طالع بینی شخصی امروز / 5 دی ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد این که ابتدای هر روز به انجام کارهای روزانه ی تان مشغول شوید حرکت هوشمندانه ای است، اما امروز به نفع تان است که ذهن تان را فقط روی کارتان متمرکز نکنید. اگر همه ی توجه تان به کاری که انجام می دهید باشد، آن وقت ممکن است از صحبت کردن با کسانی که دوست شان دارید بازبمانید. سعی کنید از خود انعطاف پذیری نشان دهید تا اتفاق های خوب برای تان پیش بیاید. احساسات تان را پنهان نکنید، امروز به هرجا که نگاه کنید جادویی نهفته است. فرصت های بزرگی در انتظار شماست، به خصوص اگر با افراد دیگری همکاری کنید و تیم تشکیل دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که روابط تان با دیگران کمی دچار مشکل شده و امروز ممکن است یک برخورد شدید با اطرافیان تان شرایط را از چیزی که هست پیچیده تر کند. برای در دست گرفتن کنترل امور وارد یک رقابت شده اید و خودتان هم می دانید که در این رقابت باید با نظرات مخالف هم روبرو شوید. سعی نکنید که همین حالا به نتیجه برسید، زیرا این شتاب شما را به یک بحران عاطفی خواهد کشاند. برای این که موضع تان را بیان کنید تا جایی که ممکن است واضح حرف بزنید. در مهمانی ها شرکت کنید و دورهمی ها و اجتماع ها را از دست ندهید. زیرا در این محیط ها است که می توانید ظاهر و باطن جذاب خود را به جمع نشان دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهدامروز وقت گذراندن با آنهایی که دوستشان دارید از نظر شما بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. از همسر و فرزندانتان بخواهید که همراه با شما در خانه بمانند و به جای این که هر کسی در اتاق خودش قایم شود دور هم جمع شده و با بازی های گروهی، تماشای یک فیلم خانوادگی و یا پختن یک غذای خوشمزه به صورت اشتراکی لذت ببرید. در پایان همه شما از این که چقدر خوش گذرانده اید تعجب خواهید کرد! فعالیت های اجتماعی را برای فردا گذاشته و امروز را تا می توانید در خانه بمانید و به خانواده و همچنین کارهای خانه رسیدگی کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد احساس می کنید نمی توانید عقل و احساس تان را هم سو کنید، زیرا در جهت مخالف هم وارد عمل شده اند. اما دوست دارید که بر اساس احساسات تان پیش بروید و مسیر موفقیت را پیدا کنید، زیرا متوجه شده اید که گاهی اوقات منطق می تواند جلوی دیده شدن حقایق را بگیرد. به خاطر داشته باشید که در حال حاضر واکنش شما ربطی به جنبه های احساسی یا منطقی قضیه ندارد. بهتر است اصلاً بدون این که فکرتان را درگیر کنید وارد صحنه شوید و بگذارید احساسات تان هدایت شما را به عهده بگیرند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است دچار اضطرابی غیر منتظره شوید، زیرا متوجه می شوید که زمان تان رو به پایان است و هنوز کارهای نیمه تمام بسیاری دارید که انجام نداده اید. متأسفانه ممکن است مجبور شوید که بعضی از کارها را نیمه تمام رها کنید. سعی کنید تا در اولین فرصت اولویت های تان را مجدداً بررسی کنید تا بتوانید برنامه های تان را به خوبی پیش ببرید، زیرا دوست ندارید که بعداً زیر فشار کار مجبور شوید که مسیرتان را عوض کنید. در برابر شرایط فعلی ایستادگی نکنید، انعطاف پذیر باشید تا بتوانید انتظارات گذشته ی تان را تغییر دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما اهل کتاب و مطالعه هستید و امروز در حین مطالعه با ایده های جدیدی روبرو خواهید شد که به پرورش ایده هایی که از قبل داشته اید کمک خواهند کرد، خواه این ایده ها کاری باشند یا هنری و یا هم در رابطه با مسائل معنوی باشند. فکرهایی که پس از مطالعه به ذهنتان خطور می کنند را یک جایی یادداشت کنید، به احتمال زیاد دیر یا زود به کارتان خواهند آمد. امروز شما آمادگی کامل دارید تا بی آنکه نگران نتیجه رفتارتان باشید در زمینه روابط عاطفی دست به ریسکی بزرگ بزنید و احساساتی که در دل دارید را با شجاعت تمام به زبان بیاورید. ولی متأسفانه به نظر می رسد که طرف مقابلتان برنامه ای کاملا متفاوت دارد و اصلا حواسش به این چیزها نیست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز ممکن است احساس کنید به هر طرفی که می روید مانعی جلوی تان سبز می شود، زیرا راهکاری که در پیش گرفته اید به اندازه ی کافی کارآمد نیست. به نظر می رسد که دوستان تان نسبت به برنامه های جدیدی که در سر دارید خیلی علاقه نشان نمی دهند، زیرا عطارد با ویژگی پرحرفی، در هفتمین خانه ی طالع شما که به خانه ی دیگران شهرت دارد، در مقابل زحل با ویژگی مخالفت کنندگی می ایستد. سعی نکنید در برابر مخالفت دیگران مقاومت نشان دهید. در عوض یک گام به عقب بردارید و پیش از این که دوباره دست به کار شوید افکارتان را اصلاح کنید. برای این که پیروز میدان باشید باید صبوری به خرج دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به جزئیات بپردازید و به خودتان نظم بدهید. بدانید که شاید لازم شود که مسیر خود را کمی تغییر دهید تا با دینامیک گروهی هماهنگ شوید. با اطرافیان خود همراه شوید تا به هدف مشترک دست پیدا کنید. استفاده از کمک دیگران راحت تر از آن است که فکر می کردید ولی تا وقتی که تمرکز و انگیزه خود را از دست ندهید. وقتی صحبت ها زیادی سنگین می شوند، دوست دارید که فرد مقابل خود را از ناراحتی درآورده و خوشحال کنید. امروز باید از دیپلماسی خود برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید استفاده کنید. بجای گفتن جوک و لطیفه به آنچه او می گوید گوش دهید و حرف های او را بشنوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد انتقادهای دیگران امروز دلسرد کننده است. بنابراین تا فردا صبر کنید. امروز شما و شریکتان به درک عمیق تری از احساسی که به هم دارید می رسید. ولی این چیزی نیست که همینطوری اتفاق بیفتد، بلکه شما باید گفتگویی در این مرحله با هم داشته باشید. اگر هر دو زمان و تمایل داشته باشید، می توانید یک سری مسائل را روشن کنید، ولی کمی کار می برد. یک سری از ایده های فن آوری را با ایده های خودتان ادغام کنید. در حالیکه دیگران بر روی پیشرفت زوم کرده اند شما نباید از کسی عقب بیفتید. از خودتان اشتیاق نسبت به تکنولوژی نشان دهید. امروز از صبح تا شب در محل کار سرعت بالایی خواهید داشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است امروز ممکن است در یک رابطه ی شخصی دچار مشکل شوید، از آن جایی که اضطراب و نگرانی هم به مشکلات تان اضافه شده نمی توانید چیزهایی را که از این رابطه انتظار داشتید به دست آورید. ممکن است تصمیم بگیرید که به احساسات دیگران توجه کنید، اما این مسأله نباید به موضوع اصلی امروز تبدیل شود. اجازه دهید دیگران خودشان به فکر حس و حال شان باشند. آن کاری را در پیش بگیرید که خودتان فکر می کنید درست است و به مسیرتان ادامه دهید. می توانید به کسانی که دوست شان دارید توجه کنید و به آن ها اهمیت دهید، اما لزومی ندارد که نگران احساسات شان باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد بهترین راهکاری که می توانید اکنون در پیش بگیرید این است که در برابر مشکلات مالی با احتیاط عمل کنید، اما باید بدانید که این توصیه در طولانی مدت کاربرد ندارد. اکنون زمان صرفه جویی است، زیرا نمی توانید از نداشته های تان خرج کنید. اما این مشکل از چیزی که فکرش را می کنید پیچیده تر است و می تواند از چند جهت به شما ضربه بزند. برای آینده ی خود سرمایه گذاری کنید، این کار به همان اندازه ی صرفه جویی قابل توجه است. امروز شما می توانید بیش از همیشه مفید و سازنده باشید. ذهن شما متمرکز و دقیق است و این به شما کمک می کند که انرژی خود را به سمت یک چیز و نه هزار چیز هدایت کنید. این رمز موفقیت شما در امروز است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد تصمیم خود را عملی کن و هر کاری از دستت برمی آید انجام بده. غصه های تو به پایان رسیده است. با تلاش و اراده ی خویش شیطان را در وجودت کشته ای، حال وقت برپا خاستن است. از خدا جدا نشو تا همیشه نتیجه ی کار بر وفق مرادت باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟