طالع بینی امروز / 6 مهر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز یاس و ناامیدی تان به نقطه جوش می‌رسد! و شما باید حتما راه فراری پیدا کنید وگرنه منفجر می‌شوید!! باوجود اینکه شما مسئولیت‌های مختلفی دارید، ولی وسوسه شده‌اید قبل از اینکه همه شان را تمام کنید فعلا بی خیالشان بشوید! شما خیلی راحت می‌توانید خودتان را قانع کنید که همه چیز خوب پیش می‌رود. شاید این اتفاق بیفتد، اما شما می‌توانید با عمل کردن به موقع به قول‌هایتان به جای فرار کردن از آنها، احتمال نتیجه مثبت را افزایش دهید. امروز فشارهایی که روی شما ایجاد می‌شود می‌تواند در ایستادگی کردن در برابر موانع یاری تان دهد، اما شما هنوز احساس درماندگی می‌کنید و چشمه خلاقیت‌تان خشک شده است!

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد حتی اگر به نظر می‌رسد تصمیم و نیتی برای شما اهمیت چندانی ندارد اما باید اول دیدتان را نسبت به آن واضح کنید. ممکن است زیاد پایبند اصول قدیمی برای تغییر و پیشرفت نباشید؛ اما چه آن را دوست داشته باشید چه نه! شما اکنون در شرایط کاملا جدید و متفاوتی قرار دارید. تجربه برخورد شما بین قدیم و جدید چیزی است که امروز شما را تحریک می‌کند تا دست به یک کار مخاطره آمیز بزنید به خاطر اینکه شما تا زمانی که این مسئله حل نشود آسوده‌خاطر نخواهید شد! کسی در محل کار شما سعی می کند میانبر بزند و در کل آدم تنبلی است. شما عصبانی نشوید. او نتیجه کارش را می بیند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر امروز زنجیره کارهای شما کندتر از قبل حرکت می کند تعجب نکنید. همه روزها تند و تیز آغاز نمی شوند، پس به خودتان سخت نگیرید. کارهایتان را آرام و راحت انجام دهید. اگر ضرب الاجلی برای شما تعیین شده است، درخواست کمی وقت نمایید. اینکه به خودتان فشار بیاورید که کارها را انجام دهید، فقط باعث می شود که حس کنید زیاد مفید نیستید. امروز حس هارمونی و آرامش در روابط شخصی شما حاکم می شود. شما معمولاً زمانی خوشحال و راضی هستید که عشقتان کارهایش را خودش انجام می دهد و امروز حس می کنید که می توانید استراحت کنید و از توجهی که به شما می شود لذت ببرید. برای یک بار هم که شده این کار بکنید: لم بدهید و لبخند بزنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز امکان دارد یک دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده تان در کارتان دخالت کند! در این صورت کنار آمدن با احساساتتان کار کسل کننده‌ای خواهد بود. یک نفس عمیق بکشید و بعد فکر کنید ببینید که به این فرد چه می‌خواهید بگویید، به خاطر اینکه ممکن است حرف اضافی یا نادرستی از دهانتان بیرون بیاید! باوجود اینکه ترجیح می‌دهید ساکت بمانید، اما وقتی شروع به حرف زدن کنید دیگر نمی‌توانید ساکت شوید! برای همین الان بهتر است به جای زیاد حرف زدن، جانب احتیاط را نگاه داشته و خیلی کم حرف بزنید. خوشبختانه به طور ناگهانی پیام‌هایی دریافت می‌کنید که خودتان هم شگفت زده خواهید شد و در نتیجه راه‌های ابراز وجود کردن را پیدا می‌کنید!

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است شما ایده بزرگی در رابطه با اینکه چطور پول بیشتری کسب کنید در سر داشته باشید ، اما احتمالا قبل از اینکه تلاش تان را در این راه آغاز کنید مجبور می‌شویدعقب نشینی کنید. شما از انجام دادن کارهایی که در رابطه با آنها تجربه ای ندارید نمی‌ترسید و ممکن است سیاست جدیدی در پیش بگیرید که در راه تان موفق شوید. از طرف دیگر، ممکن است دیگران آرام آرام به سمت شما بیایند و به راحتی در جریان کار شما قرار بگیرند. بنابراین اگر مایلید که این کار را بکنید، بیشتر کنجکاو باشید و در این رابطه بیشتر جست و جو کنید. تسلیم نشوید؛ چرا که یکدفعه نمی‌توانید به همه چیز برسید. آرام آرام پیش بروید، ناگهان اتفاقی رخ خواهد داد که حتی فراتراز انتظارات شما است!!

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ذهنتان را تغذیه کنید. انرژی امروز موافق با رشد و گسترش است، پس چرا به یادگیری موضوعات مورد علاقه خود نمی پردازید؟ خود را با مطالعه یا گذراندن دوره آموزشی به چالش بکشید. موضوعات آنلاین زیادی هست که می توانید برای آنها ثبت نام کنید. چیزی را پیدا کنید که به آن علاقه داشته باشید و بتوانید در اوقات فراغت تان انجامش دهید. امروز شما فرصت دارید که به مکانی آرام و ساکت پناه ببرید و استراحتی بکنید. البته تنها نروید و شریک زندگی تان را هم با خود ببرید. اگر در محل کار هستید ممکن است فردی باشد که به اندازه شما خوشفکر نباشد و دائماً شما را عصبانی کند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید شما امسال خیلی تلاش کرده‌اید که موقعیت خود را از نظر حرفه‌ای بالاتر ببرید. باوجود این امروز از این همه کار سخت خسته شده‌اید. به احساسات خود خیلی توجه کنید، چرا که شما اصلا از ناامیدی و یاس که در حال رشد کردن و بزرگ شدن است آگاه نیستید. این ناامیدی در آخر راه می‌تواند مشکلتان خیلی زیادی را به وجود آورد. پنهان کردن ناامیدی تان شاید برای مدت کوتاهی جواب بدهد، اما در دراز مدت ممکن است باعث خشم و عقده‌های فروخورده و یا حتی ناراحتی‌های عاطفی شود. سهیم کردن یک دوست در احساسات‌تان بهتان کمک می‌کند تا فشاری که روی خود احساس می‌کنید را کم کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما می‌خواهید یک سری فعالیت‌های تازه‌ای را آغاز نمایید اما به دلیل این که مهارت‌های لازم برای شروع و ادامه ی کار را ندارید، گیج و سر در گم شده اید و نمی‌دانید باید چه کرد. زیرا برای کار خاصی که می‌خواهید آغاز کنید داشتن این مهارت‌های الزامی‌است، توصیه می‌کنیم به جای این که در کارهایتان دچار سر در گمی‌شوید از شخصی که دارای بینش و مهارت کافی است کمک بگیرید، از تجارب او استفاده کنید تا بتوانید به اهداف تان برسید. با آنکه ترجیح می دهید کار خودتان را بکنید، ولی در نهایت از ماندن در کنار گروه، منتفع می شوید. امروز گفتگو و گپ زدن با عشقتان از همیشه برایتان دلنشین تر می شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز احساس خوشحالی و سخاوت بیشتری می کنید. کمک کردن به دیگران برای شما مناسب است و برایتان مهم است. اگر پروژه های معوقه ای هست باید اول به آنها بپردازید. زمان خیلی خوبی است که به چالش ها بپردازید. اگر با کسی برخورد کردید که به کمک نیاز داشت شک نکنید و کمکش کنید. این هم به نفع اوست و هم به نفع شماست. امروز حس هارمونی زیادی در روابط وجود دارد. شانس زیادی هست که شما فردی را پیدا کنید که علایق مشترکی با شما دارد و برایتان بسیار جذاب است. اگر در زندگی خود دنبال فرد خاصی هستید، به جاهایی بروید که به مردم کمک می شود. بیمارستان، مهد کودک، پرورشگاه و … جاهایی هستند که ممکن است عشقتان را در آنجا بیابید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده اگر شما آرزوهای بلند پروازانه‌ای برای آینده خود دارید، امروز در حالیکه برنامه های بزرگتان نقش بر آب می‌شوند، اعتماد به نفستان نیز متزلزل می‌شود. اما یادتان باشد که پایان هر شب سیه سفید است! شما معمولا خیلی تمایل ندارید مسیر خود را خیلی سریع عوض کنید و همین کمکتان می‌کند تفاوت بین شادی و ناراحتی را خوب درک کنید. از زمانیکه امکان وارد کردن پروژه‌های جدید و ایده‌های بهتر را به زندگی تان ایجاد کنید، از بین بردن تعلقات و وابستگی ها به برنامه‌های قبلی تان می‌تواند برای شما کاری روح افزا و نشاط آور باشد. اگر چیزها و کارهای زیادی هست که باید به آنها رسیدگی کنید گفتگو را کوتاه کنید. اگر در منزل هستید همه وقت خود را به حرف زدن پشت تلفن یا کارهای دیگر سپری نکنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مادامی که شما نسبت به آنچه که در پیرامونتان ااتفاق می‌افتد بی‌خیال هستید، دل شما هم آنها را مهم نمی‌پندارد. زمانی که شما تمایل دارید که در حالی روی یک تصویر بزرگ تمرکز کنید که بیشتر به جزئیات آن توجه می‌کنید، مشکلاتی به وجود می‌آیند. پیشنهاد می‌شود زمانی که نکات مبهم در حال حل شدن هستند نگرش مثبت خود را حفظ کنید. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که در هر دو طرف نقش خود را خوب بازی کنید، این سختی ها فردا فروکش خواهند کرد. امروز اول به کارهایی رسیدگی کنید که حتماً باید تکمیل شوند. از پول می توان استفاده های زیادی کرد، ولی یکی از بهترین کاربردهای آن خوشحال کردن دیگران است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد برای خودتان دفتر خاطرات روزانه درست کنید. این راهی ارتباطی با ضمیر درونتان فراهم می کند. کارهایی که باید انجام دهید، تمایلات و حتی چالش ها را یادداشت کنید و برای خودتان برنامه ریزی کنید و آن را دنبال کنید. حتی اگر شروعش سخت باشد، باید به آن پابند بمانید. اگر شما شروع کنید کلمات خود به خود به ذهنتان راه می یابند. این روز شما را آسانتر می کند. امروز ممکن است کسی که در گذشته به او علاقه داشتید را بطور غیرمنتظره ای ملاقات کنید. او همه خاطرات خوش گذشته را به یاد دارد و هنوز به امکان و احتمال تجدید آن رابطه فکر می کند. شما بیشتر افکار عملی دارید و با آنکه این فکر خوبی به نظر می رسد، ولی در واقع خودتان هم می دانید که این قضیه اصلاً امکان ندارد و شدنی نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟