طالع بینی شخصی امروز / 6 بهمن ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد همیشه امکان پیشرفت و ترقی وجود دارد! در حال حاضر تغییر دادن رژیم غذایی و فعالیت‌های منظم روزانه تنها چیزی است که بهش نیاز دارید. اما هیچ چیز به آن سادگی که باید باشد نیست. پیدا کردن زمان خالی بین تمام قرار ملاقات‌هایتان از آن چیزی که فکر می‌کردید سخت تر است. بی خودی تلاش نکنید! الان بهتر است که به جای اینکه بیخودی تلاش کنید و فرد احمقی نشان داده شوید عقب نشینی کنید. شما می‌خواهید دیدگاه مثبت و خوش بینانه خود را حفظ کنید، اما امروز هیچ چیز به آن اندازه که در ظاهر به نظر می‌رسد خوب و زیبا نیست. حالا شما باید انرژی بیشتری صرف نشان دادن چهره مثبتی بکنید که پیش از این به خاطرش خودتان را خسته کرده بودید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برای دستیابی به جواب حاضر نیستید خیلی به خودتان زحمت بدهید، اما شاید مجبور باشید هرچیز بی اهمیت تری از جواب “مثبت” را قبول کنید. اگرچه شما امید دارید که به جوابی قطعی برسید، اما هنوز خاکستری‌های زیادی بین رنگ سفید و سیاه وجود دارد! فراموش نکنید دست یابی به نتیجه ای روشن و واضح به حدی که بتوانید برنامه ریزی‌های دیگری هم داشته باشید، چند روزی طول می‌کشد. برای رسیدن به موفقیت عجله نکنید؛ درغیر این صورت امکان دارد در مسیر نادرستی قرار گرفته و بیش تر از وقتی که لازم دارید را تلف کنید.بهتر است که زمانی را به این اختصاص دهید و ببینید که چه احساسی دارید و ببینید واقعاً چه می خواهید. امروز نگران ثبات قدم یا اهل عمل بودن در محل کار نباشید. حتی اگر تلاش کنید، زیاد موفق نخواهید بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد تا وقتیکه این درام را در حداقل نگه دارید، امروز روز خوبی برای شما خواهد بود. در این مسیر می توانید از روی هر مانعی بپرید پس نگران هیچ چیز نباشید. شما تیزهوش هستید و در کل کنترل احساسات خود را در دست دارید. به جزئیات رسیدگی کنید و قدم بزرگ بعدی تان را برنامه ریزی کنید. نظافت کنید و همه جا را مرتب کنید و چیزهایی که دیگر لازم ندارید را دور بیندازید. نگذارید احساسات آزاردهنده شما قرار امروز شما را خراب کنند. بعضی وقایع در مورد رابطه قبلی تان شما را عصبی کرده بودند و حال و حوصله نداشتید. بگذارید این احساسات محو شوند و احساسات خوب ظاهر شوند. آرام باشید و تفریح کنید. امروز از کار روتین خود به شاخه دیگری بپرید. دلیلی ندارد که دائماً در روال همیشگی گیر کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما می‌توانید احساس کنید که طی دو ماه آینده با مشکلات پیچیده‌ای روبرو خواهید شد، اما شاید آمادگی این را نداشته باشید که در زندگی تان تغییرات اساسی بدهید. در حقیقت شما باید از بحث‌های مهم در مورد مشکلاتی که هیچ راه حل صریح و واضحی برایشان وجود ندارد، دوری کنید. به یاد داشته باشید شما امروز می‌توانید بدون اینکه تصمیم نهایی بگیرید، تفکرات معنوی خود را عمیق تر و ژرف تر بسازید. شما به دلیل پیغام‌های درهم برهم و پیچیده‌ای که تا به حال دریافت کرده‌اید گیج و آشفته شده‌اید. برای یک لحظه همه چیز از هم پاشیده می‌شود، سپس فقط چند دقیقه بعد اوضاع به حالت اول بازمی‌گردد. باوجود اینکه شما به طور ناخودآگاه در تلاش برای رفع ایرادها هستید، ولی احتمالاً مشکلی به وجود خواهد آمد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است این روزها از آشفتگی که به آن دچار شده اید احساس ناراحتی کنید، و به نظرتان هم می رسد که هیچ چیز نمی تواند آشفتگی و تلاطم درونی شما را حل کند. شاید بهتر است که افکار خود را آزاد کنید و به جای اینکه بخواهید مدام شرایط را کنترل کنید اجازه دهید امواج منفی خود به خود بگذرند و شما آرام شوید. وقتی که شما مراقب تعادل شخصیتی خود باشید پریشانی و آشفتگی های روحی تان ناپدید خواهد شد. سعی نکنید همه شرایط را تحت کنترل خود درآورید آنها را رها کنید. رفتار معقول شما به قدر کافی دوام خواهد آورد و دیگران از رهبری شایسته شما نهایت استفاده می کنند. تنش های پنهانی ممکن است بین شما و عشقتان پیش آیند پس باید مراقب باشید. شاید با این واقعیت روبرو شوید که حداقل در سطحی، شما با خودتان یا با او صادق نبوده اید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز با روی آسیب پذیر خود روبرو شوید. به چیزی که نیستید تظاهر نکنید. بدانید که می توانید خودتان باشید و بدون آنکه بخواهید جلب توجه کنید خوش بگذرانید. ذهن خود را پایدار کنید و جا برای رشد بگذارید. آن توصیه هایی که به دیگران می کنید را خودتان هم بکار ببندید. امروز یک شروع ملایم ممکن است با مشاجره ای خراب شود. به احتمال زیاد مشاجره و دعوای مهمی نیست، زیرا هنوز همدیگر را خیلی خوب نمی شناسید. ولی ممکن است بدان معنا باشد که هنوز دوست ندارید اینقدر نسبت به هم باز و راستگو باشید. نگذارید چنین چیز کوچکی رابطه ای بدین زیبایی را خراب کند. انرژی مثبت زیادی دارید و این بر کار شما تأثیر مثبتی دارد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید بعضی وقت‌ها شما بیش از حد می‌دانید و این موضوع، اوضاع را سخت و مشکل می‌سازد! شما دوست دارید حرف‌هایی را به دیگران بزنید و نمی‌دانید این کار را بکنید یا نه. می‌خواهید به آنها بگویید که وظایفشان را به خوبی انجام نداده‌اند و الان شما مجبورید جور آنها را بکشید! سوت زدن و خونسرد بودن شاید بد نباشد، اما کار شما را سخت تر می‌کند! کارهایی که برای نجات یافتن از این مخمصه لازم است را انجام دهید، این کار شاید از دنبال کردن عالی ترین ایده‌هایتان نیز حیاتی تر باشد. حالا زمان آن است که به درون روجوع کنید و درونتان را منعکس کنید. به منابع درونی خود در مقابل اعمال برونگرای خود اعتماد کنید. پایدار باشید و بگذارید احساسات شما با جنبه عقلانی تان در تماس باشند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما نگرش بسیار سالمی ‌در مورد تعادل بین کار و تفریح امروز دارید زیرا شما می‌دانید که اگربه مسوولیت‌ها توجه نکنید، روی هم انباشته می‌شوند.اما با حتی اراده ی قوی تر از معمول هم، خیلی از چیزهای حواس پرت کن دوست داشتنی و شیرین می‌توانند تمرکز شما را به هم بریزند. وقتی فکر می‌کنید که نمی‌توانید مثمر ثمر باشید،خیلی به خودتان سخت نگیرید. فقط به کارهای روزانه ای که الان دارید و آنچه باید انجام دهید توجه کنید. زمان آن رسیده که از فعالیت های شتابزده روزهای اخیر دست بردارید و ذهن آرامتری داشته باشید. به جزئیاتی که قبلاً نتوانسته بودید رسیدگی کنید بپردازید و در این میان تفریح را فراموش نکنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به طور ناگهانی به رویدادی اجتماعی دعوت می شوید که شما را در تماس با افراد جالب و غیرعادی قرار می دهد. بعضی از آنها شغل هایی دارند که برای شما جالب است. با بعضی از آنها دوست می شوید و بعضی از آنها رابط های کاری و تجاری خوب و ارزشمندی برای شما می شوند. فرصت های جدیدی در این صورت جلوی رویتان قرار می گیرد. هر دعوتی که از شما شد، آن را رد نکنید. شاید با رد کردن این دعوت ها، چیز مهم و خوبی را از دست بدهید. حس بدی وجود دارد که به رابطه نزدیک و شخصی شما مربوط می شود. شما می خواهید همه چیز را تعطیل کنید و در خانه تنها بنشینید و به همه چیر فکر کنید. بعضی نقایص و عیب های رابطه شما امروز معلوم می شود، ولی نباید این را بپذیرید. کارهای زیادی می توانید بکنید تا حس خود را تغییر دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است این روزها سازماندهی کردن افکارتان برای آینده مایه تفریح و سرگرمی‌تان شده است. اخیرا تجربیاتی داشته‌اید که شما را از عادت‌ها و ساختارهای قدیمی‌تان آزاد کرده‌اند. حالا شما باید به مراحل بعدی بروید، ولی شخصی از راه می‌رسد که با دادن جواب “منفی” جلوی پایتان سنگ می‌اندازد. از طرف دیگر شما فقط انتظار دارید جواب مثبت بشنوید! الان دیگر وقت سئوال و جواب کردن نیست!! خودتان دست به کار شده و شروع به کار کنید. وقت شما تمام شده است و کارهای عقب مانده خیلی زیادی برای انجام دادن دارید! شاید ظاهراً هنوز مهلت داشته باشید، ولی شما باید بتوانید روی تمام آنها با هم کار کنید. شما احساس می‌کنید از سوی کسانی که می‌توانند بهتان کمک کنند حمایت نمی‌شوید، اما اجازه ندهید این حس حرکت شما به سوی ایده‌هایتان را متوقف کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد قبل از اینکه تعطیلات آخر هفته فرا برسد نباید نگران آن باشید. و الان کاری را انجام بدهید که از انجام دادنش لذت می برید. برای اینکه ماه برج اسد در سومین خانه شما قرار گرفته است و احتمالاً باعث می شود امروز روز هیجان انگیزتری داشته باشید. اما بیش از حد هیجان زده نشوید وگرنه بعداً از کارهایی که کرده اید پشیمان خواهید شد. درگیر شدن با مسائل عاطفی از زدون آنها از ذهن لذت بخش تر است. درحالیکه شما خود را با دقت با واقعیت تنظیم می‌کنید، می‌توانید مدافع قضاوت کردن باشید، اما امروز کاملاً به این موضوع پرداختن اوضاع را بدتر می‌کند. برای این ممکن است امروز خیلی افراطی عمل کنید. ستاره بخت شما با پیش رفتن به سمت طرز فکر شما در مورد کمال شما ممکن را به اشتباه می‌اندازد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز حس می کنید که جذابیت فیزیکی زیادی به فرد خاصی دارید. خوش شانسی باعث می شود که مقداری پول به دستتان برسد. شاید یک پاداش غیرمنتظره یا یک هدیه باشد. وسوسه خرج کردن آن ناگهان بالا می رود. اگر به این پول برای خرج های روتین نیاز ندارید، نگهش دارید. شما لیاقت پاداش گرفتن را دارید. امروز حرف زدن برای شما سخت تر به نظر می رسد، به خصوص اگر در مورد نزدیک ترین و صمیمی ترین روابط شما باشد. امروز حس دوری و فاصله از او می کنید. شاید دلیلش این بوده که شما کار یا مسئولیت های زیادی داشته اید و تعهداتی داشته اید که باعث شده نتوانید زمان زیادی را با هم سپری کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟