طالع بینی شخصی امروز / 25 مهر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما پیوندی حیاتی بین دل و منطق تان برقرار می کنید. این به شما اجازه می دهد که بگذارید فرد خاصی شما را همانطور که هستید بشناسد، نه آنطور که دوست دارید شناخته شوید یا با نشان دادن وجهه و تصویری از خودتان که ترجیح می دهید دیده شود. این یعنی پیشرفتی می تواند بین شما رخ دهد و این برایتان نویدبخش است. این نقطه بالایی از هفته کاری شماست. روابط شما با دیگران خیلی خوب پیش می رود و حتی شاید بتوانید رابطه مهم و خوبی با رئیستان برقرار کنید که درها را به روی فرصت های پیشرفت آینده بگشاید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز بودن در کنار دیگران می تواند هم سختی و هم خوبی داشته باشد. این مساله کلا به سلامت جسمانی و میزان اجتماعی بودنتان دارد. اگر از آنهایی هستید که تنهایی را ترجیح می دهید، بودن در جمع های شلوغ می تواند خیلی عصبانیتان کند. در حال رسیدن به خوشبختی هستید. این احتمال وجود دارد که خودتان را در یک جشن رسمی بزرگ، یک دعوت به تئاتر یا جشن دیگر بیابید. می توایند به راحتی برنامه ی یک ارایه ی محصول، ایجاد سایت یا فروم یا یک جشن را بریزید یا اینکه برای امروز یک رقابت را استارت بزنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد سیاره بخت شما یعنی ژوپیتر شاید خیلی بزرگ باشد، اما نمی‌تواند با خورشید مقابله کند، هر دوی آنها به سمت خانه‌های شما پیش می‌آیند. ممکن است شما در نظر داشته باشید سرمایه‌گذاری تازه‌ای داشته باشید یا به عبارت دیگر حسابهای خود را دوباره سازماندهی کنید. اگر شما در حال معامله کردن هستید یا با شریک مالی جدیدی وارد مباحثه می‌شوید، آگاه باشید که واقعاً شما بهتر از آنها می‌توانید همه چیز را به وضوح ببنید. اگر امکان دارد، تا موقعی که دید شما واقع بینانه‌تر شود صبر کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به خاطر تحمل، انسانیت و احترامی که برای همه قائلید، با فضای اطرافتان به خوبی هماهنگ می شوید، موقعیت شما در جامعه هر چه که می خواهد باشد. از آنها حمایت کنید و به آنها نشان دهید که می توانند روی شما حساب کنند. امروز گفتگوهای شما دو نفر جذاب و کند است و از آن لذت می برید. شما شانس این را دارید که با عشقتان زمان بگذرانید و استراحت کنید و از ساعات کوتاهی که با هم هستید بدون نگرانی در مورد تأثیری که می گذارید لذت ببرید. شما بطور طبیعی هارمونی می یابید و علاقه شما هر روز به هم بیشتر می شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز با همه چیز و همه کس بطور عملگرا برخورد می کنید. ایده های خودجوش به سرعت برایتان پیش می آیند و نتایج خیلی بهتر از انتظاراتتان خواهند بود. الان عزت نفستان خیلی بالا رفته است. اگر دستتان را روی هر چیز باارزش بگذارید مطمئنا لیاقت آنرا دارید. باید اجتماعی تر و آرام تر باشید. شانس یادگرفتن یک چیز جدید را از دست ندهید. به یاد داشته باشید که دسترسی به منابع منحصر به فرد برای همیشه مال شما نخواهد بود. ممکن است کمی خطر در کمینتان باشد و وسوسه تان کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما می‌توانید برقی را در چشمان اطرافیانتان تشخیص بدهید، این برق شما را قادر می‌سازد که متوجه تواناییهای آنها شده و آنها را برای رسیدن به آرزوهایشان تشویق کنید. حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می‌توانید حتی قبل از اینکه کسی با شما صحبت کند بفهمید که به چه چیزی فکر می‌کند. مادامی که شما به نیازهای خودتان توجه می‌کنید توصیه می‌شود که دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید. شما می دانید چه می خواهید و قصد دارید به آن دست یابید. وفاداری به کارتان بخش مهمی از موفقیت شماست. امروز باید این وفاداری را با برداشتن قدمی فراتر از آنچه انتظار می رفت نشان دهید و ثابت کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز عشق در هوا موج می زند. شاید با موقعیت های عاشقانه شگفت انگیزی روبرو شوید. شما آماده اید که این تجربه های عاطفی و غنی را تا حداکثر آن داشته باشید. تردیدها و شک خود را مدتی کنار بگذارید. از چیزهای ناشناخته و تفریحات بهره ببرید. خوش بگذرانید. شما شانس آن را دارید که با کسی که مدتی است تحسینش می کنید صحبت کنید، ولی هنوز نتوانسته اید با او صحبتی صمیمی داشته باشید. شاید جزئیات عملی مربوط به کارتان است که مسیر پیشرفت را هموارتر می کند، و این تنها روزنه ای است که لازم دارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما فرد قابل توجهی هستید. بسیاری از افراد درتلاشند که همراه یا پیرو شما باشند. بااین حال، احتمال این وجود دارد که کسی به شما درسی بیاموزد. اکثر شما نقش یک فرد مشهور، دوست خوب و نجیب و راهنمای سخاوتمند را دارید. امروز زندگی درونی نقش مهم تری از جریان بیرونی رخدادها در زندگیتان پیدا می کند. شاید پر از هیجانات، امیدها و افکار شوید. اگر نوع خردمند و هوشمند مردادماهی ها هستید، توجهی به شرایط ندارید و به دنبال بهبود خود خواهید بود. امروز برای کار کردن روی روابط دوستانه روز خارق العاده ایست. همچنین روز خوبی برای بودن در مکان های عمومی و مراکز مختلف آموزشی و یا تفریحی است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برایتان سخت است که در مسیر ثابت باقی بمانید، برای اینکه هر فکر جدیدی که از ذهن شما برمی‌خیزد می‌تواند تبدیل به یک زنجیره از توهمات تبدیل شود که شما را به یک سیر و سفر ذهنی مطلوب می‌برند. ممکن است شما توانایی گشت و گذار کردن در طی رویاهای روزانه‌تان را داشته باشید، اما اکنون شما باید واقع‌بین باشید. از یک یا دو کار تفریحی لذت ببرید، اما اجازه ندهید فکری وسواس‌ گونه نسبت به دنیای درونی‌تان تبدیل به مانعی برای شما شود.زمان بسیار خوبی برای حل مسائل است. امروز زیاد از کار دیگران انتقاد نکنید. احساسات فردی که از او انتقاد می کنید ممکن است حساس تر از آنی باشد که فکر می کردید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده شاید شما به فردی که از او ناامید شده بودید شانس دیگری بدهید. شما خیلی بردبار و صبور بودید و خیلی تحمل کردید، حالا زمان آن رسیده که همه چیز را حل و فصل کنید و گزینه ها را روی میز بگذارید. نترسید از اینکه کار لازم برای محافظت از خودتان و کسانی که دوستشان دارید را انجام دهید. امروز هر چیزی که می خواهید به عشقتان بگویید با روحیه بالا و خوب می پذیرد. اگر لازم است گفتگوی خاصی انجام دهید یا در مورد نقشه هایتان با هم حرف بزنید، هر دوی شما دیدگاه های هم را خوب درک می کنید و مشکلی نخواهید داشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد کنجکاوی و اجتماعی بودن شما اجازه نمی دهند برای مدت طولانی تنها بمانید. خودتان تصمیم بگیرید که چطور با دیگران ارتباط برقرار کنید. بسیاری از شما دوست دارید شخصا وحضوری با دیگران ارتباط داشته باشید. وقت خوبی برای جمع شدن با دوستان و پیاده روی کردن و خوش گذراندن است. توانایی ارتباط برقرار کردنتان ممکن است حیرت زده تان کند. می توانید در جاده، فروشگاه یا در یک رخداد با دیگران تعامل داشته باشید. دعوت به ملاقات با کسی را نباید رد کنید. موقعیت رسیدن به یک حراجی را از دست ندهید. به پارک بروید یا از یک مرکز تفریحی دیدن کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اکنون که ماه به نشانه برج سنبله بازگشته است، ممکن است احساسات شما با منطقتان تضاد داشته باشند. تلاش کردن برای حل این مشکل باعث خوشحال شدن شما نخواهد شد، برای اینکه حتی زمانی که شما در مسیرهای مختلفی پیش می‌روید نیاز دارید که هم به عقلتان رجوع کنید و هم به حرف دلتان گوش بدهید. لزومی ندارد که خودتان به تردیدهایتان فکر کنید، مگر اینگه فکر کنید حتماً باید یک اولویت را در نظر داشته باشید. وقتی که نتایج فعالیتهای شما آشکار می‌شود، در روزهای آینده وقت شما آزادتر خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟