طالع بینی شخصی امروز / اول دی ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز اراده شما می تواند موجب پیشرفت کارتان و امور مالی شود. اگر در مورد این فکر می کردید که خودتان وارد عمل شوید، امروز روز شروع است. باید تحقیقات عمیقی انجام دهید. نیاز شما به مستقل شدن در کار بسیار بالاست و شجاعت رفتن به دنبال آنچه می خواهید را دارید. احتیاط و دوراندیشی را فراموش نکنید. نگذارید فرصت های امروز از دستتان بروند. هر کاری می کنید، سعی کنید با عشقتان در مورد جزئیاتی زیاد اهمیت ندارند وارد بحث نشوید. امروز روی چیزی تمرکز می کنید که عاقبت آن زیاد مهم نیست. بهتر است کار مثبتی انجام دهید و روی آن تمرکز کنید. شما توانایی انجام این کار را دارید.رفتار شوخ و صمیمی و گاهی خشن و دور شما برای چند هفته آینده روش ارتباطی خوبی نیست. باید با احساسات مردم در تماس باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که به نظر می‌رسد که شما نسبت به قبل نافرمان‌تر شده‌اید، برای اینکه شما نمی‌توانید به درستی منظور خود را بیان کنید. شما قادر هستید در مورد مسائلی صحبت کنید که به شما ربطی ندارند، بنابراین ممکن است نتوانید آنها را سانسور کنید. متأسفانه ممکن است دیگران منظور شما را به درستی متوجه نشوند، بنابراین باید روش خود را تغییر داده و عقیده‌های متفاوت را بپذیرید. شما می دانید که چیزی در حال تغییر کردن است، اما هنوز نمی توانید بگویید که آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینکه نمی دانید که چگونه باید احساسات خود را ابراز کنید. به جای اینکه متکی به کلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم کردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت که لازم شد می توانید مقصود خود را بیان کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما وارد یک مرحله وقفه و سکون سازنده شده‌اید که حتی قادر نیستید پروژه‌تان را یک مرحله به جلو ببرید. اما اجازه ندهید ناامیدی روزتان را خراب کند. فقط برای مدتی کاری متفاوت انجام دهید. یک بار که به طور موثری توجه خود را به سمت موضوعات دیگر منحرف کنید، دوباره قدرت خلاقانه خود را باز خواهید یافت. وقتی که این اتفاق افتاد سعی کنید خودتان را برای این فوران انرژی آماده کنید. امروز بیش از اندازه رویاپردازی می‌کنید و در این رویاهای برای مشکل اخیر خود راه حل‌های مضاعفی به ذهنتان می‌رسد. ولی متاسفانه نمی‌توانید بگویید کدام یک از راه حل‌های از همه بهتر است. امروز حس شما بهتان می‌گوید اولین فکری که به ذهنتان آمد را قبول کنید، ولی هم اکنون این دیدگاه لزوماً روشی عاقلانه نیست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد توجه کردن به اینکه امروز در محل کارتان چه چیزی باعث بروز مشکل می‌شود شاید آسان‌ترین قسمت قضیه برای شما باشد و سخت تر این است که اجازه دهید دیگران هم متوجه ماجرا شوند. مشکل شما این است که واقیعت را آن طور که خود می‌بینید بیان می‌کنید، و در مقابل دیگران هم از عقاید تان دفاع می‌کنید. اگر تصمیم دارید که خود را استوار نگه دارید، از گرفتاری‌های که در یک آن شما را غرق خود می‌کنند، دوری کنید. روی یک تصویر بزرگ و فیلسوفانه و چشم انداز آن تمرکز کنید، اما مواظب باشید که از حقایق غافل نشوید! از انرژی امروز برای ایجاد تغییر در حیات عشقی خود استفاده کنید. به نظر می رسد که جواب شما در گرفتن راهنمایی درست است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در این اواخر مدام در سکوت به سر می‌برید، گوشه گیر و منزوی شده اید. بهتر است کلبه تنهایی خود هر چه زودتر ترک کنید، اگر به این کار خود ادامه دهید دچار افسردگی شدید می‌شوید علاوه بر افسردگی، اطرافیان‌تان نیز از شما گریزان می‌شود و بعد از مدتی، این موضوع تاثیر فوق العاده منفی بر روحیات شما دارد. در دنیای واقعی زندگی کنید، رویاها تنها در خواب هستند. شما از موضوعاتی که پیش می‌آید زود فرار می‌کنید به همین دلیل کنج عزلت را برگزیده‌اید بهتر است در برابر مشکلات بایستید نه اینکه از آنها بگریزید. شما شاهد هماهنگی های غیرعادی هستید. بگذارید جواب ها از درون خودشان را نشان دهند و امشب به رویاها و خواب های خود اهمیت دهید. زیرا چیزهای مهمی برای گفتن دارند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز از قهوه و محرک های دیگر دوری کنید. سعی کنید اگر می توانید بخوابید. استرس زیاده از حد در زندگی شما قطعاً کمکتان نمی کند. این ناراحتی تا ظهر تمام می شود و شما باید دلیل و علت آن را بیابید و دیگر این کار را نکنید. فرصت درک علت رفتارهای نامناسب را امروز درک می کنید. انرژی امروز به شما اجازه می دهد تا با افرادی حرف بزنید که می توانند کمکتان کنند رابطه خود را به سطح جدیدتر و عمیق تری ببرید. دوست دارید فعالیت جدیدی را با شریک زندگی خود آغاز کنید. یوگا و مدیتیشن را فراموش نکنید. امروز کشف می کنید که تنها راه برای درمان موقعیت خاصی، از طریق مواجهه مستقیم است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید اهداف شما امروز بوسیله آتشی که خورشید به سیاره شما با اشعه‌هایش می‌دمد، ‌شارژ می‌شود. سخت است که یک راه متعادل پیدا کرد زیرا شما تصویر روشنی از آن ندارید. شما حداقل به این فکر نمی‌کنید که چه می‌خواهید؛‌ شما فقط در آن پیش می‌روید بدون اینکه به روشنی مشخص کنید که به چه اهدافی در این راه باید برسید. برایتان سرنوشت ساز و بسیار مهم است که الان به روشنی مشخص کنید در زندگی چه اهدافی دارید یا اینکه می‌خواهید یک فرصت طلایی برای رسیدن به اهداف تان را از دست بدهید؟ مکالمه ای که امروز دارید به احتمال زیاد تأثیر عمیقی بر کار شما دارد. تحولات بزرگی در نتیجه یک صحبت کوچک با فردی از محل کارتان رخ می دهد. این ملاقات ها را جدی بگیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اهداف شما امروز بوسیله آتشی که خورشید به سیاره شما با اشعه‌هایش می‌دمد، ‌شارژ می‌شود. سخت است که یک راه متعادل پیدا کرد زیرا شما تصویر روشنی از آن ندارید. شما حداقل به این فکر نمی‌کنید که چه می‌خواهید؛‌ شما فقط در آن پیش می‌روید بدون اینکه به روشنی مشخص کنید که به چه اهدافی در این راه باید برسید. برایتان سرنوشت ساز و بسیار مهم است که الان به روشنی مشخص کنید در زندگی چه اهدافی دارید یا اینکه می‌خواهید یک فرصت طلایی برای رسیدن به اهداف تان را از دست بدهید؟ مکالمه ای که امروز دارید به احتمال زیاد تأثیر عمیقی بر کار شما دارد. تحولات بزرگی در نتیجه یک صحبت کوچک با فردی از محل کارتان رخ می دهد. این ملاقات ها را جدی بگیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز باید خودتان را با دوستانتان مقایسه کنید و بفهمید که چه کاری را شما آنگونه که از شما انتظار می‌رفته به خوبی انجام نداده‌اید. اگرچه شما به مسائل مهم توجه می‌کنید، استدلالهای شما محتملاً اینک به سوی نگرش منفی کشیده می‌شوند. از آنجایی که نگرشهای مثبت‌تر باید در یک یا دو روز آینده دوباره به وجود آیند، سعی کنید تا زمانی که نتوانسته‌اید آینده روشنتری برای خودتان تصویر کنید، تصمیمات مهمتان را به تعویق بیندازید. شما واقعا دوست ندارید که وقتی عصبانی می‌شوید احساسات تان را نشان دهید، گر چه می‌توانید وقتی خیلی فشار عصبی به شما وارد می‌آید، تبدیل به یک رقیب خطرناک بشوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است آیا در مورد دوستی که جای دوری زندگی می کند دلشوره دارید؟ از خودتان می پرسید که چه اتفاقی برای او افتاده است. شاید بهتر باشد با او تماس بگیرید. احتمالاً کشف می کنید که چه چیزی او را ناراحت و نگران کرده است و متوجه می شوید که مسئله خاصی نیست و خیالتان راحت می شود. ایده های خوب زیادی وارد دایره روابط شما می شود. شما نقشه هایی عالی دارید ولی باید اصلاحاتی در آنها صورت دهید. دوست دارید انتظارات شخصی خود را عوض کنید و خودتان را تغییر دهید و نتیجه ای بدست آورید که با برنامه و چشم انداز خاص شما مطابقت داشته باشد. برای بدست آوردن بهترین نتیجه، باید بگذارید رابطه شما روند طبیعی اش را بگذراند. آرامش دیروز گذشته است و امروز روز جدیدی برای شماست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز احتمال دارد که شما بی آنکه خودتان بدانید چرا، ناگهان خونتان به جوش بیاید، به خاطر اینکه اشعه‌های خورشید، باعث می‌شود رگ‌های اعصاب سیاره شما قرمز شود. مریخ جنگ جو سیاره حاکم شماست، پس شما مایل هستید که در جریان مشکلات باشید حتی قبل از اینکه آنها اتفاق بیفتند. شما می‌توانید آگاهانه انتخاب کنید که از این انرژی که با رفتار مثبت تان بوجود می‌آورید، استفاده کنید تا از آزادی بیان دیگری دفاع کرده یا اینکه در مقابل مشکلاتی که برای شما پیش می‌آید، شجاعانه بایستید. با نگرش و رفتار تازه ای به مسائل بنگرید. شما چیزهای زیادی دارید که به آنها امیدوار باشید و پتانسیل دست یافتن به چیزهای زیادی را دارید. هیچ چیز از قابلیت ها و توانایی های شما دور نیست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برای شما روزی کاملا عمل گرایانه است، برای اینکه شما ترغیب شده‌اید که به گونه‌ای رویاپردازی کنید که رویاهایتان به واقعیت نزدیک باشند. این سخن به معنای این نیست که شما نمی‌دانید بهترین کاری که می توانید انجام دهید چه کاری است؛ بلکه فقط بدین معنی است که شما فقط به دلیل اینکه معمولاً پاهایتان روی زمین قرار دارد، از اینکه بخواهید همیشه در آینده زندگی کنید خسته می‌شوید. حتی اگر اکنون نظر دیگران برایتان اهمیت ندارد، زمانی که خواستار لذت و تفریح هستید مواظب باشید که دچار آشفتگی نشوید. ممکن است امروز احساس کنید که اگر کسی شما را به بازی گرفت قادر هستید که ببینید چقدرمی‌توانید احساسات تان را کنترل کنید. اما شما مجبور هستید که ناراحتیتان را برای خود نگه دارید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟