما کمک می کند تا روحیه بهتری داشته باشید. در ضمن، برنامه ها و طرح های بیشتری برای کارهای خود پیدا خواهید کرد. امشب با دوستان به مهمانی بروید و خوش باشید. اگر متاهل هستید، با نیمه دیگر خود در جمع های دوستانه یا خانوادگی حاضر شوید. در خلال تنهایی هایتان هم می توانید در مورد مسایل مالی همفکری داشته باشید. برای آینده خود برنامه بریزید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد بزرگ ترین مشکلی که امروز با آن مواجه خواهید بود، این است که چه بپوشید! امشب به مهمانی دعوت شده اید و بسیار برایتان مهم است در آن جمع بدرخشید. بهترین لباس های خود را بپوشید. حسابی به خودتان برسید. اگر در رابطه هستید، حتما شریک عاطفی خود را نیز ببرید. انرژی های امروز زیاد هستند و می توانید از آنها برای شادی و بهبود روحیه خود استفاده کنید. اگر مجرد هستید امشب می توانید در میان انسان های جدید، جفت خود را بیابید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟