طالع بینی شخصی امروز / 17 آذر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد فردی مهربان و حساس هستید که دوست دارید همیشه برای زندگی تان برنامه ریزی کنید و طبق آن پیش روید. دیگران را نیز به این کار تشویق می کنید اما یادتان باشد که هر کسی شیوه زندگی خودش را دارد. اگر شریک زندگی تان سبک زندگی متفاوتی دارد، او را سرزنش نکنید. شما نمی توانید از تمام حقایق، در همان نگاه اول پرده بردارید اما با کمی صبر تمام شان برایتان فاش خواهند شد. دوستی از شما دلگیر است، شاید فکر کنید که رفتار او علت موجهی ندارد اما بهتر است این بار شما پا پیش بگذارید. شاید فکر کنید که امروز چیزهای مهمی برای گفتن دارید، اما ممکن است بعد از بررسی های دقیق به این نتیجه برسید که بهتر است فعلاً خاموش باشید و در عوض به حرف های دیگران گوش دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می رسد که در رابطه با یک دوست یا کسی از اعضای خانواده ی تان به بن بست رسیده اید، به همین خاطر دل تان می خواهد که یک شروع دوباره داشته باشید. برج سرطان به چهارمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی امنیت احساسی وارد شده است، بنابراین ممکن است در انتخاب بهترین مسیر برای آینده دچار مشکل شوید. یک ندای درونی به شما می گوید که اکنون نباید حرکت جدیدی را آغاز کنید، زیرا ممکن است کاری کنید که بیشتر مشکل درست شود. اجازه ندهید که ترس های تان مانع رسیدن به اهداف تان شوند. شاید بهتر باشد که فعلاً آهسته به پیش بروید، اما حواس تان باشد که خودتان را برای مرحله ی بعد آماده کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما برای زندگی تان تلاش زیادی کرده اید و دنیای زیبایی برای خودتان ساخته اید که کاملا راضی و خوشنودتان کرده است. دیگران نیز از قدم گذاشتن به دنیای شما احساس لذت می کنند و دوست دارند زمان زیادی را در کنار شما بگذرانند. اگر چه گاهی واقعیت مانع و شما را از دنیای ایده آل و خیالی تان دور می کند اما بهتر است برای مدتی کاملا خودتان را از دنیای دیجیتال و اخبار روز جدا کنید. به زودی اتفاقی در راه است، باید انرژی خود را جمع کنید تا بتوانید از پس آن به خوبی برآیید. امروز بر سخنانی که به زبان می آورید نیز دقیق تر باشید زیرا از آنجا که اطرافیان تان نسبت به روزهای دیگر حساس تر شده اند، یک حرف کوچک از زبان شما هم می تواند دچار سوتفاهم شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز نمی توانید نیازهای تان را نادیده بگیرید، اما شاید تصمیم بگیرید که آن چه را می خواهید و انتظار دارید از دیگران پنهان کنید. ماه اکنون به خانه ی حفاظت از خود در طالع شما وارد شده است، به همین خاطر بیشتر تمایل دارید که همه ی انرژی ها را به درون تان هدایت کنید و احساسات تان را نزد خودتان نگه دارید. اما یادتان باشد تا زمانی که درباره ی خواسته های تان حرف نزنید به احساس رضایت درونی دست پیدا نخواهید کرد. باید یاد بگیرید که در زمان لازم ترس های تان را کنار بگذارید، زیرا این حرکت یکی از نشانه های هوشمندی است. کسی را انتخاب کنید که مورد اطمینان شماست و بعد حرف دل تان را کم کم به او بگویید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در چند روز گذشته کسی به شما پیشنهادی داده است، شما نیز وسوسه شده اید که آن را قبول کنید اما مراقب باشید زیرا هیچ ثباتی برای حرف هایی که اکنون می شنوید، وجود ندارد. پس قبل از هر قول و قراری تمام جوانب را به خوبی بسنجید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید. در اطراف تان افرادی هستند که می خواهند مدام در زندگی شما سرک بکشند، هر چه بیشتر خودتان را از آنها دور نگه دارید، به نفع تان است. اگر در محیط کار مدیرتان حرفی به شما زد یا خواسته ای داشت، عصبانی نشوید. تحت هر شرایطی بزرگ تر کوچک تر بودن را فراموش نکنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اکنون در حال تجربه ی ماجراهای فوق العاده احساسی و عاطفی هستید که در روابط تان اتفاق افتاده اند. این حساسیت عاطفی به خاطر این است که ماه به هفتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی دیگران وارد شده است. معمولاً وقتی برای به دست آوردن ثبات در زندگی تان تلاش می کنید کاملاً آرام به نظر می رسید، اما وقتی اتفاقات اوج می گیرند به شک و تردید می افتید و دیگر نمی توانید با اطمینان حرکت کنید. یادتان باشد که اشکالی ندارد اگر از واقعیت ها فاصله بگیرید. به شما توصیه می شود که در دنیای خیالات رنگارنگ غوطه ور شوید، اما به هیچ رویایی دل نبندید. سعی کنید خودتان را با اتفاقات تازه همرنگ کنید تا بتوانید شاد و خوشبخت باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز با اخبار عجیب و غریبی رو به رو می شوید. این اخبار ممکن است احساسات شما را دگرگون کند، سعی کنید آن را کنترل کنید در غیر این صورت شما را به جایی که نباید می برند. به سیگنال هایی که از اطراف دریافت می کنید توجه کنید، آنها می توانند تا حدودی راه را به شما نشان دهند. موضوعی ذهن تان را درگیر کرده است. سعی دارید آن را به تنهایی حل کنید اما یادتان باشد نظرات دیگران هم می تواند برایتان مفید باشد. پس با افراد با اعتماد به خصوص عشق زندگی تان، در این مورد گفتگو کنید تا کمی از سنگینی باری که بر دوش تان است، کم شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که شاید این که اکنون با دوستان تان جمع شوید و درباره ی آرزوهای تان حرف بزنید ایده ی جالبی به نظر برسد، اما متأسفانه تعهدات و وظایفی که از قبل دارید آزادی عمل شما را گرفته اند. ماه نو به یازدهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی اجتماعات وارد شده است و به شما گوشزد می کند که امروز فعالیت های زیادی پیرامون شما را فراگرفته اند. البته نیازی نیست که دیگران را در جریان جزییات برنامه های تان بگذارید. فقط کمی صبر کنید تا ببینید امروز چگونه پیش می رود. اگر احساس کردید که وقت اضافی دارید می توانید در جمع دوستان تان شرکت کنید. کارها را کمی راحت تر بگیرید و انعطاف پذیری تان را افزایش دهید تا همه چیز به کام تان گردد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد از جایی که انتظارش را ندارید و بدون هیچ دلیلی فردی با شما مخالفت خواهد کرد. هر چه سر سخت تر و لجباز تر باشید، شرایط برایتان سخت تر خواهد شد. کلید موفقیت شما در چنین روزی سازش با دیگران است. اگر این روند را پیش بگیرید، به زودی به اوج موفقیت و مراد دل خود خواهید رسید. کار گروهی می تواند هم تنش شما را کاهش دهد و هم ایده های تازه ای به ذهن تان برساند. پس به بیرون از خانه بزنید و روابط اجتماعی خود را گسترش دهید تا راههای موفقیت بیشتری به رویتان باز شود. احساس بی حالی و کوفتگی می کنید اما منبع انرژی در دو قدمی شما قرار دارد و از آن بی خبرید. بنابراین وقت تان را بیهوده تلف نکنید و به آن چنگ بزنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است اگرچه امروز به دنبال آرامش و سکون هستید، اما ممکن است تعهداتی به دوش داشته باشید که قابل نادیده گرفتن نیستند. برج سرطان به دومین خانه در طالع شما یعنی خانه ی عزت نفس وارد شده است، پس لازم است اوقاتی را به خودتان اختصاص دهید. البته منظورمان این نیست که از دیگران فاصله بگیرید و تنها باشید، بلکه هدف این است که به خود درون تان متصل شوید و با آن ارتباط برقرار کنید، زیرا به نظر می رسد که گاهی اوقات به خاطر شلوغی های پیرامون تان و وظایفی که در زندگی به عهده دارید خود حقیقی تان را فراموش می کنید. بد نیست چند قدم به عقب بردارید و دکمه ی تکرار را فشار دهید تا بتوانید همه چیز را از نو آغاز کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد احساس می کنید که در مقابل یک دو راهی قرار گرفته اید. از طرفی می خواهید آنچه دل تان می گوید را انجام دهید و از طرف دیگر عقل تان مانع تان می شود.. بهتر است دست از افراط و تفریط بردارید و بین این دو یک تعادل برقرار کنید. امروز زمان خوبی برای کارهای گروهی است. این فعالیت می تواند هم در محیط کار و هم در باشگاههای ورزشی یا کلاس های هنری اتفاق افتد. نتیجه ای که این کار برایتان خواهد داشت، بسیار بیشتر از آنچه در تنهایی انجام می دهید خواهد بود. آخر هفته سورپرایزی در راه خواهید داشت، خودتان را آماده کنید. یکی از بهترین کارهایی که می توانید در چنین روزی انجام دهید این است که بر ترس هایتان غلبه کنید و آنها را به شیوه ای مثبت و درست به کار گیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که به نظر می رسد که احساسات تان شما را به دنیای ناشناخته ای کشیده اند. اکنون برج سرطان به نهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی افکار بزرگ وارد شده است، پس باید خودتان را برای ماجراجویی بعدی آماده کنید. شاید این دنیای ناشناخته که به آن قدم گذاشته اید برای تان جدید باشد، اما یک حس آشنا را احساس می کنید، مثل این که قبلاً هم این جا بوده اید. اما یادتان نمی آید که اگر یک بار دیگر این مکان را تجربه کرده اید در رویا بوده یا گذشته، شاید هم فکر کنید که اکنون دارید نمایی از آینده را می بینید. حواس تان باشد که آن چه فعلاً اهمیت دارد همین لحظه ای است که در آن هستید و نه گذشته و آینده.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523913 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟