طالع بینی شخصی امروز / 27 آذر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ذهن شما سرشار از فکرهای ناب است و شما آماده اید که بر اساس آنها عمل کنید. متاسفانه مجبورید کارهایی کنید که برنامه‌هایتان مورد توافق افرادی که چندان هم رفتار دوستانه ای ندارند قرار بگیرد. اگر نمی‌توانید تشخیص دهید که چگونه ایده‌هایتان را ابراز کنید، ممکن است کشف کنید که افکار منفی به سرعت جای خود را با دیدگاه های هوشمندانه عوض می‌کنند. سعی نکنید احساسات‌تان را پنهان کنید، وگرنه خیلی چیزهای خوب را قبل از اینکه آنها را بشناسید از دست می‌دهید. در واقع شما همواره ترجیح می‌دهید که راه خودتان را بروید و کاری هم به این ندارید که کمی ‌با دوستان و خانواده تان هماهنگ شوید و با نظرات آنها هم آشنا شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد احتمالاتی هستند که ممکن است امروز شما را از عشقتان دور نگه دارند. اگر امشب برنامه ای دارید یا اگر هم ندارید، ممکن است امروز کمی افسرده شوید. عشقتان کجاست؟ آیا بیرون رفته و با دوستانش در حال خوش گذرانی است در حالیکه شما سخت در حال کار و تلاش هستید؟ خودتان را با افکاری از این دست شکنجه نکنید. امروز از آن روزهایی است که دنیای تخیل و فانتزی بسیار مهم می شود. انرژی امروز نشان می دهد که شما به دنیای تصورات و تخیلات قدرتمند دسترسی دارید. اینکه چطور از آنها استفاده کنید به خودتان بستگی دارد. تصورات مثبت می توانند شروع جدیدی برای زندگی شما باشند و تصورات منفی فقط همه چیز را بدتر می کنند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد حس تازه ای از آزادی در هوا جریان دارد و شما را قلقلک می‌دهد که بادبادک تان را در هوا رها کنید! اینک زمان آن رسیده که تصمیم بگیرید که بادبادک تان را نگه دارید و پروازش ندهید یا اینکه نه، آن را آزاد کنید. در پایان روز می‌فهمید که بالاخره بادبادک تان به هوا خواهد رفت یا نه. نگران این نباشید که دیگران راجع به شما چه فکری می‌کنند. شما به بهترین نحو ممکن تلاش تان را بکنید و ببینید که به کجا می‌رسید. اگر چه امروز دوست دارید که مورد تایید دیگران باشید، اما ممکن است ابراز وجود برایتان سخت باشد و زمان فرصت این کار را به شما ندهد. اما می‌دانند که نیاز مبرمی ‌به این کار دارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می‌کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می‌برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می‌کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی‌باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می‌کنید و اطرافیان‌تان هیچ گاه متوجه اشتباهات‌شان نمی‌شود. شما خیلی دوست دارید که یک پروژه جدید را شروع کنید، اما امروز شما انقدر بی صبر و عجول هستید که امکان دارد یکی از تکه‌های اصلی پازل را گم کنید!! خوشبختانه صرف کردن تلاشی مضاعف برای برنامه ریزی کردن با چاشنی عجله کمتر و شکیبایی بیشتر، بین دردسر و موفقیت‌های کوچک تفاوت ایجاد می‌کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد رفتار عجیب عشق شما امروز شما را گیج می کند. آیا او از شما دوری و اجتناب می کند؟ آیا به تماس هایتان جواب نمی دهد؟ فراموشش کنید. گاهی مردم صمیمیت زیادی را تهدیدی برای استقلال و حریم خصوصی خود می دانند و سعی می کنند آن را نادیده بگیرند. بهترین راه برای کنار آمدن با این قضیه این است که به مسائل حساس نپردازید. فقط برای شام بیرون بروید و مثل دوست رفتار کنید. رمانس را فعلاً از زندگی کنار بگذارید. بعضی روزها هست که همه چیز بطور جالبی در جای خودش جا می افتد و همانطور که دوست دارید می شود. ولی با انرژی امروز انگار هرج و مرج وارد حیات عشقی شما می شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و به همین خاطر نمی‌توانید برای در خانه ماندن توجیه و بهانه بیاورید. حتی اگر ترجیح دهید که یک سری از کارهای شخصی تان را انجام بدهید، ‌باز هم در کنار آنها مجبورید که به کارهای دیگری هم بپردازید. شما معمولا روزهایی را که باید وقت زیادی را برای کار کردن بگذارید و در آن روز پر تحرک باشید دوست ندارید، اما من برای شما راه حلی دارم! سعی کنید در کنار کار،‌ با تمرینات و مراقبه‌های آرامش بخش خستگی کار را از تن زدوده و به روح و روان تان آرامش را هدیه کنید. شما ماجراجویی‌های بزرگی پیش رو دارید؛ پس اگر کارتان را با فکر کردن به مشکلات و سختی‌های کار آغاز نکنید، به نتیجه نخواهید رسید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید تخیلات زیبا و قشنگی را برای ﺁینده‌تان دارید و به اکثر ﺁنها در ﺁینده‌ای نه چندان دور خواهید رسید فقط باید تلاش کنید.شانس‌تان را تا از دست نرفته است در تمام زمینه‌های زندگی‌تان امتحان کنید از ریسک کردن ابایی نداشته باشید.اجازه ندهید ندای درونی‌تان به شما ترس و اظطراب وارد کند که از انجام کارهایتان باز بمانید.به جای این کارها کمی‌به ﺁینده تان امیدوار باشید تا موفق شوید. شما احساس سبکی و نشاط بیشتری می کنید. شما امروز را به چند دلیل به یاد خواهید داشت. امروز یکی از آن زمان هایی است که شما تصمیم می گیرید به چیزی که واقعاً می خواستید ولی کمی می ترسیدید بله بگویید. اگر نمی دانید منظورمان از این حرف چیست، به زودی خواهید فهمید و فرد مهمی در زندگی تان پیدا می شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز یک سفر کوتاه برایتان لازم است. شاید این شما را دلسرد کند، زیرا شما را از عشقتان دور می کند، ولی به همان اندازه هم برایتان خوب است. زیرا تماس تلفنی با عشقتان می تواند رابطه شما را خیلی بیشتر و بهتر جلو ببرد. بالاخره دوباره او را می بینید و برای همیشه از او دور نشده اید و کارتان را هم به انجام می رسانید. شما دوست دارید بدانید که در اکثر مواقع و مواضع کجا ایستاده اید. یا شما در مقام فرماندهی هستید یا راه هایی برای نشان دادن عدم موافقت خود می یابید. امروز کمی گیج می شوید و انگار نمی توانید حدس بزنید که عشقتان به چه فکر می کند و منظورش چیست. باید صبور باشید و صبر کنید تا دیدگاه واضح تری بیابید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما خیلی دوست دارید به رابطه ای که که اکنون با کسی دارید، شدت ببخشید ولی اگر این اتفاق نیفتاد بدتان نمی‌آید یک رابطه جدید با فرد دیگری آغاز کنید که فراتر از یک رابطه سطحی باشد. خوشبختانه، آرزوهای شما تحقق می‌یابد، دلیل آن هم این است که در این کار اراده ای آهنینی دارید که منجر به ایجاد یک رابطه جدید می‌شود که هر دو طرف از آن سود می‌برند. اما تلاش بیخودی نکنید، به جای اینکه طرف مقابل را مجبور کنید که به شما نزدیک شود اجازه دهید خودش با میل و رغبت به طرف شما بیاید. امروز دوست دارید از مطالعه کتاب های خود لذت ببرید. دوست دارید که مدل موهایتان را عوض کنید یا رنگ های متفاوتی از لباس ها را امتحان کنید. خارج شدن از روتین همیشگی می تواند جالب باشد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است منطق به شما حکم می کند که از چیزهای بسیار ساده لذت ببرید و به آنها راضی باشید، اما ماه در نشانه تان شما را وسوسه می کند که زمانی که دیگران در حال تفریح کردن هستند شما به دنبال کسب مال و ثروت باشید. شما اکنون قصد میان بر زدن ندارید و مطمئناً دلتان هم نمی خواهد افراد دیگر به شما بگویند که چه کاری باید انجام بدهید استقلال طلبی شدید شما از هر مانعی که سد راهتان است پیشی می گیرد. در حال حاضر دلیلی برای تگران شدن وجود ندارد. از انرژی امروز بهره ببرید. شما ایده، منابع و اراده تکمیل پروژه مهمی را دارید، ولی متأسفانه تمرکز و دقت ندارید. امروز نظم و انگیزه نداشتن نمی گذارد به جایی برسید. بیشتر تلاش کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر مجرد هستید، امروز ممکن است کمی احساس تنهایی و افسردگی کنید. همه دوستان شما که در رابطه ای هستند یا ازدواج کرده اند، برای خودشان برنامه دارند و تنها نیستند. آرام باشید. بسیاری از افرادی که در رابطه ای هستند لزوماً خوشحال و خوشبخت نیستند. آنها هم مشکلات خودشان را دارند و گاهی احساس تنهایی و ناامیدی می کنند. مجرد بودن مزایای خودش را دارد. امروز از مجردی خود بیشترین استفاده را بکنید و خوش بگذرانید. آیا امروز چیزهایی که می شنوید را باور می کنید یا قبل از هر چیز واقعیات را چک می کنید؟ انرژی امروز نشان می دهد که بعضی مسائل پیچیده شده اند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد تمایل شما برای داشتن یک رابطه با نشاط و عاشقانه امروز شدت می‌یابد. حتی اگر به کسی علاقمند هستید و او را زیر نظر دارید، اما باید بگویم که او گرفتار تر از این است که بخواهد برای عشق شما سرش را خلوت کند و با شما باشد، حتی اگر عشق شما یک عشق واقعی باشد. توان تان را برای یک عشق خیالی و غیر واقعی نگذارید، بلکه فرصتی را هم برای ابداع یک کارهنرمندانه صرف کنید. برنامه ریزی لازم نیست، یک کار بداهه و خودجوش بهترین کار است. شما درصدد ایجاد یک رابطه جدید در خانه و بین اعضای خانواده تان هستید از آنجا که ونوس مهربان وارد خانه چهارم روابط شما شده است. اما این به معنای این نیست که تصمیم گرفته اید بقیه عمرتان را در خانه بگذرانید .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟