طالع بینی شخصی امروز / 2 آبان ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است اتفاق عجیبی برای شما پیش بیاید. شاید یکی از اعضای خانواده تان شما را به خاطر شغلی که انتخاب کرده اید مورد سرزنش قرار دهد. این موضوع احتمالا به این خاطر خواهد بود که حرفه شما با سابقه کاری سایر اعضای خانواده تان کاملا متفاوت است، اما هیچ قانونی وجود ندارد که شما را به ادامه راه خانواده تان محکوم کند و انتخاب به عهده خود شماست. ماه گذشته چیزهای زیادی را تجربه کردید؛ غم، شادی، ترس و خشم را در وجود خود حس کردید، اما حالا که انتهای خرداد رسیده است اوضاع دارد روز به روز بهتر می شود و به زودی در زندگی خود به ثبات خواهید رسید و زندگی در مسیری خوب پیش خواهد رفت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد وقتی که شما در خفا به جستجو و کاوش مشغول می‌شوید، مسائل احساسی خودشان را نشان می دهند. شما معمولاً برای اینکه در موقعیتی قرار نگیرید که احساس ضعیف بودن بکنید روش خود را عوض نمی کنید. چون شما ترجیح می دهید با مشکلاتی برخورد کنید که خیلی سریع بتوانید آنها را حل کنید. اکنون اصلاً لزومی ندارد چیزی را ثابت کنید؛ فقط با وضعیت دشواری که برایتان پیش آمده واقع بینانه تر رفتار کنید. امروز برخی داستان ها و مسائل مربوط به گذشته دوباره مطرح می شوند و ذهنتان را به خود مشغول می کنند، در هر صورت خودتان را برای مبارزه و دفاع از خودتان آماده کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است به خاطر رسیدن به آرزوهایی که دارید خودتان را به اضطراب و نگرانی بیندازید، حتی شاید شرایط از آن چه فکرش را می کنید پیچیده تر شود. وقتی می خواهید درباره ی خواسته های تان حرف بزنید حواس تان را جمع کنید، زیرا ممکن است به هیجانات و آشفتگی ها دامن بزنید. معمولاً اولین نفری هستید که خودش را به خطر می اندازد، اما بدانید که اکنون چنین کاری توصیه نمی شود. گاهی بهتر است احساسات تان را بروز ندهید و پیش خودتان نگه دارید. بسیار پسندیده است که دوست دارید به خواسته های دیگران توجه کنید، اما نباید در این میان خودتان را فراموش کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برای شما روزی همراه با تفکر و تعمق و پرداختن به مسائل مهم خواهد بود. وضعیت ذهنی شما شبیه به کسی است که به تازگی در برابر همه چیز قیام کرده و به دنبال راهی برای رسیدن به رضایت و احساس خوشبختی می گردد. احساس می کنید که دیگران می خواهند شما را تحت فشار قرار دهند، آیا باید تسلیم شوید و یا به ندای درونتان گوش کرده و در برابر آنها بایستید؟ تا آخر امروز جواب سوالتان را پیدا خواهید کرد. شما انسانی هستید که قلبی بزرگ، سخاوتمند و بخشنده دارید و با تمام وجود از خودتان برای دوستان و عزیزانتان مایه می کذارید، اما وای به روزی که احساس کنید دارد از شما سوء استفاده می شود، آنگاه هیچ چیز جلوی شما را نخواهد گرفت.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در حالی که یک نفر سعی می‌کند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می‌شود. اما دلیلش فقط این است که امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست که شما به راحتی تن به شکست خوردن می‌دهید. آماده مبارزه کردن برای چیزهایی باشید که می‌خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری کنید بعدها از نتایح آن شگفت‌زده خواهید شد. دوست دارید بیشتر با دیگران وقت بگذرانید، حتی اگر وقت کافی برای خودتان هم نداشته باشید. به نظر می رسد که تعهدات بسیاری به دوش دارید و به همین دلیل خسته شده اید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است متوجه شوید که در یک رابطه زیادی از حد پیش رفته اید، شاید هم نتوانید به وعده هایی که داده اید عمل کنید و به همین دلیل احساس ناخوشایندی به شما دست دهد. حتی ممکن است خودتان متوجه نشوید که تا کجاها پیش رفته اید و وقتی که دیگر خیلی دیر شده به خودتان بیایید. اما هنوز هم فرصت دارید که یک بار دیگر مسیرتان را بررسی کنید، اگر متوجه اشتباهی شدید باید اولویت های جدیدی را درنظر بگیرید. بهترین کاری که اکنون از دست تان برمی آید این است که مسئولیت پذیر باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز باید خودتان را برای یک روز نسبتا پراسترس آماده کنید. شاید زندگی خانوادگیتان به خاطر برخی سوء تفاهم ها و اختلاف نظرها با مشکلاتی مواجه شود. شاید احساس کنید که به حریم خصوصی شما تجاوز شده و شما را محدود کرده اند، اما به هیچ عنوان قصد تسلیم شدن در برابر شرایط به وجود آمده را ندارید. شما این حق را دارید که از فضای خصوصی خود با چنگ و دندان محافظت کنید. موفقیت هایی که در چند وقت گذشته به دست آورده اید به شما این جسارت را می دهند که بیش از هر زمان دیگری با دیگران بجوشید و در ارتباط برقرار کردن پیشقدم شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دوستان شما به خاطر کارهایی که تازه انجام داده‌اید خیلی عصبانی به نظر می‌رسند، اما نباید تنها بر پایه قضاوتهای آنها تصمیم‌گیری کنید. مشکل این است که هرکسی دیدگاه‌های احساسی و معنوی خاص خودش را دارد و آنها هر کدام جهان را به دید خود نگاه می‌کنند. کمکهای بیشماری که شما تازگیها دریافت کرده‌اید شاید باعث شوند خیلی از مسائل در ابهام و ناگفته باقی بمانند. وقتی فرصتی پیش روی شما قرار دارد خیلی سریع حرکت نکنید. اول مهلتی برای آن تعیین کرده و بعد اولین قدم خود را بردارید. احساس خاصی دارید که ممکن است چنانچه مجرد هستید شانس پیدا کردن نیمه گمشده تان را بالا ببرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است رابطه ای را که در آن هستید خیلی جدی بگیرید، حتی شاید سعی کنید این رابطه ی ساده را به یک ماجرای عاشقانه تبدیل کنید. به نظر می رسد که می توانید در روابط احساسی تان پیشرفت کنید، اما این را هم بدانید که احساسات تان اکنون تحت اختیار شما نیستند. سعی نکنید آن چه را در قلب تان می گذرد تغییر دهید، فقط باید خودتان را به جریانات جاری بسپارید. با احتیاط عمل کنید، حتی اگر دیدید که احساسات تان دگرگون می شوند فوراً واکنش نشان ندهید. امروز ‌شاید فکر کنید کارتان برای شما مناسب نیست و نمی توانید استعدادهایتان را به خوبی به کار بگیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز دیگران در مورد کارهایی که شما انجام می دهید واکنش های خیلی وسواس آمیزی نشان می دهند و انگار هر چقدر هم که سعی کنید نخواهید توانست آنها را از خودتان راضی کنید. خوشبختانه شما قهرمان فرار کردن از موقعیت های دشوار هستید و به ما توصیه می شود که به سریع ترین شکل ممکن خودتان را از این وضعیت نجات داده و به دورترین جای ممکن فرار کنید. البته اگر این کار ممکن است به وضعیت اقتصادی شما ضربه ای وارد کند بهتر است سر جایتان بمانید و با سختی های آن روبرو شوید. سعی کنید خودتان را درگیر هیچ چالشی نکنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما نمی‌توانید کمی بیشتر صبر کنید و فقط می‌خواهید تفریح کنید. اما پیدا کردن زمان خالی و همچنین درخواست کردن از دیگران برای اینکه به شما ملحق شوند کار سختی است، بنابراین شما می‌توانید به آسانی از خواسته ‌هایتان چشم پوشی کنید. خوشبختانه ژوپیتر طرب‌انگیز در یازدهمین خانه شما قرار می‌گیرد و به شما فرصتی برای خندیدن و خوش بودن می‌دهد. امروز لازم نیست قدمهای بزرگ بردارید، برداشتن قدمهای کوچک اما در مسیری درست کفایت می‌کند. امروز از آن روزهایی است که ممکن است باعث شود فکر کنید در زندگی حرفه ایتان در جای درستی قرار نگرفته اید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است از جانب یک دوست صمیمی یا عضوی از خانواده به سوی مسیر نادرست هدایت شوید، زیرا آن ها تصمیم دارند که با حرف های شان شما را متقاعد کنند. البته آدمی نیستید که معمولاً فریب دیگران را بخورد، اما اگر دیدید که دیگران هدایت امور را به دست گرفته اند بهتر است به آن ها اطمینان کنید. با احتیاط جلو بروید، قبل از این که قولی بدهید همه چیز را به دقت بررسی کنید تا بعداً مجبور نشوید حرف تان را پس بگیرید. با شور و علاقه به پیش بروید تا در زمان مناسب درباره ی آینده تصمیم درستی بگیرید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟