طالع بینی شخصی امروز / 11 دی ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز روتین خانه شما شاید کمی بهم بخورد و این شاید مانع خوبی باشد. وقتی چیز بدی اتفاق می افتد چیز خوبی از آن حاصل می شود. لوازم خانگی کوچک شاید خراب شوند، یا خرابی های دیگری بار بیاید. امروز تحریک می شوید که برای آینده برنامه ریزی کنید و از اعضای مسن تر خانواده کمک بخواهید. شما و عشقتان از بیرون رفتن و وقت گذراندن با هم و صحبت کردن بهره مند می شوید. چون هر دوی شما اخیراً سرتان شلوغ بوده باید ارتباطات خود با هم را قویتر کنید. با هم زیر نور شمع شام بخورید و زیر نور ماه قدم بزنید و دوباره رابطه خود را عمیق کنید. احساس جامعی نسبت به امروز دارید و افکار شما هرچه باشد امروز به طریقی چند برابر یا تشدید می شود اما اشکالی ندارد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگرچه زندگی شما این روزها رو به ترقی و پیشرفت است، اما ممکن است برایتان سخت باشد که فرصتی بدست آورید و آن را به واقعیت تبدیل کنید. به نظر می‌رسد فرصت‌های بزرگی الان برایتان حاضر باشند، اما به آن آسانی که باید باشند، به هدف نمی‌رسند. اگر این فرصت برایتان سودمند نبود سعی نکنید به زور بخواهید آن را به سرانجا برسانید. ایده‌هایتان را تعدیل کنید بگذارید اتفاقا مسیر خود را بروند نه به راه شما. ممکن است برایتان مشکل باشد که که ارزش ایده‌های رویایی‌تان را بفهمید، شما می‌خواهید که به آنهایی که اطراف شما هستند وابسته باشید، اما آنها به نظر آدم‌های توخالی می‌آیند که نمی‌توانید به آنها اتکا کنید. شما با هوشی که دارید باید سعی کنید خود را تغییر داده و تا جایی که امکان دارد از منفعل بودن دوری کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز مراقب پولتان باشید. رسیدها و قبض هایتان را نگه دارید. پول خردهایتان را بشمرید. حساب های بانکی خود را دوبار چک کنید. شاید پول پیدا کنید یا پول گم کنید. همچنین روز خوبی برای برنامه ریزی های بلندمدت در مورد امور مالی و شغلتان است. امروز ساکت نباشید، زیرا صحبت کردن کلید فرصت های رمانتیک و عالی است. امروز فرصتی طلایی برای شروع گفتگویی با فرد رویاهایتان را دارید. ولی شاید شما شروع کننده گفتگو باشید و کسی باشید که بحث را ادامه می دهد و موضوعات درستی را پیش می کشد. امروز چیزی را بدون مدرک نپذیرید. مسائل بخاطر کسی که فکر می کردید حقیقت را می داند پیچیده می شود. اگر چیزی خیلی عالی به نظر می رسد که بخواهد واقعیت داشته باشد، احتمالاً اینطور است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما زمانی که حقایق واضح و ارتباطات صریح و شفاف باشند احساس خوبی دارید. بهر حال امروز، نپتون آشفته به دنیای شما وارد می‌شود و شفافیت و روشنی دنیای شما را از بین می‌برد. گفتن اینکه واقعیت کجا تمام و توهمات کجا شروع می‌شوند، مشکل است. پس آهسته پیش بروید و مواظب این باشید که در این راه کسی را از دست ندهید. اگرچه ممکن است دیگران شما را امروز بی قرار ببینند، اما شما بیشتر از آنچه آنها بفهمند تحمل و شکیبایی دارید. این به خاطر این است که مانع هنر دوستی شما امروز کمی‌ بالاتر رفته و دیگران به سختی می‌توانند شما را با هنرهای خود تحت تاثیر قرار دهند. با این وجود، یک بار که عقاید خود را بیان کنید ، بیشتر ملزم به این می‌شوید که نظرات هنرمندانه خود را در رابطه با اطرافیانتان بیان کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما افکار منفی زیادی را در این روزها در ذهن خود می‌پرورانید این عادت را از ذهن خود دور کنید. بهتر است هر روز با این فکر از خواب بیدار شوید که امروز بزرگترین و مهم تر ین روز در زندگی شما می‌باشد پس باید بهترین نقش خود را ایفا کنید. متاسفانه هنگامی‌که مشکلی بر سر راه شما قرار می‌گیرد نمی‌دانید چطور با ﺁن روبرو شوید و بلافاصله دست و پای خود را گم می‌کنید، علی رغم تجارب زیادی که دارید، اما نمی‌دانید که چطور باید از ﺁنها استفاده کنید و تنها تجارب تان را در ذهن‌تان نگه می‌دارید، از ﺁنها استفاده نمی‌کنید. خودتان همه چیز را کنترل کنید. امروز به احساسی که دارید توجه کنید و ببینید که چطور می توانید آنها را در موقعیت های مختلف تفسیر کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز احساس بیقراری می کنید و نمی دانید که دلیل آن چیست. مهم نیست. مطمئن باشید که تا فردا احساس آرامش به شما برمی گردد. صحبت های پشت پرده با اعضای مسن خانواده شاید به شما کمک کند که صحنه خانه خود را پایدار کنید. کمک گرفتن چیز بدی نیست. با آنکه ممکن است نشانه هایی از احساس و عاطفه بین شما و فردی که با او قرار دارید نباشد، ولی این قرار به طریقی خاص می شود. اشتیاقی واقعی به و درباره موضوعات صحبتی که انتخاب می کنید ایجاد می شود. اینجاست که شما زمینه مشترکی می یابید که شما را عمیقاً به هم نزدیک می کند و رابطه پرشوری را تضمین می کند. در کارتان اعتماد به نفس داشته باشید و آن را به غرور بدل نکنید. داشتن رفتار خودخواهانه مردم را فراری می دهد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید شما ممکن است با اعتماد به نفس کار کنید اما واقعا نمی‌دانید که دارید چکار می‌کنید. خوشبختانه، به سرعت به این موضوع پی می‌برید و سعی می‌کنید کاری را که به آن آگاهی دارید دنبال کنید. مواظب باشید؛ اگر به زیرکی و هوش خود مغرور شوید زود ضربه می‌خورید. به این فکر کنید که واقعا چه کاری درست است. به این تظاهر نکنید که شما یک متخصص و کارشناس هستید. ممکن است شما امروز احساس کنید اگر زمان را نگه دارید، با کمی ‌انعطاف پذیری می‌توانید دیگران را تشویق کنید که طبق روش شما عمل کنند. در عوض، شما نیاز دارید که خودتان را سازگار با آنها کنید حتی اگر تغییر کردن روز شما برایتان دشوار باشد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله‌ای است، به خصوص اگر شما از یک دوست یا همکار یاری نگیرید. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی شخصی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت‌انگیز مادی و معنوی‌تان اتفاق افتاده است شکل تازه‌ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که بیشتر داشته باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمتهایی که دارید شکرگزار باشید. امروز توانایی آن را دارید که ببینید چه انسان شگفت انگیزی هستید. اگر زمان کافی بگذارید و به رژیم غذایی، ورزش و خواب خود توجه کافی نمایید، احساس خیلی خوبی خواهید داشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اختلافات با دوستان و شرکا امروز در نقطه ای پیش می آیند. نگران نباشید. در تصویر کلی تر، می توانید روی اهداف بلندمدت بخصوص با دوست یا شاید گروهی تمرکز کنید. صحبت های جدی شرایط را سخت تر می کنند. امروز دوست دارید در مورد همه چیز حرف بزنید و برای عشقتان از هر دری سخن بگویید. ولی اگر قرار است شام رمانتیکی بخورید زیاده روی نکنید. باید گاهی هم به او فرصت حرف زدن بدهید و او هم بتواند احساس خود در مورد این رابطه را ابراز کند. اگر خوب گوش دهید چیزهایی یاد می گیرید. امروز ذهنتان می تواند همه چیز را به راحتی حل کند. همه چیز را آنطور که هست می بینید و در مورد تصمیمات خود عقلانی و منطقی رفتار می کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است شاید شما نتوانید امروز رفتارهای ناگهانی خود را کنترل کنید، اما باید سرانجام روی این رفتارهای خود کار کنید به خاطر اینکه سیاره حاکم شما یعنی مریخ با نپتون رویایی با هم هماهنگی پیدا کرده‌اند. متاسفانه، زمانی که شما از دنیا دست می‌کشید دیگران ممکن است برنامه‌ها و نقشه‌های شما را بچه گانه ببینند. با این وجود، دیدگاه شما مهم است و ایده‌های تان می‌تواند روی اطرافیان تان تاثیر مثبتی بگذارد. سیاره حاکم شما امروز تا حدی از خورشید متاثر می‌شود و به خاطر همین ممکن است برایتان مشکل باشد که به آرامش برسید. شما باید از شر افکار و خیالات ناراحت کننده خود رها شوید. اما اجازه هم ندهید که خیالات شما ناشناخته باقی بمانند. اجازه دهید بهترین ایده‌هایتان آشکار شوند و سعی کنید تا آنها را به واقعیت نزدیک کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما کارهای زیادی برای انجام دادن در پشت صحنه دارید، اما ممکن است رویاهای خیالی جهان درونیتان تا حدی که شما دوست داشتید، تأثیری بر روی جهان واقع نداشته باشد. زمانی دچار مشکل می‌شوید که نتوانید ارتباط محکمی بین کارتان و رویاهایتان ایجاد کنید. قاطی کردن این دو مقوله با یکدیگر می‌تواند باعث ایجاد یک مشکل غیر قابل حل بشود. به جای اینکه تلاش کنید از جنبه‌های مختلف یک موضوع سر در بیاورید، تا جایی که می‌توانید صادقانه عمل کنید. از مسیر اصلی خود خارج نشوید و اعتماد به نفس داشته باشید. امروز وقتی نوبت ورزش کردن یا رعایت رژیم غذایی تان می رسد شما مسیر متفاوتی را در پیش می گیرید. نظم و دیسیپلین را در پیش بگیرید و به تمایلات آنی وقعی ننهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد والدین و افرادی که با کودکان کار می کنند امروز باید بیش از همیشه مراقب باشند زیرا امروز روز پرحادثه ای برای کودکان است. ولی روز خوبی برای نشستن با دیگران و صحبت در مورد تعطیلات، ورزش و مراقبت و آموزش کودکان است. امروز دوست دارید در قراری که دارید لباس قرمز به تن داشته باشید و کمی هم رنگ آبی در ظاهرتان وارد کنید. این نیروی ذهن شماست که توجه او را جلب می کند و زبان بدن هم می تواند کمک کند. در مورد هر موضوعی که دانش خوبی درباره اش دارید، با اعتماد به نفس حرف بزنید و او را تحت تأثیر قرار دهید. فشار از همه طرف به سمت شما می آید و شما در منگنه گیر کرده اید. دوست دارید به دلایلی تقصیر را گردن دیگران بیندازید. این راه حل سالمی نیست. به خودتان نگاهی بیندارید و بدانید که خودتان را در دردسر انداخته اید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟