طالع بینی شخصی امروز / 30 آذر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز چاشنی یک بمب هستید چرا که ماه در نشان مستبد شما قرار گرفته و ممکن است به طور غیرعمد یک موقعیت ناخوشایند را به یک موقعیت کاملا بدتر تبدیل سازد. خوشبختانه کمی خودآگاهی داشتن اکنون تاثیر زیادی خواهد داشت و شما را قادر خواهد ساخت که به خاطر چیزی که زیاد مهم نیست عصبی نشوید و از این موقعیت ها اجتناب کنید. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که باید آنچه را که احساس می کنید بیان کنید حداقل دیگران را به خاطر مشکلات اخیرتان مقصر ندانید و آنها را سرزنش نکنید. حس و حال شما خیلی سریع تغییر می‌کند، هر فکری که در سرتان می‌پرورانید به وجود آورنده حرکت و حنبشی می‌شود که با عمل قبلی شما سراسر متفاوت است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که برای شما لذت بردن از انرژی‌های فراوانتان در طول روز کاری راحت است، چرا که حتی اگر آنها شلوغی‌های غیر قابل پیش بینی‌ای را اورد زندگی تان کنند، شما باز هم مشتاق رویارویی با این اتفاقات هستید. به جای اینکه به این اشفتگی‌ها به عنوان گرفتاری نگاه کنید، می‌توانید آنها را هیجان و اشتیاقی ببینید که وارد زندگی تان شده است. برای مشکلاتی که هم اکنون پیش می‌آید به دنبال راه حلی ثابت و دائمی‌نگردید؛ فقط راه خود را از میان این موقعیت باز کنید. شما بعدها فرصت این را خواهید داشت که به نتیجه دلخواه برسید. با وجود اینکه امروز احساسات شما تقریبا در معرض دید هستند، شما نمی‌توانید با راحتی آنها را به عملی قاطعانه تبدیل کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز همه اتفاق ها خیلی ناگهانی به نظر می رسند و در کمال تعجب می بینید که هر چه در ذهنتان بگذرد خیلی زود در دنیای واقعی نیز منعکس می شود. در واقع این پیغامی از جانب کیهان است برای شما که خودتان نیز آن را خوب می دانید، این خود شما هستید که تعیین می کنید چه اتفاقاتی برایتان بیفتند. امروز ارتباطی قوی با اطرافیان خود دارید و از این که نقشی در زندگی عزیزانتان داشته باشید لذت می برید. به دیدن مادرتان بروید و به او بگویید که چقدر دوستش دارید، قبل از خواب کنار بچه هایتان دراز کشیده و برایشان کتاب قصه بخوانید و عشقتان را با دیداری رمانتیک غافلگیر کنید. این کار علاوه بر آنها خودتان را نیز خوشحال و سرحال خواهد کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ماه کامل امروز در یازدهمین خانه از “اهداف بلند مدت” شما رویاهای شما را تحریک می‌کند وبه روح و روان شما نیرویی دوباره می‌بخشند. اما همچنین آن شما را از ریسک کردن باز می‌دارد چرا که اتصال ماه با عطارد به شما یادآوری می‌کند که قمار و ریسک کردن یک راه میانبر است و سخت کوشی تنها راه رسیدن به آن چیزهایی است که می‌خواهید. در ضمن اتصال خورشید – اورانوس ادامه می‌یابد تا شما را با خوش بینی غیر منتظره‌ای وسوسه کند. به جای اینکه سعی کنید اول راه جدیدی را انتخاب کنید و بعد آن را امتحان کنید اکنون یک راه آزموده شده را انتخاب کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد توانایی شما در حفظ کردن تعادل و سازگاری در دوستی‌هایتان امروز مورد آزمایش قرار می‌گیرد! شما حتی اگر سعی کنید احساسات ناخوشایند خود را نادیده بگیرید، باز هم نمی‌توانید چشم‌های خود را ببندید. یکبار که بتوانید ببینید که پشت پرده چه خبر است، می‌خواهید مطمئن شوید که دیگران نیز آنچه شما می‌بینید را می‌بینند. انقدر صبر نکنید که یک مشکل شما را از پا بیندازد. خیلی زود و به محض اینکه حقیقت را فهمید به دنبال چاره آن باشید. حواستان باشد، اهمیت دادن شما به مسائل اورژانسی و فوری بعضی وقتها باعث می‌شود که تصمیمات جاهلانه بگیرید!

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر می خواهید به جایی برسید باید بعضی عادت های بدتان را کنار بگذارید. شما خودتان می دانید که این عادت ها کدام ها هستند، پس همین امروز اولین قدم را بردارید. امروز به نظرتان روزی عجیب با اوضاعی آشفته است، اما بهتر است به جای این که خودتان را نگران کنید و از کاه کوه بسازید انرژی و حواستان را روی روابط عاطفی خود متمرکز کنید و وقتتان را با عزیزانتان بگذرانید. شما قدرتی فوق العاده در آرامش بخشیدن به عزیزانتان دارید، پس از این توانایی بی نظیر خود استفاده کرده و دوست نزدیکی که برای درد دل کردن به سراغتان آمده است را آرام کنید. امروز روز خیلی خوبی برای ارتباط برقرار کردن با عزیزانتان و در میان گذاشتن احساساتتان با آنها می تواند باشد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز حتی اگر به خودتان قول بدهید که فعالیتهایتان را بیشتر کرده و سخت‌تر کار کنید، باز هم نمی‌توانید به خودتان کمک کنید. خوشبختانه شما چند ترفند دارید که به کمک آنها می‌توانید نسبت به شرایطی که در حال حاضر دارید پرمشغله‌تر و سازنده‌تر شوید. به جای اینکه به دنبال خوشی و تفریح کردن باشید، اول وظایفتان را انجام دهید و بعد به سراغ تفریح کردن بروید. اگر بتوانید اعتماد دیگران را جلب کنید، احترام و اعتبار بیشتری کسب خواهید کرد. شما اعتقاد دارید که برای مشکلی که شما را به زحمت انداخته راه حل مناسبی دارید. متاسفانه چند لحظه بعد و قبل از اینکه در مسیر درستی قرار بگیرید نظرتان عوض می‌شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد بازی کردن طبق قوانین افراد دیگر برای مدتی قابل قبول بوده است، اما حالا شما بدون اینکه به سهم خود اضافه کنید نمی‌توانید ادامه بدهید. افرا دیگر در محل کار شاید از شما انتظار داشته باشند که همیشه با با رفتاری مشابه عمل کنید، اما شما نیاز دارید دوباره توانایی‌های خود را به کرسی بنشانید یا حداقل مرزها و حد و حدود خود را شفاف سازید. اگرچه بیش از اندازه کار کردن مفید واقع نخواهد شد، ساکت و ساکن باقی ماندن نیز همانگونه خواهد بود. اجازه دهید همکارانتان بفهمند که شما دقیقا چه افکاری در سر دارید. در حال حاضر خلاقیت شما نیز در اوج قرار دارد و اگر اهل فعالیت های هنری باشید می توانید نتایج قابل توجهی از به کار گرفتن تخیلات و خلاقیت خود بدست بیاورید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر خاطرات تلخ گذشته را گوشه یکی از کمدهایتان مخفی کرده اید منتظر باشید که امروز به سراغتان آمده و آرامشتان را بهم بزنند. اما اگر ترس را کنار گذاشته و نگاهی جدی به این خاطرات خاک گرفته بیندازید خواهید دید که دیگر اهمیت سابق را ندارند و گذر زمان آنها را کمرنگ و بی اهمیت کرده است. صحبت کردن در رابطه با این موضوع با شخصی که به شما نزدیک و مورد اعتمادتان است می تواند برایتان بسیار مفید واقع شود. رها کردن گذشته همیشه راه را برای پیشرفت آینده شما باز می کند. این طور به نظرتان می رسد که طرف مقابل در رابطه عاطفیتان دارد تنش هایی بیهوده در این رابطه ایجاد می کند، بدون آن که او را به چیزی متهم کنید در مورد این وضعیت صحبت کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است ممکن است امروز دوستان تان از شما ناامید شوند اما نیازی نیست که اوضاع را غیر از آن چیزی که هست کنید. در نهایت رفتار غیرمعمول آنهاست که شما را سرگرم و حتی هیجان زده می‌کند بنابراین نیازی نیست که مانع آنها شوید. سلاح امروز شما این است که به طور کلی همه را قبول دارید. اجازه دهید تا تکروی هر کس کاهش یابد و پلکانی شود برای تعاون و همکاری همه با هم! با دوستان مورد اعتماد و اعضای خانواده تان دور هم جمع شوید و با خیال راحت و بدون ترس از آن که مورد قضاوت قرار داده شوید در مورد رویاها، نیازها و ترس هایتان صحبت کنید؛ زیرا آنها نزدیک ترین افراد به شما هستند و با رویی باز به حرف هایتان گوش خواهند داد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما در عالم خیال دوست دارید با وجود تمام محدودیت‌ها و موانعی که جلوی راهتان قرار گرفته هم کارتان را خوب انجام دهید. شما می‌دانید که عمل کردن به قوانین کار خیلی خوبی است، اما کنترل کردن آن از دست شما خارج شده است. شاید احساس می‌کنید که دست و پای شما را بسته‌اند و می‌خواهید محدودیت‌هایتان را از بین ببرید. اما امروز سعی نکنید زیاد کار کنید، وگرنه موقعیتی را خراب خواهید کرد که در واقع آنقدرها هم که شما فکر می‌کردید بد نبوده است. امروز طبیعت مهربان و احساساتی شما در اوج خود قرار دارد و نیاز شدیدی به نزدیک بودن به دوستان و عزیزانتان احساس می کنید و دلتان می خواهد تا جایی که برایتان امکان دارد وقتتان را با آنها بگذرانید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد انتظار نداشته باشید که کنترل همه چیز در دست شما باشد و همه چیز طبق نقشه هایتان پیش برود. همیشه اتفاقات غیر منتظره پیش می آیند و بعضی چیزها قابل تغییر نیستند. اگر از سطح احساسات خود فراتر بروید برایتان روشن خواهد شد که باید یک چیزهایی را تغییر دهید. نیازهای عاطفی شما به وضوح برایتان مشخص شده اند و بالاخره شجاعت لازم برای صحبت کردن در مورد آنها را پیدا کرده اید. اما پیش از هر گفتگویی یک نکته دیگر هست که باید در نظر بگیرید. در هر رابطه ای هر دو طرف مسئول هستند و شما هم باید سهم خود را در پیش بردن این رابطه انجام دهید..برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟