طالع بینی شخصی امروز / 28 آذر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز بیشتر از روزهای قبل درگیر کار و فعالیت‌های شغلی خود هستید چون ماه وارد دهمین خانه کار و شغل شما شده است. شما می‌دانید چه می‌خواهید و بسیار مصمم هستید که می‌توانید نقشه‌های خود را جامه عمل بپوشانید. اما مواظب باشید، اگر بخواهید که سر سخت باشید و لجبازی کنید، موانعی بر سر راه شما به وجود خواهد آمد. تاکتیک‌هایتان را عوض کنید تا شرایط تغییر کند. انعطاف پذیری به شما کمک می‌کند تا در مسیر موفقیت پیشرفت کنید. راهی بیابید که بتوانید برنامه‌های خود را عملی کنید؛ فکر شما پر از ایده‌های ناب و عالی است. بعضی از آنها شدنی است و بعضی هم نه!

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که دوست ندارید در کارتان عجله کنید و می خواهید سرفرصت انتخاب کنید و به کسی که شما را مجبور می کند شتاب زده تصمیم بگیرید واکنشی نشان نمی دهید. ممکن است حتی وقتی دارید از حق خودتان دفاع می کنید پرخاشگر شوید و دوست دارید خودتان به تنهایی راه تان را انتخاب کنید نه اینکه دیگری نظر خودش را به شما تحمیل کند. اما سعی کنید تا این اختلاف نظر واضح به یک مسئله پیچیده تبدیل نشود چرا که شما را در رسیدن به خواسته قلبی تان کمک نمی کند. مراقب باشید؛ واکنش شما به عوامل بیرونی می تواند موقعیت دشواری ایجاد کند که شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز انرژی تان را به درون هدایت کنید. لیست کاملی از آن کارهایی که می خواهید انجام شود تهیه کنید و آنها را اولویت بندی کنید. زمان آن رسیده که صورت برداری کنید و نظم بیابید. پروژه هایی که جزئیات زیادی دارند مطلوب هستند و شما صبر و تمرکز و دقت لازم را بیش از همیشه دارید. سرعت خود را کم کنید و یادتان باشد که در این مسیر همه گل ها را بو کنید. امروز بخشی از شما حس می کند که می خواهد صحنه ای درست کند و آن را آنطور که هست بگوید. این تعارض درونی باعث می شود که احساس آزردگی کنید، و واقعاً لازم است که در مورد طرز کار مثبت تصمیم گیری کنید. اولین قدم را به سمت هارمونی بردارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما نیاز دارید که این روزها یک رابطه عمیق و پایدار داشته باشید. اما این معجزه امشب بوقوع نمی‌پیوندد؛ شما باید به فعالیت‌های بدنی و روحی خود ادامه دهید. با جذابیت‌های ظاهری و سطحی تمرکزتان را از دست ندهید. منتظر یک عشق واقعی باشید! دیگران ممکن است کاری کنند که شما امروز احساس کنید که دارید دیوانه می‌شوید، مخصوصا اگر خیلی کند حرکت کنند. به نظر می‌رسد کاری از دست شما بر نمی‌آید. متاسفانه، شما از وقت تلف کردن خوشتان نمی‌آید و از اینکه منتظر کسی بمانید متنفر هستید. چند نفس عمیق بکشید تا کمی ‌آرام شوید. مطمئن باشید فردا همه به چیز به روال عادی خود خواهد بازگشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد یک پیچیدگی بین دنیای درونی شما با یک موقعیت که اخیرا در آن گرفتار شده‌اید ممکن است این روزها ذهن شما را به خود مشغول کند و باعث شود که موقتا حالت تعادل خود را از دست بدهید. ادامه دادن به این وضع کمکی به شما برای رسیدن به هدف‌هایتان نخواهد کرد حتی اگر احساس کنید که از کارهایتان راضی و خشنود هستید. با این وجود راه‌های مناسب و مفیدی وجود دارند که بتوانید با استفاده از آنها به نیازهای خود پاسخ دهید. وظیفه شما اکنون این است که آنها را پیدا کنید. امروز شما وضعتان روبراه است پس باید از آن بهره بگیرید. مصاحبه با کارفرماهای احتمالی امروز بسیار عالی پیش می رود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد سفره دلتان را باز کنید و روی حساس خود را بیشتر نشان دهید. هرچه بیشتر احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید، آنها هم برای در میان گذاشتن مسائل خود با شما احساس راحتی بیشتری می کنند. دل و منطق شما در هارمونی کامل هستند، پس از این وضع به نفع خود استفاده کنید. حقیقت ماجرا به زودی آشکار می شود. زمان آن رسیده که بیشتر استراحت کنید و دلیل مشکلی که شما را ناراحت کرده بیابید. اگر عشقتان صبر شما را تمام کرده باید زمانی را به تنهایی بگذرانید تا آرامش خود را باز یابید و دوباره احساس نیرومندی داشته باشید. بدین ترتیب بعداً می توانید صحبت معناداری با هم بکنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید اکنون ماه با زمین هر دو در نشان شما هستند، حرکت او از پنجمین خانه خلاقیت می‌تواند به شما آن حمایتی را که نیاز دارید بدهد. برگشتن به اصول اساسی می‌تواند استراتژی حساسی باشد و می‌توانید پایه‌های این کار را طی هفته‌های آینده بریزید. هر چه شما زندگی را راحت تر بگیرید، فردا باز برایتان راحت تر خواهد شد و به مرور فشاری که برای تغییربه آن می‌دهید او را متحول خواهد کرد. شما با ماندن در طبیعت عاطفی‌تان نمی‌توانید همیشه آرامش داشته باشید. به یاد داشته باشید که الان لازم نیست که اقدام خاصی انجام دهید. راه حل این است که در ذهن تان گذشته را زیر و رو کنید تا بتوانید چیزی پیدا کنید که برای لحظه حال مفید و چاره ساز باشد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است امروز بسیار پریشان و نگران باشید، با این حال آنقدر توانایی دارید که احساسات ناخوشانید خود را به بهره وری و کارایی بالایی تبدیل کنید. گام اول این است که انتظارات خود را به دور بریزید و بپذیرید که دقیقا نمی‌دانید به کجا دارید می‌روید. سپس لازم است که هر چیزی را که نیاز دارید بگویید؛ حتی اگر در یک موقعیت ناخوشایند قرار بگیرید و در نهایت،‌ آنقدر باظرفیت باشید که دستورات جدید را پذیرفته و آماده باشید که بزودی به آنها دست یابید. ایده های کاری بی وقفه به ذهنتان می رسند، ولی به دلیلی هنوز نیروی زیادی هست که مانعی بر سر راه عملی کردن ایده هایتان گذاشته است. بدانید که بیشتر این موانع فقط زاده ذهنی خودتان هستند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است امروز بسیار پریشان و نگران باشید، با این حال آنقدر توانایی دارید که احساسات ناخوشانید خود را به بهره وری و کارایی بالایی تبدیل کنید. گام اول این است که انتظارات خود را به دور بریزید و بپذیرید که دقیقا نمی‌دانید به کجا دارید می‌روید. سپس لازم است که هر چیزی را که نیاز دارید بگویید؛ حتی اگر در یک موقعیت ناخوشایند قرار بگیرید و در نهایت،‌ آنقدر باظرفیت باشید که دستورات جدید را پذیرفته و آماده باشید که بزودی به آنها دست یابید. ایده های کاری بی وقفه به ذهنتان می رسند، ولی به دلیلی هنوز نیروی زیادی هست که مانعی بر سر راه عملی کردن ایده هایتان گذاشته است. بدانید که بیشتر این موانع فقط زاده ذهنی خودتان هستند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است دل و مغز شما امروز در هارمونی با هم کار می کنند. همه چیز آنطور که انتظار داشتید جور می شود. به خودتان اطمینان داشته باشید. به احتمال زیاد شما بهترین راه حل را برای هر موقعیتی دارید. شاید درک عالی شما از شرایط کسی را غافلگیر کند. آماده واکنش های سورپریز کننده باشید. امروز ترجیح می دهید که ناهار بیرون بروید و با افراد جدید زیادی آشنا شوید نه اینکه با عشقتان صحبتی عمیق داشته باشید. این شما را عصبی می کند، زیرا واقعاً نیاز دارید که حرف بزنید. بهتر است که دل به دریا بزنید و آنچه باید گفته شود بگویید. بدین ترتیب آرامش خواهید یافت. بگذارید امروز روی منحصر بفرد شما بدرخشد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد برای مدتی بازی و تفریح را رها کنید؛ در این روزها کارهای مهمتری دارید که باید آنها را انجام دهید و زمان هم به سرعت می‌گذرد. خوشبختانه، شما آماده هستید که کارهای لازم را به خوبی انجام دهید، اگرچه کمی‌ آن را به عقب می‌اندازید. افسوس نخورید که زمانی برای خوشی و بازی در این روزها ندارید، اما من به شما روزهای خوب و شادی را نوید می‌دهم که قبل از تعطیلات به استقبال شما خواهند آمد. اگر شما تا امروزآدمی‌ بودید که برای بدست آوردن رضایت دیگران هر کاری که می‌توانستید برایشان می‌کردید، الان زمان آن رسیده که کمی‌هم به فکر خودتان باشید. خوشبختانه، ماه بار دیگر به نشان شما آمده تا دنیایتان را از شادی و نشاط پر کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما بسیاری از هیجانات، شوق و ذوق‌های درونی‌تان را سرکوب می‌کنید که مبادا کسی متوجه این احساسات درونی شما شود اما به زودی اتفاقی برای شما پیش می‌آید که شما را مجبور می‌کند از این به بعد تمام احساسات خود را بروز دهید تا کمتر دچار استرس و دل نگرانی شوید. تجربیات جدید شما را بسیار راهنمایی خواهند کرد تا هرچه موفق تر باشید. از سکوت و گوشه عزلتی نیز که برای خود اختیار کرده اید خارج شوید زیرا در بیرون از تنهایی شما زیبایی‌های بسیاری برای مشاهده وجود دارند. در این روزها ماه مهربان سعی می‌کند دنیایی نو برایتان بسازد که در آن روابط عاشقانه زیبا و عمیقی وجود دارند. پس امروزانرژی تان را هدر ندهید،‌ و با ذهنی آسوده به کارتان برسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526853 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟