طالع بینی شخصی امروز / 11 آبان ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما دیروز از حد خودتان تجاوز کرده‌اید و امروز لازم است که فکر خودتان را پاکسازی کنید. اگر مجبور شدید به اشتباهات خود اعتراف کنید از این کار خجالت نکشید. نسبت به حرفهایی که می‌زنید و کارهایی که انجام می‌دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم که شما فکر می‌کنید بد نیستند. به زودی شما توانایی این را پیدا خواهید کرد که به جای نگاه کردن به پشت سرتان پیش روی خود را ببینید، و این قدرت بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد. عشقتان از شما انتظار دارد که حداقل آخر هفته تان را به او اختصاص بدهید و با او وقت بگذرانید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما مسلما می دانید که عصبانی شدن بدون هیچ دلیل مشخصی نتیجه ای برای شما نخواهد داشت. ولی باید این را بدانید که متاسفانه نمی توانید با مخفی کردن احساساتتان جلوی تاثیر گذاشتن آنها بر روی زندگیتان را بگیرید. شاید پنهان کردن احساستان به طور مقطعی از به وجود آمدن بحث و درگیری جلوگیری کند، ولی در دراز مدت اوضاع را بدتر خواهد کرد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که احساس خود را همراه با کنترل خشمتان بیان کنید. حالا که تعطیلاتی چند روزه دارد آغاز می شود دردسر اضافی برای خودتان نخرید و به کارهای شخصیتان رسیدگی کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد هم اکنون شما درگیر این فکر شده اید که افراد دیگر نمی توانند به راحتی در مورد هر موضوعی با شما صحبت کنند. خوشبختانه افکار شما بالاخره شما را به مسیر درستی می رساند ولی دقیقا بهتان نمی گوید برنامه ریزی تان خوب بوده یا بد. ولی بهتان امکانات و اختیارات بیشتری می دهد تا چیزهای جدیدتری را وارد زندگی خود کنید. اگر کمی بیشتر به ایده های افراد دیگر هم توجه کنید اولین قدم را برداشته اید و امکان این را فراهم آورده اید که به دوستان و خانواده تان نزدیک تر شوید. اگر می خواهید حرفی را به یکی از دوستانتان بزنید مراقب باشید که سوء برداشت نکند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید بی اختیار صحبت کردن در جمع، مشکل بزرگی برای شما باشد زیرا ترجیح می‌دهید قبل از اینکه چیزی را برای دیگران بگویید اول در خلوت خودتان تمرین کنید.اما اگر با همکاران خود راحت هستید، پس باید بتوانید زمانیکه در این موقعیت قرار می‌گیرید، اختیار خود را به دست بگیرید.به هرحال، اکنون بین این دو طرف قرار دارید، پس یک سری نظرات را برای خود داشته باشید و هر زمانی که موقعیت پیش آمد آنها را در جمع بیان کنید. امروز محل کاری آنطور که انتظارش را دارید برایتان نخواهد بود و ممکن است از جانب همکارانتان بی محلی ببینید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز دیگران می خواهند نقشه هایی که برای آینده شان دارند را با شما در میان بگذارند. این کار آنها برای شما نیز نتایج خوبی خواهد داشت و می تواند ایده هایی جدید به شما الهام کند. ایده های بزرگ آنها شما را تشویق خواهد کرد و اعتماد به نفس لازم برای قدم برداشتن در راه درست را به شما خواهد بخشید. همچنین شما می توانید با گوش دادن به حرف های آنها نقشی اساسی در زندگیشان ایفا کنید. امروز می توانید در عالم رویا سناریوهای ایده آل گرایانه برای آینده تان بنویسید. در رابطه عاطفیتان نیز امروز روز خوبی برای تصمیم گیری در مورد آینده این رابطه نیست. این کار را برای روز دیگری بگذارید و امشب را همراه با کسی که دوست دارید به تفریح و خوشگذرانی بپردازید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید شما امروز در رابطه با زندگی وسیع تر و عاقلانه تر فکر می‌کنید حتی اگر دلیلش را هم ندانید. دیگران به شما به چشم چراغ راهنما نگاه می‌کنند،‌ به خاطر اینکه خوش بینی شما به آنها نیرویی می‌دهد که باعث می‌شود برای ادامه کارشان انگیزه پیدا کنند. ضمنا با وجود اینکه شما می‌توانید به تنهایی و کاملا کار خود را انجام دهید، با این حال احساس می‌کنید که گیج و پریشان شده اید. در نارضایتی و ناخشنودی غرق نشوید. در عوض، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید برای دیگران خوب و موثر واقع شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در حالیکه ماه به جهان آبی برج بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مکان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته‌اند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد این اواخر برای حفظ روحیاتتان تلاش بسیار زیادی کرده اید، ولی امروز بالاخره آسمان زندگیتان دارد آفتابی می شود و اوضاع رو به بهبود می رود. هنوز مشکلاتی وجود دارند که حل نشده باقی مانده اند ولی نباید اجازه دهید که این مشکلات شما را دلسرد کنند و اگر یک جای برنامه هایتان با گره ای مواجه شدید نباید به سرعت میدان را خالی کنید. با واقعیت های زندگیتان روبرو شوید؛ نادیده گرفتن واقعیت تنها رویارویی با آنچه اجتناب ناپذیر است را به تاخیر خواهد انداخت. هر لحظه خطر مواجه شدن با حقیقت شما را تهدید می کند و هر چه دیرتر با آن روبرو شوید تبعات منفی آن بیشتر خواهد بود، پس هر چه زودتر با منطق و آگاهی واقعیت ها را بپذیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده این که امروز دیگران به شما توانایی و نیرویی می‌دهند؛ بدون اینکه حتی خودشان بفهمند چه کمکی به شما کرده اند! البته این موضوع به این معنی نیست که آنها کار خاصی می‌کنند، فقط این را بدانید که وقتی که نیاز به کمک داشتید می‌توانید به آنها تکیه کنید، به خاطر اینکه کاملا مشخص است که دوستان تان در موقع لزوم حتما یاری تان خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالا شما امروز نیازی به کمک آنها پیدا نخواهید کرد،‌ به خاطر اینکه تا زمانیکه رفتار خوب مثبتی در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید داشته باشید تلاش‌هایتان نتیجه خواهد داد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد وقتی که بهرام وارد هشتمین خانه شما که مربوط به روابط صمیمانه است می‌شود، باعث ناراحتی و زحمت شما می‌شود. برای اینکه شما طبیعتاً با دوستی‌هایی که تصادفی به وجود می‌آیند راحتتر برخورد می‌کنید. این سخن به معنی این نیست که شما با داشتن روابط احساسی مخالف هستید، بلکه بدین معنی است که شما آزادی عمل داشتن را خیلی دوست دارید و بنابراین می‌خواهید فکرتان آزاد باشد. فراموش نکنید که این آزادی اکنون می‌تواند به شما کمک کند که ارزش ارتباط داشتن با دیگران را متوجه شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است حرف های تندی که از دیگران می شنوید به احساسات شما ضربه وارد کنند. شما در حالت عادی با خنده و بی خیالی از کنار این حرف ها می گذرید و تحت تاثیر انرژی منفی آنها قرار نمی گیرید. ولی امروز خیلی حساس شده اید و این موضوع باعث می شود نسبت به حرف های آنها عکس العمل نشان دهید و آنچه در مورد حرف هایشان در ذهنتان می گذرد را به زبان بیاورید. ولی بهتر است کمی صبوری به خرج بدهید، این کار به نفع شما خواهد بود. شما خیلی زود و راحت با دیگران ارتباط برقرار می کنید، ولی بیشتر وقت ها این دوستی در وضعیت سطحی باقی مانده و زود فراموش می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟