طالع بینی شخصی امروز / 7 دی ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز استقلال داشتن نکته ای کلیدی برای شما می شود. بخاطر همه آزادی هایی که دارید شکرگزار باشید و از همه آنها بهره ببرید. شما پر از نیروی زندگی هستید و توانایی هر کاری را دارید. روحیه خود را بالا ببرید و اسبتان را زین کنید و به سمت ماجراهای آینده برانید. امروز حیات عشقی شما دوباره کانون توجه قرار می گیرد. اگر شور و عشق فراوانی را تجربه می کنید، امروز همه چیز پرحرارت تر می شود. عشقتان می خواهد رابطه شما عمیق تر و جدی تر شود. خوب فکر کنید و قبل از اعلام موافقت و جواب مثبت خود، خوب فکر کنید. امروز جدا کردن واقعیت از فانتزی شاید آنقدرها هم آسان نباشد و انگار این دو به سختی در هم تنیده شده اند. قبل از آنکه فرضیه های خود را واقعی کنید سوالات خود را بپرسید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز خیلی راحت تر می‌توانید با دوستان و اعضای خانواده تان ارتباط برقرار کنید، برای اینکه قادر هستید به مسائل و مشکلات حساس از تمام زوایا بنگرید. شما حتی بهترین نفر برای میانجی کردن در دعواهای خانوداگی هستید. اما وقتی برای انتخاب کردن بهترین عملکرد-خواه عملکرد خود و یا دیگران- تحت فشار قرار بگیرید اوضاع پیچیده می‌شود. وقتی تنها کسی هستید که می‌توانید تصمیم بگیرید و آمادگی لازم را دارید بگذارید دیگران بفهمند و از گفتن این موضوع نترسید. سعی کنید فراتر از موانع قدم بردارید و برای ایجاد کردن برنامه‌های کاربردی که نیازهایتان را تامین کنند می‌توانید از دیگران هم کمک بخواهید. اما زیاد به خودتان سخت نگیرید. این کار مدتی زمان می‌برد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز می‌خواهید با افراد دیگر همکاری کنید، چرا که توانایی‌های خاصی دارید که می‌تواند کمک کننده باشد. اما آنها لزوما شاید نخواهند شما را درگیر کنند. فهمیدن اینکه انگیزه آنها برای این کار چیست برای شما اهمیتی ندارد. سعی نکنید در برابرشان عکس‌العمل متقابل نشان دهید، شما خودتان کارهای خیلی زیادی دارید، پس مشغول انجام دادن کارهای خود شوید. شما کارهای خود را به بهترین نحو انجام می‌دهید و چشم و گوش خود را به روی تغییراتی که مدت‌ها انتظارش را کشیده‌اید باز نگه داشته‌اید!! اما این تغییرات لزوما مطابق با آنچه شما در رویاهایتان انتظار داشتید نیستند و ممکن است بر شما پوشیده باشند. در چند روز آینده اگر خیلی در قید و بند جلب توجه کردن نباشید اتفاقات خاصی روی می‌دهد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما می خواهید به چیزی چنگ بیندازید که انگار پایدار نیست و ثبات ندارد. انگار که بخواهید ماهی خیسی را در دستتان نگه دارید. هرچه بیشتر فشارش دهید، بیشتر لیز می خورد و از دستتان می افتد. بهتر است استراتژی داشته باشید و زیادی جدی نباشید. شاید بهتر باشد بگذارید آن ماهی برود. در هر صورت مال شما نیست. امروز عشق رمانتیک و شور و شوق زیادی برای شما وجود دارد. شما و عشقتان قله های جدیدی را در این رابطه فتح می کنید و سعی می کنید چیزهای متفاوتی را در زندگی تجربه کنید. اگر دنبال رمانس می گردید، در هر چیزی که مربوط به سفر، ورزش، تفریح، فلسفه یا تئاتر باشد آن را می یابید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ارتباط‌های دوستانه‌ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه‌ای که شما مد نظر دارید ختم نمی‌شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن در رابطه با هر موضوعی را سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده‌اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود. کسی که در گذشته یک ایده کاری شما را محکوم کرده بود امروز ناگهان دیدگاه خود را عوض می کند و پیشرفت زیادی در حوزه کاری شما صورت می گیرد. فرصت های کاری را از دست ندهید و در مورد افکار و نظرات خود روراست باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز چیزهای خیلی زیادی پا درهوا مانده است و شما عصبانی شده‌اید. اهمیتی ندارد که چقدر برنامه‌های خود را سازمان دهی کرده‌اید، برای اینکه آنها را با شرایط متغیر حاضر هماهنگ و سازگار کنید چاره‌ای ندارید جز اینکه در آنها بازنگری کنید. البته کنار گذاشتن ایده‌های قدیمی ‌و تنظیم کردن برنامه های جدید هم اکنون به مراتب راحت تر از اصلاح کردن برنامه‌های قبلی تان است. امروز عملکردهای منطقی را بهتان پیشنهاد می‌کنیم تا راحت تر بتوانید به اهدافی که در نظر دارید برسید. شما فکر می‌کنید که می‌دانید قلب‌تان شما را به کجا هدایت می‌کند! واقعیت شما را وارد مسیر پر پیچ و تابی می‌کند که کاملا بدون حفاظ و نگهبان می‌مانید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز روابط برای شما خیلی خوب پیش می روند. می توانید تعادل و ثبات عاطفی را بیابید و با کسی که به او اعتماد دارید ارتباط برقرار کنید. اگر این فرد به شما بی اعتنایی و سردی کرد، ناامید نشوید. او فقط به شما فضای بیشتری برای نفس کشیدن می دهد. انرژی خود را بیشتر به بیرون هدایت کنید و بدین ترتیب ایده ها و افکاری که در درون ریخته بودید را بیان کنید. دوستانتان شما را به تجربه ای دعوت می کنند که فقط یک بار در زندگی اتفاق می افتد. شما شانس ماجراجویی به سمت سرزمین های ناشناخته را خواهید داشت و این هزینه ای دارد. هیچ چیز مجانی بدست نمی آید. باید خودتان را متعهد به چیزی بیشتر از یک رابطه عادی کنید و پیوند عمیق تری ایجاد کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما زمان خود را به بطالت می‌گذرانید، بهتر است کارهایی انجام دهید که برای شما مفید باشد نه این که از توانایی‌هایتان استفاده نکنید و همه استعدادهای شما کشف نشده باقی بماند. قضاوت‌های نادرستی را در رابطه با افراد انجام می‌دهید، مهم‌تر از ﺁن همه این کارها را در زندگی‌تان اجرا می‌کنید به همین دلیل باعث شده است که زندگی شما در گذشته گره‌های بسیاری داشته باشد. بهتر است تا قدرت و توان کار کردن را دارید از همین امروز شروع به کار کردن کنید تا ذخیره و اندوخته‌ای برای ﺁینده خود داشته باشید. درحالیکه همه چیز در حرکت و تغییر است، مادامی ‌که از شادی از جای خود نپرید، سیر و سفر کردن با رویاهایتان نشاط بخش و هیجان انگیر خواهد بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما نمی‌توانید به راحتی در مسیر خود ثابت قدم و استوار باشید، برای اینکه اغتشاش و بی نظمی‌ دست از سر شما بر نمی‌دارد! شما مدت‌هاست که منتظر یک لحظه آرامش بخش بوده‌اید، اما شاید دلتان نخواهد از شور و هیجان هم دور شوید! حتی اگر احساسات‌تان در طول روز تغییر می‌کنند، بهتر است آنها را ابراز کنید. به جای اینکه در فکر این باشید که منسجم و یکارچه رفتار کنید بیشتر به رفتارهای متغیر خود توجه کنید. حتی اگر نتیجه کار آنقدر که دوست دارید برایتان ملموس نباشد، ولی شما هنوز در حال پیشرفت کردن هستید. امروز عزن نفس خود را که در چند هفته گذشته حفظ کرده و بالا برده بودید، بطور مثبتی ارتقا دهید. امروز یکی از آن روزهایی است که برای شما موقعیتی پیش می آید که می توانید در آن شجاعت و استقلال ذهنی تان را نشان دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است باید در زندگی خود میزان بده و بستان را به تعادل برسانید. اگر امروز کسی از شما تعریف و تمجید کرد، شما هم باید همین کار را بکنید. در عین حال، در تعریف از دیگران همیشه سخاوتمند باشید. این برای شما هزینه ای ندارد و مانند صندوقی پر از طلا کار خواهد کرد. چطور می توانید چنین معامله ای را از دست بدهید؟ امروز همه ملزومات یک فیلم سینمایی رمانتیک وجود دارد. عشق هست، ماجرا هست و شانس رفتن به جاهایی که قبلاً نرفته اید هست. این شما هستید که مانع ایجاد می کنید و البته از پایداری و ثبات امروز لذت می برید. اگر همه اینها هراس انگیز جلوه می کنند، بهتر است خانه بمانید و تلویزیون تماشا کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما می‌توانید تحت تسلط یک افسون جادویی زندگی کنید که باعث می‌شود شما فکر کنید همه چیز در خانه عالی است، در زمانی که اصلاً این گونه نیست. بهتر است که امروز با دیدی خوش‌بینانه به جهان بنگرید، به خاطر اینکه روشن نبودن ایده‌های شما به طور طیبعی می‌تواند بر قضاوت درست افرادی مثل شما سایه‌افکنی کند. خوشبختانه در طی روز وضوح و روشنی بر می‌گردند، بنابراین تصمیم‌گیری‌های بزرگ را به بعد موکول نکنید. احتمالاً امروز از دنده چپ بلند شده‌اید، اما گذشته را فراموش کنید و به حال فکر کنید.دوستان و همکارانتان می‌خواهند شما را بی گناه بدانند اما شما باید با آنها بسازید. می‌دانید که زندگی کردن در زمان حال چقدر مهم است پس بدون اینکه خود را درگیر خاطرات شخصی بکنید با زمان و اتفاقاتی که در حال اتفاق می‌افتند پیش بروید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز می‌خواهید همه چیز را با هم داشته باشید!! اما باید اول ببینید که اگر کنترل خود را از دست بدهید چه اتفاقی می‌افتد. در این تحول و تغییر شاید چیزی را از دست بدهید، اما شما یک بار که احساس آرامش و آزادی داشته باشید، باز هم اصرار دارید که شور و هیجان خود را دوباره به دست آورید. فراموش نکنید این اتفاقی نیست که یک دفعه حاصل شود، شما برای اینکه بتوانید بین آزادی و استقلال و همچنین اهمیت دادن به مسئولیت‌ها و وظایفتان تعادل ایجاد کنید، مراحل خیلی زیادی را باید طی کنید.. امروز شما به سختی می توانید با انرژی روز خودتان را هماهنگ کنید. اغلب اوقات افکار شما پراکنده اند و حواستان پرت است. خودتان را سر این موضوع از بین نبرید. فقط تلاشتان را بکنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 529370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟