طالع بینی امروز / 11 مهر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد طبیعتاً شما دوست دارید که افراد دیگر خلاقیت و توانایی شما در بیان کردن مقصودتان را تحسین کنند، اما آنها کاملاً شما را تأیید نمی‌کنند. هیچ وقت سراغ جمله‌هایی مثل “من باید داشته باشم… یا “ای کاش که من…” نروید. این سخنان باعث می‌شوند که شما ایمان خود را از دست داده و یا اینکه حسرت بخورید. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به خودتان امیدواری داده و بعد شروع به کار کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است شما در مورد احساسات خود حالت تدافعی داشته باشید و اصلاً دلتان نخواهد در مورد چیزهایی که ناراحتتان می‌کند بحث کنید. اما ممکن است شما به سمت افشا کردن حقایقی که می‌بینید سوق داده شوید، که این موضوع مغایر با خواسته‌های شما است. درابتدا این موضوع شاید شما را ناراحت کند. ولی بالاخره خواهید فهمید که توانایی این را دارید که بدون هیچ مشکلی در مورد آنچه در ذهنتان می‌گذرد صحبت کنید و در عین حال دیگران هم هنوز شما را دوست خواهند داشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما دوست ندارید که کسی به شما اصرار کند کاری که با اصول شما مغایر است را انجام دهید. عجیب اینکه هرچقدر که شما بیشتر از انجام دادن این کار سرباز می‌زنید آنها بیشتر به شما اصرار می‌کنند. متاسفانه شما با مقابله به مثل کردن نمی‌توانید این فشارها را از خودتان دور کنید. درعوض به جای اینکه سعی کنید برتری خود را به فرد دیگری ثابت کنید، در موضع خود باقی مانده و بر اعتقادات خود پافشاری کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما نمی‌توانید از انجام دادن آنچه که قبلاً انجام شده کناره‌گیری کنید. به یاد داشته باشید که وقتی شما می‌خواهید خودتان باشید شاید دیگران زیاد در مورد شما درست قضاوت نکنند. شاید شما امروز نتوانید از پیش روی نگرانی‌های دورنی‌تان جلوگیری کنید، اما مجبور نیستید که به اضطرابهایتان اجازه بدهید که تعادل شما را بهم بریزند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد افرادی که امروز ملاقات می کنید، زندگی شما را دگرگون می کنند طوری که پیشرفت قابل ملاحظه ای را تجربه خواهید کرد. به یک میهمانی دعوت می شوید و لحظات خاص و هیجان انگیزی را در آن تجربه خواهید کرد. اگر مدت زیادی است دوستان قدیمی خود را فراموش کرده اید، بهتر است دوباره با آنها قرار ملاقاتی بگذارید تا درهای بیشتری به روی شما گشوده شوند. با تمام افرادی که ملاقات می کنید، با احترام برخورد کنید تا آنها هم با شما اینگونه باشند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما فردی مهربان و باگذشت هستید و این احساس امروز آنقدر در شما تشدید می شود که برای کمک به دیگران تمام انرژی و توان خود را به خرج می دهید. شاید از این که دیگران مانند شما نیستند، کمی ناراحت و دلگیر شوید اما اجازه ندهید این احساس مانع حرکت تان شود. حتی یک فرد مانند شما هم می تواند در جهان تفاوت ایجاد کند. بهتر است گذشته را فراموش کنید و در زمان حال زندگی کنید تا ببینید چه تغییرات مثبتی در زندگی شما رخ خواهد داد. فقط کافی است انتظارات خود را کمی پایین تر بیاورید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید شما فردی اجتماعی هستید و امروز از آن روزها است که مورد توجه دیگران قرار خواهید گرفت. احساس خوبی دارید و این احساس بیشتر هم می شود و اگر فکر می کنید که دیگران آن را درک نمی کنند، اشتباه کرده اید. انرژی مثبت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. شما فردی با استعداد هستید و اگر با دیگران در ارتباط باشید، توانایی های شما بیشتر هم می شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز صبح با انرژی مثبت از خواب بیدار می شوید و فضا را برای پیشرفت مناسب می بینید. اگر از دکوراسیون خانه خود راضی نیستید، چرا از افراد با تجربه در این زمینه کمک نمی گیرید؟ شما می توانید به سادگی فضای اطراف تان را جذاب تر کنید. چند اثر هنری به دیوار بیاویزید تا تاثیر بهتری بر روحیه شما داشته باشند. آب می تواند گاهی به شما آرامش دهد و گاهی در قالب یک موج، نا آرامتان کند، امروز این احساس را در رابطه عاطفی خود تجربه خواهید کرد. اما بهتر است در این شرایط تصمیمات مهم نگیرید. بهتر است اول سنگی به داخل آب پرت کنید و قبل از هر اقدام شرایط را خوب بسنجید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد نسبت به افرادی که ملاقات می کنید، مهربان باشید و قلب تان را باز تر از قبل بگذارید. امروز تغییرات خوبی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد بنابراین از این فرصت استفاده کنید. دعوت دیگران را بپذیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز احتمالا با موانع مختلفی روبه رو خواهید شد. بهتر است در برابر آنها واکنش منفی نشان ندهید و بیهوده خود را عصبی و ناراحت نکنید. اگر بتوانید وقت خود را در میان دوستان یا اعضای خانواده بگذرانید، روز بهتری در پیش خواهید داشت. برای رسیدن به اهداف کاری خود، از کسانی کمک بگیرید که دیدگاه های کارشناسانه دارند. با کمک آنها مهارت های خود را کشف کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز احساس می کنید باید کاری بکنید. ولی دوست ندارید کسی سر راهتان قرار گیرد. شاید همین مساله کمی شما را عصبی و کلافه کند. اما به جای فکرهای منفی و ناراحت کننده، روی تغییرات موردنظر خود تمرکز کنید. برای برطرف کردن مشکلات، با افراد کارشناس مشورت کنید و از دیدگاه های آنها بهره بگیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز اتفاق های غافلگیرکننده ای ممکن است برایتان پیش بیاید. البته این رویدادها حتما خوشحال کننده نیستند و شاید حتی موجب ناراحتی شما نیز بشوند. به همین دلیل، خود را برای هر نوع رویدادی آماده کنید. از نصیحت بزرگ ترها و دیگران بهره بگیرید تا موفقیت را در کار خود تضمین کنید. اگر احساس کردید دیگران از حد خود تجاوز کرده اند، با احترام و ادب به آنها یادآوری کنید که تا چه اندازه می توانند با شما صمیمی و نزدیک شوند. مرزهای خود را برای آنها مشخص کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟