طالع بینی شخصی امروز / 16 آذر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که اگر شک داشته اید که آیا باید رژیم بگیرید یا خیر، باید بگوییم امروز روز خوبی برای شروع آن رژیم است. اگر از آن دسته افرادی هستید که لازم نیست به چیزهایی که می خورید دقت کنید، که خوش به حالتان! ولی در هر صورت بهتر است از غذاهای سنگین پرهیز کنید. از شکلات زیاد خوردن پرهیز کنید. الگوهای فکری امروز با نحوه عمل یا رابطه نزدیکی که با فردی دارید تداخل دارند و شما سعی دارید آنها را برطرف کنید. امروز این مسائل رو می آیند و شما می توانید دلایل مشکلات فعلی را به روشنی مشاهده کنید. شانس زیادی هست که بتوانید این موقعیت را پشت سر بگذارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر کسی به شما فرمانی دهد باعث ناراحتی شما می‌شود و سریعا به دفاع از خود بر می‌خیزید اما بهتر است این حالت عصبانیت و بر آشفتگی تان را کنار بگذارید تا بتوانید دید بهتری نسبت به مسائل مختلفی که برای تان پیش می‌آید داشته باشید. اگر شخصی به شما فرمانی دهد و شما آن را اجرا نمایید اصلا بدین معنا نمی‌باشد که شما ترسو و بزدل هستید این تفکر غلط را به دور بیاندازید. شما به حدی از این امر ناراحت می‌شوید که با ادامه ی این کار ممکن است آسیب‌های جدی را به خود وارد سازید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر فکر می کنید که پول و درآمد کافی ندارید، زمان آن رسیده که کاری در این باره صورت دهید. آیا مطمئن هستید که شما حداکثر تلاشتان را برای کسب درآمد بالا می کنید؟ شاید شما مدتی است که می خواهید شغلتان را عوض کنید، ولی چیزی هست که مانع شما می شود. شما چه فکری می کنید؟ سعی کنید دلیل یا مانع را بیابید. با انرژی امروز به نظر می رسد که روابط دچار وقفه و مکثی می شوند و حس می کنید که انگار از فردی که بسیار به شما نزدیک است دور شده اید. به احتمال زیاد مشکل از رفتار یا نگرش سخت گیرانه است و باید با کمک هم و صحبت کردن در مورد آن این مشکل را رفع کنید. باید ببینید که کجا با خودتان صادق و روراست نبوده اید و چکار می توانید بکنید تا آن را جبران کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که شما به تازگی صحبت‌های خود را نسنجیده و بدون فکر بیان می‌کنید، اول به سخنانی که در رابطه با دیگران می‌خواهید بر زبان بیاورید فکر کنید و سپس آنها را ابراز کنید. در رابطه با پیشنهادهایی که در زمینه اجتماعی و یا حتی شخصی به شما می‌شود کمی‌سریع تر تصمیم گیری کنید، زیرا با تامل زیاد در رابطه با هر موضوعی تنها فرصت‌های طلایی زندگی‌تان را از دست می‌دهید. توصیه می‌کنیم خود را عادت دهید که تصمیم گیری‌هایتان را به تعجیل بیاندازید، زیرا هر روز و همیشه برای شما پیش نهادهای عالی و خوبی وجود ندارد پس از هر فرصتی نهایت استفاده را ببرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد آیا از خودتان پرسیده اید که آیا دیگران مجذوب شما می شوند یا خیر؟ اگر می خواهید به خودتان دلگرمی بدهید، می توانید روی ظاهر خود کار کنید. شما گرایش به این دارید که چیزی را تغییر دهید، ولی لازم نیست در این کار زیاده روی کنید. انرژی امروز به شما کمک می کند که فقط یک چیز را به ظاهرتان اضافه کنید و این افزایش در ترکیب با جذابیت طبیعی شما، تفاوت زیادی ایجاد می کند. شاید شما متوجه نشده اید که فرد مقابلتان رابطه فعلی شما را به مرحله دشواری رسانده است. امروز شما به الگوی رفتاری او دقت می کنید و نمی توانید با او ارتباط برقرار کنید و نزدیک شدن به او برایتان سخت می شود. اگر سعی کنید که شما هم از رفتار او تقلید نکنید، به تدریج می توانید او را تغییر دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در این اواخر به این مساله فکر می‌کنید که زندگی برای شما ارزشی قائل نشده است ارزش وجودی شما به پیشرفت های هر روزه شما نیست بلکه کارهایی است که در مجموع انجام می‌دهید مهم هستند نه فقط یک کار .شما انسانی کاملا نوع دوست هستید و به همنوعان خودتان بسیار کمک می‌کنید و این درجه ی فوق العاده بلند است که نصیب هر شخصی نمی‌شود.مقایسه خود با دیگری و کارهایی که دیگران انجام می‌دهند کاری کاملا زشت و ناپسند است.سرنوشت را هر کسی در زندگی شخصی‌اش خودش با تلاش و کوشش می‌سازد.خود را با دیگران مقایسه نکنید زیرا باعث افسرده شدن شما می‌شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز روز بسیار خوبی برای شما خواهد بود. فرزندان، نوه ها یا خواهر و برادرهایتان (اگر دارید) انرژی فراوانی دارند. شما هستید که باید مراقب آنها باشید. نوبت شماست که به برنامه ریزی در خانواده بپردازید. البته در این کار هیچ مشکلی نخواهید داشت. آیا تابحال فکر کرده بودید که شغل برنامه ریز را انتخاب کنید؟ اگر امروز دوستان شما برایتان دردسر و مشکل درست می کنند، شاید زمان آن رسیده که شما ببینید منافع و علایق تان کجا با هم تضاد دارد. انرژی امروز باعث می شود که محدودیت هایی رو بیایند. آیا شما احساس خود را به طرف مقابل می گویید و آنچه او برای گفتن دارد را می شنوید؟

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که شما می‌توانید هفته‌های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت‌های اجتماعی‌تان خود تان را از تمام این تفریح‌تان محروم می‌کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان‌تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می‌باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می‌شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می‌دهید. به انگیزه های خود دقت کنید و به آنها فکر کنید. این کار موجب روشن شدن خیلی چیزها می شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز حس می کنید که انگار در یک بازی ویدئویی هستید و هیولایی می خواهد شما را بخورد. البته امروز باید بازی جدیدی را امتحان کنید و از استرس خودداری کنید. چه این استرس مربوط به کارتان باشد چه زندگی تان، شما باید قلمروی بی طرف بیابید تا بتوانید در آن استراحت کنید. بهتر نیست به منزل دوستتان بروید؟ حتماً دلیلی داشته است که نتوانسته اید با فردی که به شما بسیار نزدیک است روراست باشید. این مسئله امروز پررنگ می شود. دلیل خوبی دارد که شما حس کرده اید نمی توانید آزادانه حرف بزنید، ولی اگر قرار باشد که شما خوشحال و خوشبخت شوید، باید بتوانید درباره آنچه شما را از صداقت و راستگویی کامل باز می دارد، صحبت کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است شاید دلتان می خواسته که آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یک روز خوب را به طور کامل خراب خواهید کرد. به جای صحبت کردن در مورد اتفاقات بدی که افتاده است، عصبانیت خود را به عملکردی صحیح تبدیل کنید. به کارهایی که می توانید برای بهتر کردن زندگی تان انجام دهید فقط فکر نکنید، بلکه این کارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از نارضایتی خودتان نکته مثبتی را بیاموزید، قادر خواهید بود که در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید. زمانی را نیز به این اختصاص دهید که آیا می توانید کاملاً خودتان باشید یا باید باز هم به آن چیزی که نیستید تظاهر کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر در پروژه های اخیر خود با مقاومت روبرو شده اید، احتمالاً باید آن ها را رها کنید. شاید شما هنوز با وجود تغییر اهدافتان، کاری را به همان نحو سابق انجام می دهید. همه آنچه قبلاً عادت داشته به آن فکر کنید، این بود که چطور در کارتان پیشرفت کنید و جلو بروید. ولی آیا این هنوز همان چیزی است که دائماً به آن می اندیشید؟ در این مورد خوب فکر کنید. شما امروز در دعوایی، دخالتی نمی کنید و مطمئن نیستید که آیا باید وساطت کنید یا خیر. امروز سوالاتی جدی برای شما مطرح می شود و باید قبل از گرفتن آن تصمیم مهم، خوب به آنها فکر کنید و آنها را بالا و پایین کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز وقتی که شما در مورد خلاقیت های خود صحبت می‌کنید دوستانتان شما را تشویق خواهند کرد، برای اینکه آنها حتی زمانی که شما کارهایی که دوست دارید را انجام می‌دهید شما را بیشتر تحسین می‌کنند. اما تمایل و علاقه شما جلب توجه کردن در برابر دیگران است، بنابراین شما دوست دارید کاری را انجام دهید که برای دیگران لذت بخش باشد. این طرز تفکر می‌تواند باعث به وجود آمدن یک موقعیت «برنده- برنده» خیلی خوب شود، پس از قدرت تخیل خود استفاده کند تا از امروز با خاطره خوبی یاد کنیدبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟