طالع بینی شخصی امروز / 10 دی ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد بزرگ فکر کردن در رابطه با کارتان است ممکن است باعث شود دیگران مراقب شما باشند، و شما نیاز دارید که برای لحظاتی برنامه هایتان را به عقب انداخته تا کمی راجع به آن تامل کنید. شما نباید در جنگی شرکت کنید که مطمئن هستید که در آن بازنده خواهید بود و اوضاع روحی خودتان هم بهم می ریزد. اما از رویاهایتان دست نکشید. وظیفه شما این است که راهی برای رسیدن به موفقیت پیدا کنید و از برنامه هایتان هم برای رسیدن به موفقیت دست نکشید. تعادل ممکن است این روزها برای شما امکان پذیر نباشد، اما ایستادگی و مقاومت می تواند شما را به آرزوهایتان برساند. انظباط فردی ممکن است در دنیا متفاوت باشد، پس تصمیم تان را بگیرید و روی رفتاری که باعث رسیدن شما به اهداف جهانی تان می شود تمرکز کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به جای انکه صبر کنید و ببینید که وقایع امروز شما را به کجا می‌برد زمانیکه بیدار شدید اول برنامه ریزی کنید. شما باید قادر باشید که بین وظایف تان تعادل برقرار کرده و آنها را برای مدت زمان کمی‌که در اختیار دارید اولویت بندی کنید. اگر نتوانید زمان تان را بدرستی مدیریت کنید ممکن است فرصت‌ها و امکاناتی که اکنون در اختیار شماست از بین بروند. خوشبختانه شما می‌توانید بوسیله متعهد بودن به برنامه ریزی که اول صبح کرده اید از این احساسات ناخوشایند جلوگیری کنید. افکار جدیدی برای پول درآوردن امروز در سر شما بوجود آمده است، اما مشکل است که اینها را بخواهید به عمل در آورید. به جای اینکه روی کارهای سختی که مفهوم پیچیده ای هم دارند تمرکز کنید، می توانید به آسانی ایده های زیرکانه خود را به اجرا در آورید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز از لحاظ عاطفی حس خوبی دارید. پس نگذارید که این اعتماد به نفس از بین برود. با عشقتان کارهایی انجام دهید و بگذارید نور درونی شما بدرخشد. بدانید که می توانید از این نور برای روشن کردن مسیر دیگران هم استفاده کنید. گوش شنوا داشته باشید و برای کسانی که به شما نیاز دارند شانه ای برای گریه کردن ارائه کنید. امروز دیگران مانند آهن جذب آهنربای شما می شوند. زندگی پر از تغییر و دگرگونی است. متوجه می شوید که مسائل بین شما و عشقتان کمی شدت می یابند، ولی این نباید شما را نگران کند. بهتر است با هم صحبت کنید و مشکلات را حل کنید، نه اینکه تظاهر کنید همه چیز خوب است. حتی اگر امروز سر کار نباشید، تحقیق در این حوزه از زندگی تان نتیجه و پاداش خوبی برایتان دارد. ریسک کنید. این کار درهای زیادی به رویتان باز می کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما از مردد بودن و بی تصمیمی خود شرمنده هستید، اما این به خاطر این است که شما معمولا ایده هایتان را تعدیل می کنید و آنها را تا نیمه انجام می دهید. امرز باید آماده باشید که راه تان را عوض کنید زیرا زمان زیادی ندارید تا ذهن تان را سر و سامان دهید. به یاد داشته باشید، در درگیری باید صریح باشید تا به حق خود برسید. پس تصمیم بگیرید و حرکت کنید!مقایسه خود با دیگران زیاد برای شما مفید و ضروری نیست. اما احتمالا برایتان امروز سخت خواهد بود که از چنین رفتاری اجتنتاب کنید چونکه می خواهید برای دست یافتن به یک وجهه بهتر مبارزه کنید. ارزیابی شخصی کار دشواری است زیرا بهترین امتیازات شما ممکن است به چشم تان نیاید. به خودتان این امکان را بدهید که افکارتان را تغییر دهید، اما زیاد جدی و سرسخت نباشید، حتی اگر دیگران با این تغییرات شما احساس راحتی نمی کنند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما در این روزها احساس می‌کنید که زندگی تان یا فعالیت‌های اجتماعی‌تان به بن بست رسیده است، اما شما قدرت فوق العاده مثبتی برای حل مشکلات دارید و این صفت شما بزرگترین حسنی است که خداوند به شما عطا کرده است. شما تنها با مشخص کردن هدف تان به سادگی می‌توانید به ﺁینده‌ای بهتر برسید. استراتژی‌های سابق‌تان را پشت سر بگذارید، زیرا استراتژی‌های سابق در زندگی امروز شما جواب نمی‌دهد. صحبت‌های خود را به هر شخصی نگویید.شما در روزهای آینده شادی‌های بسیاری را به دست می‌آورید، برای اینکه از شادی‌تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما از لحاظ فیزیکی و جسمانی احساس نیرو و قدرت و انرژی زیادی می کنید. روز خوبی برای گسترش افق هایتان است. همه نشانه ها به موفقیت شخصی و کاری شما اشاره می کنند. ارتباطات خوب و شگفت انگیزی با دوستان و همسایه ها دارید و این برای شما اطلاعات و اخبار مفیدی را تهیه می کند. شما می دانید با این اخبار چه کنید. با حس ششم تان جلو بروید. امروز می توانید جای خیلی خوب و جالبی بروید و در این میان با فرد بسیار خوب و شوخ طبعی ملاقات کنید. همچنین ممکن است روش فلسفی تری انتخاب کنید و به کلاس یوگا بروید و شاید در این پروسه هم کسی را ملاقات کنید که انسان شوخ طبعی است. در هر صورت او شما را ناامید نمی کند و قطعاً از این آشنایی خوشحال و راضی خواهید بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید مطمئن باشید، امروز می توانید تا می توانید به خودتان خوش بگذرانید، اما نگرانی های جدی هم که دارید اکنون کم رنگ تر نمی شوند. شاید به خاطر این باشد که می دانید که حتی سطوح کوچکی از مشکلات می توانند معنای عمیقی در درون خود داشته باشند…. و شما می خواهید اگر لازم است از آنها سر درآورید. به تدریج پیش بروید. تنها فوریت آن خود شما هستید. هر کسی می تواند خوشحال و شاد باشد اگر به خود بیش از حد فشار و استرس وارد نکند. شما کسی نیستید که به زور و اجبار خانواده و یا دوستانتان هر چیزی را قبول کنید! شما می‌دانید چه می‌خواهید، کجا می‌خواهید بروید، می‌دانید چگونه به آنجا برسید و جواب منفی و مقاومت دیگران را قبول نخواهید کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اینگونه به نظر می‌رسد که شما با رفتاری حرفه‌ای در حال پرداختن به مسائل هستید، اما روش ارتباط برقرار کردن شما روشی توأم با تظاهر است. مادامی که دیگران فکر کنند شما خیلی گرفتار هستید، ترجیح می‌دهند شما را تنها بگذارند. اما آنقدر هم که به نظر می‌رسد درگیر نیستید و شما بیشتر می‌خواهید خودتان را از حوادثی که در اجتماع، محل کار یا مدرسه می‌افتد دور نگه دارید. لزومی ندارد دور و بر خودتان مرزهایی غیر لازم را به وجود آورید. امروز خصلت حقیقت‌گویی شما در حالیکه باعث می‌شود شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، شما را به چیزهایی که می‌خواهید می‌رساند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز انگار همه از شما درخواست هایی دارند و این قضیه شما را مردد و دودل می کند. موفقیت کاری شما با سوءتفاهمی از سوی شریک تان به تأخیر می افتد. این مسئله را می توان حل کرد. بهتر است که قبل از هر کاری کمی استراحت به خودتان بدهید و همه چیز را حل کنید و بعد روانه این راه شوید. شریک خود را به شام دعوت کنید. امروز وقتی به دیدار و عیادت از یک دوست یا آشنا در بیمارستان می روید ممکن است عشق به سراغتان بیاید. شما به بیمارستان رفته اید تا کسی را خوشحال کنید، ولی خودتان خوشحال می شوید. با کسی ملاقات می کنید که قبلاً نمی شناختید. هر دوی شما بلافاصله ارتباط جالبی را بین خود حس می کنید و انگار سالهاست که یکدیگر را می شناسید. آینده شما دو نفر روشن است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است این طور که معلوم است استرس ها و نگرانی های اخیر شما آخرین بخش از پریشانی هایی بود که مانع رسیدن شما به شادی و نشاط می شد، اما بدون اینکه چیزهایی را که تاکنون به دست آورده اید را از دست بدهید. این ناخشنودی شما ممکن است باعث این شود قبل از فکر کردن راجع به عاقبت کار، آن را انجام دهید.اما رفتاری که بدون اندیشه باشد شما را از هدف تان دور می کند.ریسک کردن هم بدون اینکه به عواقبش فکرکنید بدترین کاری است که می توانید انجام دهید پس نخواهید که هر چیزی را یکباره تغییر دهید. حتی اگر شما بین دو تفکر مختلف تردید داشته باشید، هر یک از آنها قدرتی جادویی در خود نهفته دارند. به جای اینکه درگیر احساسات شوید، توانایی‌هایتان را بالاتر ببرید و به جهان اطرافتان عشق بورزید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما نمی توانید به حرفهای منطقی گوش بدهید و حتی اگر بتوانید، احتمالاً باز هم این کار را نخواهید کرد. شما گزینه های بسیار ساده ای برای انتخاب کردن دارید؛ یا به تفریح و شادی کردن مشغول شوید و یا سخت کار کنید تا در روزهای دیگر بتوانید تفریح کنید. زمانی که شما تصمیم می گیرید به پیک نیک بروید و بعد هم می خواهید زود برگردید، دیگران زیاد تعجب نمی کنند. ذهن شما هم اکنون در فراغت کامل به سر می برد، پس تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید. حتی اگر مجبور شوید به خاطر دوری گزیدن از تمام مشکلات به احساسات‌تان بها ندهید، اصلا خوب نیست که مسیرتان را منحرف کرده و به دشمن ملحق بشوید! کمی حسایت از جانب شما امروز شما را نجات می‌دهد!

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ادراک فراحسی شما دائماً در حال رشد است و شما حس می کنید که دوستانتان چه احساسی دارند، بدون آنکه چیزی بگویند. اگر یکی از آنها عصبانیت فروخورده ای را پنهان کرده بود تعجب نکنید. شانس مسافرت رفتن بطور غیرمنتظره ای برایتان پیش می آید و شما تردید دارید که به این سفر بروید یا نروید. خوب و با دقت آن را بررسی کنید. اگر برایتان مقدور است به این مسافرت بروید. وقت عقب نشینی و گوشه گیری نیست. اگر با عشقتان در فکر این هستید که برای خودتان چیزی مانند مبلمان بخرید یا سرمایه گذاری انجام دهید، امروز روز شانس شماست. به خصوص اگر چیزی که می خواهید بخرید به نحوی به خانه شما مربوط می شود. شما معامله خوبی انجام می دهید و شانس بیشتری برای یافتن گنجینه های واقعی دارید. چه در حراج باشد چه در مزایده، شما از آنچه خریده اید راضی می شوید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟